Orebfuscator - optimalizace

Technická podpora k herním serverům Minecraft a Tekkit
Message
Autor
mororo
Příspěvky: 55
Registrován: 27 zář 2013, 14:08
Reputation: 0

Orebfuscator - optimalizace

#1 Příspěvekod mororo » 31 led 2014, 01:09

Server: 93.91.250.110:27729Je tam whitelist :) takže smůla

Ahoj, mam problém, využívám aktivní anti-xray Orbfuscator ale orečká které generují vidí i hráči který xray nepoužívají.
Jejich slovy je to dost troluje kdy maj radost z dia a on to je cobble. Měl bych dotaz jak správně nakonfigurovat aby orecka, chestky a všechny věci nebyly vidět pokut nemáš xray.

Config :
Spoiler: zobrazit

Kód: Vybrat vše

ConfigVersion: 10
Integers:
  EngineMode: 2
  InitialRadius: 1
  UpdateRadius: 2
  ProcessingThreads: 3
  MaxLoadedCacheFiles: 64
  ProximityHiderDistance: 8
  ProximityHiderID: 1
  ProximityHiderEnd: 255
  AirGeneratorMaxChance: 43
  OrebfuscatorPriority: 1
  CompressionLevel: 1
Booleans:
  UseProximityHider: true
  UseSpecialBlockForProximityHider: true
  UseYLocationProximity: false
  UpdateOnDamage: true
  DarknessHideBlocks: false
  NoObfuscationForOps: false
  NoObfuscationForPermission: false
  UseCache: true
  LoginNotification: true
  AntiTexturePackAndFreecam: true
  Enabled: true
  CheckForUpdates: true
Lists:
  ObfuscateBlocks:
  - 14
  - 15
  - 16
  - 21
  - 54
  - 56
  - 73
  - 74
  - 129
  - 130
  NetherObfuscateBlocks:
  - 87
  - 153
  DarknessBlocks:
  - 52
  - 54
  ProximityHiderBlocks:
  - 23
  - 52
  - 54
  - 56
  - 58
  - 61
  - 62
  - 116
  - 129
  - 130
  - 145
  - 146
  DisabledWorlds: []
  RandomBlocks:
  - 1
  - 4
  - 5
  - 14
  - 15
  - 16
  - 21
  - 46
  - 48
  - 49
  - 56
  - 73
  - 82
  - 129
  NetherRandomBlocks:
  - 13
  - 87
  - 88
  - 112
  - 153
Strings:
  CacheLocation: orebfuscator_cache

Předem děkuji za veškerou pomoc

Uživatelský avatar
nejento
Příspěvky: 9815
Registrován: 28 lis 2011, 14:09
Reputation: 55
Kontaktovat uživatele:

Re: Orebfuscator - optimalizace

#2 Příspěvekod nejento » 31 led 2014, 02:02

Ono problém je, že server nemá jak poznat, že by zrovna tenhle člověk používal X-ray, tak to prostě brání pořád.
Zkus si nastavit UpdateRadius na 3 a uvidíš, jestli to trochu pomůže.
Obrázek

Obrázek Přidejte se ke komunitě zákazníků na FakaHeda.eu Discord! Poznejte nové lidi nebo vyřešte svůj technický problém živě: https://discord.fakaheda.eu/

vojtamaniak
Příspěvky: 3512
Věk: 26
Registrován: 18 úno 2012, 21:02
Reputation: 11

Re: Orebfuscator - optimalizace

#3 Příspěvekod vojtamaniak » 31 led 2014, 08:58

Nebo můžeš zkusit změnit Engine Mode na 1 (pak se všechny ore budou měnit na stone, a to při nejmenším nevypadá tak blbě :) ), ALE pokud bude mít nějaké ore hned vedle sebe vzduch (prázdno), tak ho x-rayaři uvidí. Tohle musíš zvážit :)

mororo
Příspěvky: 55
Registrován: 27 zář 2013, 14:08
Reputation: 0

Re: Orebfuscator - optimalizace

#4 Příspěvekod mororo » 31 led 2014, 09:49

vojtamaniak píše:Nebo můžeš zkusit změnit Engine Mode na 1 (pak se všechny ore budou měnit na stone, a to při nejmenším nevypadá tak blbě :) ), ALE pokud bude mít nějaké ore hned vedle sebe vzduch (prázdno), tak ho x-rayaři uvidí. Tohle musíš zvážit :)

Děkuji první zkusím změnit ten engine mode. A XBP nebo jak se to jmenovalo bude hlídat pravděpodobnost. Ale tady jde i hlavně o ten první moment když se připojí xrayak a vidí že tam je aktivni anti-xray tak zase odejde :)
nejento píše:Ono problém je, že server nemá jak poznat, že by zrovna tenhle člověk používal X-ray, tak to prostě brání pořád.
Zkus si nastavit UpdateRadius na 3 a uvidíš, jestli to trochu pomůže.

Děkuji, připadně zkusím. Co jsem to zkoušel na jiném server tak to moc nepomohlo :)


Zpět na „Minecraft, Tekkit“

Kdo je online

Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 99 hostů