Nastavení

Technická podpora k herním serverům Counter-Strike: Source
Message
Autor
Iceman746
Příspěvky: 26
Registrován: 24 úno 2014, 22:33
Reputation: 0

Re: Nastavení

#31 Příspěvekod Iceman746 » 05 bře 2014, 02:13

mysty,už mě to jde :D vím kde jsem dělal chybu,já totiž ty modely atd nenahrál na webhosting,ale jak ano,tak to jde.Ale není mě jasné jak mám zm a human v models.txt tak u toho skinu 50cent mám nastavené "team" "zombies",při tom je v human když dám ve hře !zclass,nebo to se mění proč
Spoiler: zobrazit
// ============================================================================
//
// ZOMBIE:RELOADED
// Model configuration
//
// See Model Configuration (3.5) section in the manual for detailed info.
//
// ============================================================================
//
// SHORT DESCRIPTIONS
//
// Attribute: Description:
// ----------------------------------------------------------------------------
// name Name of model file, without extension.
// path Path to model files. MUST end with "/".
// team Model type:
// "zombies"
// "humans"
// access Access type:
// "public" - Everyone can use the model.
// "admins" - Model can only be used by admins.
// "hidden" - Model is excluded from public random selections.
// "motherzombies" - Model can only be used by mother zombies.
// "group" - Use group authentication.
// group If access is "group": A SourceMod group name. Otherwise blank ("").

"models"
{
"bones"
{
"name" "bones"
"path" "models/player/slow/bones/"
"team" "zombies"
"access" "public"
"group" ""
}

"jumper"
{
"name" "slow_v2"
"path" "models/player/slow/l4d/hot_ass_zombie/"
"team" "zombies"
"access" "public"
"group" ""
}

"frazzle"
{
"name" "frazzle"
"path" "models/player/slow/frazzle/"
"team" "zombies"
"access" "public"
"group" ""
}

"clasic"
{
"name" "zh_zombie003"
"path" "models/player/zh/"
"team" "zombies"
"access" "public"
"group" ""
}

"chucky"
{
"name" "slow"
"path" "models/player/slow/chucky_v3/"
"team" "zombies"
"access" "public"
"group" ""
}

"heavy"
{
"name" "slow_css"
"path" "models/player/slow/amberlyn/re5/fat_majini/"
"team" "zombies"
"access" "public"
"group" ""
}

"50cent"
{
"name" "slow"
"path" "models/player/slow/50cent/"
"team" "zombies"
"access" "public"
"group"

// Special model examples:
// -----------------------

// Only admins can use this zombie model.
//"admin_zombie"
//{
// "name" "1337model"
// "path" "models/player/adminmodels/"
// "team" "zombies"
// "access" "admins"
// "group" ""
//}

// Only members of the zr_vip group in SourceMod can use this human model.
//"vip_human"
//{
// "name" "vipmodel"
// "path" "models/player/vip/"
// "team" "humans"
// "access" "group"
// "group" "zr_vip"
//}

// This model will be excluded from public random selections. Only classes
// that use "random_hidden" or explicit specify this model will be able to use it.
//"hidden"
//{
// "name" "hiddenmodel"
// "path" "models/player/"
// "team" "humans"
// "access" "hidden"
// "group" ""
//}
}

Uživatelský avatar
Mysteria
Příspěvky: 9122
Registrován: 26 pro 2009, 15:40
Reputation: 7
Bydliště: Česká republika
Kontaktovat uživatele:

Re: Nastavení

#32 Příspěvekod Mysteria » 05 bře 2014, 12:11

Jako že za ZM můžeš mít lidskej skin?

Iceman746
Příspěvky: 26
Registrován: 24 úno 2014, 22:33
Reputation: 0

Re: Nastavení

#33 Příspěvekod Iceman746 » 05 bře 2014, 15:45

myslím to tak,jestli to nevadí když to je tak tam napsané v models.txt "team" "zombies" přitom je to lidský skin

Uživatelský avatar
Mysteria
Příspěvky: 9122
Registrován: 26 pro 2009, 15:40
Reputation: 7
Bydliště: Česká republika
Kontaktovat uživatele:

Re: Nastavení

#34 Příspěvekod Mysteria » 05 bře 2014, 19:41

Tak samozřejmě že vadí...

Iceman746
Příspěvky: 26
Registrován: 24 úno 2014, 22:33
Reputation: 0

Re: Nastavení

#35 Příspěvekod Iceman746 » 05 bře 2014, 20:57

a to mám chápat jako jak?jsem začátečník co dělá server :D můžeš mi to trochu vysvětlit prosím?

Uživatelský avatar
Mysteria
Příspěvky: 9122
Registrován: 26 pro 2009, 15:40
Reputation: 7
Bydliště: Česká republika
Kontaktovat uživatele:

Re: Nastavení

#36 Příspěvekod Mysteria » 05 bře 2014, 21:20

Pokud máš u toho skinu nastaveno:
"team" "zombies" => skin bude dostupný pro zombie
"team" "humans" => skin bude dostupný pro lidi

Takže pokud máš zombie skin u lidí, tak to máš nastaveno opačně, jestli teda dobře chápu ten tvůj problém.

Iceman746
Příspěvky: 26
Registrován: 24 úno 2014, 22:33
Reputation: 0

Re: Nastavení

#37 Příspěvekod Iceman746 » 06 bře 2014, 00:31

pochopil jsi dobře.Mám to už vše nastavené dobře,jak jsi psal ty!ještě bych potřeboval poradit jak se dá upravit aby zombie když ho střelíš do hlavy třeba s awp,aby nelítal přes celou mapu.

Uživatelský avatar
Mysteria
Příspěvky: 9122
Registrován: 26 pro 2009, 15:40
Reputation: 7
Bydliště: Česká republika
Kontaktovat uživatele:

Re: Nastavení

#38 Příspěvekod Mysteria » 06 bře 2014, 00:55

sourcemod/configs/zr/weapons.txt, najdi AWP a položku "knockback" "1.8" a uprav si ji jak ti to vyhovuje.

Iceman746
Příspěvky: 26
Registrován: 24 úno 2014, 22:33
Reputation: 0

Re: Nastavení

#39 Příspěvekod Iceman746 » 06 bře 2014, 13:49

díky,už to mám upraveno.Ještě se chci zeptat kde se upravuje aby se mapa hrála např. 30 min a 1 kolo aby se hrálo 6 min.

Uživatelský avatar
Mysteria
Příspěvky: 9122
Registrován: 26 pro 2009, 15:40
Reputation: 7
Bydliště: Česká republika
Kontaktovat uživatele:

Re: Nastavení

#40 Příspěvekod Mysteria » 06 bře 2014, 15:17

server.cfg, mapa je mp_timelimit <minuty> a kolo je mp_roundtime <minuty>, jinak myslím, že délka kola je i v samotném zombiemod.cfg úplně nahoře.


Zpět na „Counter-Strike: Source“

Kdo je online

Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 1 host