Bugování dveří/mříží/skla/fence - Authme/Essentials

Technická podpora k herním serverům Minecraft a Tekkit
Message
Autor
Uživatelský avatar
jan134
Příspěvky: 106
Registrován: 06 kvě 2013, 02:04
Reputation: 0

Bugování dveří/mříží/skla/fence - Authme/Essentials

#1 Příspěvekod jan134 » 26 pro 2013, 04:45

Server: 93.91.250.102:27461

Doufám že mě nezabijete za můj čtvrtý spam takhle po ránu :D Řeším oříšek....

AuthMe - Mám nastaveno ukládat pozici odlogu (v mysql), při přihlašování to portne hrače na spawn a pak na tu uloženou pozici. Problém je, že ta pozice je z celých, zaorkouhlených číslech, tzn že pokud se člověk odlogne např těsně u dveří, mříží, tabulkového skla, plotu nebo i trapdooru, tak se pozice uloží jakoby v tom blocku a hodí ho to v 50% případů na druhou stranu (funguje to 100%, ale jen ve 2 světových stranách, směrech). Což je na PvP serveru celkem průser :D Aneb jednoduché bugování do cizí frakce, dokonce bez potřeby použít nodus a jiný svinstva... Samozřejmě to mám ošetřené alespoň tak že můžu zpětně dohledat kdo co kde kdy, ale je to strašně zdlouhavé a určitě by bylo lepší nalézt nějaký způsob jak tyhle bugy kompletně odstranit. Jde tomu zamezit v případě že bych do pozice hráče nenechal míchat authme, tzn hráč by po lognutí se objevil hned na místě jaké má uložené ve world složce, ale pak to jde zase zneužít u combattagu, někdo se logne za cizího hráče (bez hesla), sekne někoho koho bude mít u sebe - bude v combatu, odlogne se - chcipne i s věcma atd.. atd..., samozřejmě to jde taky dohledat, ale moc si tím nepomůžu.

- to je jeden problém

Druhý problém funguje asi na stejném principu, ale je to na teleportu u essentials.
Jeden hráč se postaví třeba k oknu z mříží, nebo tabulek skla (samozřejmě to funguje i u dveří apod.) , a druhý hráč se na něj portne. Obvykle se objeví zase tam kde nechceme.

Primitivní věci které dokáží zkazit hru dost hráčům, resp i mě, i když to dokážu vše zpětně dohledat kdo co vyvedl, je to neskutečná ztráta času, a setkal sjem se se stejnými bugy snad na všech serverech které znám, tzn. že pokud by se to povedlo vyřešit, pomohlo by to asi víc lidem ;) Takže dík těm kteří to dokázali celé dočíst do konce, a ještě větší dík těm kteří dokáou přijít s nějakým řešením :D

Uživatelský avatar
nejento
Příspěvky: 9815
Registrován: 28 lis 2011, 14:09
Reputation: 55
Kontaktovat uživatele:

Re: Bugování dveří/mříží/skla/fence - Authme/Essentials

#2 Příspěvekod nejento » 26 pro 2013, 12:50

  • To s tím AuthMe... Můžeš udělat, aby se po každém přihlášení spawnul jenom na spawnu a neposílal se zpět. Případně můžeš zkusit ještě vypnout tu teleportaci na spawn behěm přihlašování, protože pak to bere ze svých zdrojů. Pokud bys to vypnul, mohl by se spawnout přesně tam kde skončil, protože by to bralo podle Minecraftových záznamů a AuthMe by mu jenom blokovalo v pohybu.
  • /tpa na PvP serveru? Příjde mi to trochu jako blbost, ale budiž.
Obrázek

Obrázek Přidejte se ke komunitě zákazníků na FakaHeda.eu Discord! Poznejte nové lidi nebo vyřešte svůj technický problém živě: https://discord.fakaheda.eu/

Uživatelský avatar
jan134
Příspěvky: 106
Registrován: 06 kvě 2013, 02:04
Reputation: 0

Re: Bugování dveří/mříží/skla/fence - Authme/Essentials

#3 Příspěvekod jan134 » 26 pro 2013, 21:02

Ano, můžu vypnout aby se do polohy hráče authme míchalo, tzn že by to mělo ty minecraft záznamy, ale tam je zase problém že ten hráč se většinou odlogne ve frakci, nebo někde v pvp... a pak stačí aby se na něj lognul někdo cizí (bez hesla), a dostal k němu nějakého lognutého hráče, s tím nepříhlášeným hráčem bouchnout do přihlášeného (jde to), no a pak je hrač automaticky v combatu, a po odlogu je bez věcí a power v háji. Samozřejmě to jde opakovat, takže se takhle dá dobýt komplet frakce. Což je docela otravné....

Takže jediná možnost je, jak jsi psal, že by se po přihlášení hráči objevovali pokaždé na spawnu, ale to je zase děsně otravné :-/

Jinak abych se přiznal, s tím portováním máš asi pravdu. Já byl zvyklý že prakticky na všech serverech tpa fungovalo, a skoro každý to vyžaduje... heh mám to, zakážu všechny portovácí příkazy ve frakcích :D


Zpět na „Minecraft, Tekkit“

Kdo je online

Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 71 hostů