Dynmapa

Technická podpora k herním serverům Minecraft a Tekkit
Message
Autor
Uživatelský avatar
Noupe
Příspěvky: 147
Věk: 26
Registrován: 09 bře 2014, 16:09
Reputation: 0
Bydliště: Slovensko

Dynmapa

#1 Příspěvekod Noupe » 05 čer 2014, 17:21

93.91.250.121:27651

Ahoj, dalo by sa zmazať/vypnúť režim na dynmepe zobrazovanie

surface a cave ?
Kvoli tomu že tam mám cave a surface mam tam potom veľa obrázkov a mapa zaberá dosť miesta na disku
mám tam už 8 GB
Keby to bežalo čisto len na režíme Flat
veľa miesta by sa mi uvoľnilo
Dá sa to teda spraviť?

vojtamaniak
Příspěvky: 3512
Věk: 26
Registrován: 18 úno 2012, 21:02
Reputation: 11

Re: Dynmapa

#2 Příspěvekod vojtamaniak » 05 čer 2014, 17:59


Almion
Příspěvky: 3
Registrován: 08 kvě 2014, 16:32
Reputation: 0

Re: Dynmapa

#3 Příspěvekod Almion » 08 čer 2014, 16:29

Hoja, předpokládám že máš na svém serveru plugin DynMap spuštěný a je ve složce plugins vytvořená složka dynmap. Otevři si složku dynmap na svém serveru a tam najdeš textový soubor configuration.txt. Otevři ho třeba v Notepad++ a najdi jakou hodnotu máš nastavenou u deftemplatesuffix: vlowres. V mém texu je to vlowres. To potřebuješ vědět pro další nastavení pluginu. Tedy v tvém případě pro vypnutí surface a cave.

Dál si otevři adresář /plugins/dynmap/templates a najdi textový soubor normal-vlowres.txt. Opět uvádím vlowres, ale u Tebe to bude tvoje nastavená hodnota (viz. deftemplatesuffix:).

Soubor otevři a v sekci maps vymaž classy s názvem surface a cave.

Soubor před úpravou vypadá takto:
Spoiler: zobrazit

Kód: Vybrat vše

version: 0.20
#
# Default template for "Normal" environment worlds (deftemplatesuffix="lowres")
#  Uses the HDMap renderer with view from the SE with the "lowres" resolution (4 pixels per block edge)
#
#   This file MAY need to be replaced during an upgrade - rename file to 'custom-normal-lowres.txt' if you wish to customize it
#
templates:
  # Template for normal world (HDMap lowres)
  normal-lowres:
    enabled: true
    # Number of extra zoom-out levels for world (each level is twice as big as the previous one)
    extrazoomout: 2
    #center:
    #  x: 0
    #  y: 64
    #  z: 0
    maps:
      - class: org.dynmap.hdmap.HDMap
        name: flat
        title: "Flat"
        prefix: flat
        perspective: iso_S_90_lowres
        shader: stdtexture
        lighting: shadows
        # Adjust extra zoom in levels - default is 2
        mapzoomin: 2
      - class: org.dynmap.hdmap.HDMap
        name: surface
        title: "Surface"
        prefix: t
        perspective: iso_SE_60_lowres
        shader: stdtexture
        lighting: shadows
        # Adjust extra zoom in levels - default is 2
        mapzoomin: 2
      - class: org.dynmap.hdmap.HDMap
        name: cave
        title: "Cave"
        prefix: ct
        perspective: iso_SE_60_lowres
        shader: cave
        lighting: default
        # Adjust extra zoom in levels - default is 2
        mapzoomin: 2


Po úpravě bude soubor vypadat takto:
Spoiler: zobrazit

Kód: Vybrat vše

version: 0.20
#
# Default template for "Normal" environment worlds (deftemplatesuffix="lowres")
#  Uses the HDMap renderer with view from the SE with the "lowres" resolution (4 pixels per block edge)
#
#   This file MAY need to be replaced during an upgrade - rename file to 'custom-normal-lowres.txt' if you wish to customize it
#
templates:
  # Template for normal world (HDMap lowres)
  normal-lowres:
    enabled: true
    # Number of extra zoom-out levels for world (each level is twice as big as the previous one)
    extrazoomout: 2
    #center:
    #  x: 0
    #  y: 64
    #  z: 0
    maps:
      - class: org.dynmap.hdmap.HDMap
        name: flat
        title: "Flat"
        prefix: flat
        perspective: iso_S_90_lowres
        shader: stdtexture
        lighting: shadows
        # Adjust extra zoom in levels - default is 2
        mapzoomin: 2


O tom že se změny musí uložit a restartovat sever psát doufám nemusím. ;)


Zpět na „Minecraft, Tekkit“

Kdo je online

Uživatelé prohlížející si toto fórum: Google [Bot] a 18 hostů