Ip: 93.91.250.127:37019
Ahoj mam problém ze když se hráč odhlasí a je ve vzduchu ma pak bug nejde se mu přihlasit potřebuji aby když se připojí byl na spawnu a když se pak přihlásí byl na místě kde byl předtím.
Karma + za pomoc.
AuthMe **Důležité**
- Server.FT
- Příspěvky: 210
- Věk: 26
- Registrován: 13 dub 2013, 11:41
- Reputation: 0
- Kontaktovat uživatele:
- nejento
- Příspěvky: 9815
- Registrován: 28 lis 2011, 14:09
- Reputation: 55
- Kontaktovat uživatele:
Re: AuthMe **Důležité**
Dej sem config AuthMe do Code a Spoileru. Hesla zakryj.

- Server.FT
- Příspěvky: 210
- Věk: 26
- Registrován: 13 dub 2013, 11:41
- Reputation: 0
- Kontaktovat uživatele:
Re: AuthMe **Důležité**
Spoiler: zobrazit
-
- Příspěvky: 1191
- Věk: 54
- Registrován: 27 srp 2012, 10:10
- Reputation: 0
- Bydliště: Hranice na Morave
- Kontaktovat uživatele:
Re: AuthMe **Důležité**
ciste teoreticky zmen:
na
Kód: Vybrat vše
teleportUnAuthedToSpawn: false
na
Kód: Vybrat vše
teleportUnAuthedToSpawn: true
Všechny své servery jsem sloučil pomocí BungeeCordu na jediny multiserver play.hero-craft.cz a jsem maximálně spokojenej 
Jsou to tyto:
Lobby (1.11), Creativ(1.12), Skyblock(1.12), Planet(1.12), Games(1.9.4), Hranice(1.11), Classic(1.12), , Seniorcraft (1.12), a dalsi pripravuji... (aktualne RPG 1.12)

Jsou to tyto:
Lobby (1.11), Creativ(1.12), Skyblock(1.12), Planet(1.12), Games(1.9.4), Hranice(1.11), Classic(1.12), , Seniorcraft (1.12), a dalsi pripravuji... (aktualne RPG 1.12)
- nejento
- Příspěvky: 9815
- Registrován: 28 lis 2011, 14:09
- Reputation: 55
- Kontaktovat uživatele:
Re: AuthMe **Důležité**
Jakože ty potřebuješ aby se po prvním přihlášení (doba, kdy se registruje) teleportoval na spawn a potom už ti to je jedno?

-
- Příspěvky: 1191
- Věk: 54
- Registrován: 27 srp 2012, 10:10
- Reputation: 0
- Bydliště: Hranice na Morave
- Kontaktovat uživatele:
Re: AuthMe **Důležité**
myslim ze chce aby vzdy hrac se pripojil na spawn.
kdysi sem se totiz take setkal s tim, ze hrac pokud byl ve vzdiuchu a odpojil se, tak se nasledne nemohl prihlasit.
Neslo zapnou chat pismenkem t a dokonce ani klavesa ESC nereagovala jak ma...
tak nejspise tento bug chce obejit tim ze vseci se budou objevovat na spawnu pri lognuti.
Ale zda jsem to pochopil spravne musi napsat server.FT
kdysi sem se totiz take setkal s tim, ze hrac pokud byl ve vzdiuchu a odpojil se, tak se nasledne nemohl prihlasit.
Neslo zapnou chat pismenkem t a dokonce ani klavesa ESC nereagovala jak ma...
tak nejspise tento bug chce obejit tim ze vseci se budou objevovat na spawnu pri lognuti.
Ale zda jsem to pochopil spravne musi napsat server.FT
Všechny své servery jsem sloučil pomocí BungeeCordu na jediny multiserver play.hero-craft.cz a jsem maximálně spokojenej 
Jsou to tyto:
Lobby (1.11), Creativ(1.12), Skyblock(1.12), Planet(1.12), Games(1.9.4), Hranice(1.11), Classic(1.12), , Seniorcraft (1.12), a dalsi pripravuji... (aktualne RPG 1.12)

Jsou to tyto:
Lobby (1.11), Creativ(1.12), Skyblock(1.12), Planet(1.12), Games(1.9.4), Hranice(1.11), Classic(1.12), , Seniorcraft (1.12), a dalsi pripravuji... (aktualne RPG 1.12)
- Server.FT
- Příspěvky: 210
- Věk: 26
- Registrován: 13 dub 2013, 11:41
- Reputation: 0
- Kontaktovat uživatele:
Re: AuthMe **Důležité**
Ano přesně tohle se mi tam stává no pomůžeš mi stím pls ?
-
- Příspěvky: 94
- Registrován: 26 led 2012, 15:27
- Reputation: 0
- Kontaktovat uživatele:
Re: AuthMe **Důležité**
Ahoj ,udělej to jak ti radil Marty_
najdeš to v Authme.config. a předělej to tam na( teleportUnAuthedToSpawn: true ),hráč který de na server se ukáže na spawnu a když se přihlásí přesune se tam kde ukončil hru.
najdeš to v Authme.config. a předělej to tam na( teleportUnAuthedToSpawn: true ),hráč který de na server se ukáže na spawnu a když se přihlásí přesune se tam kde ukončil hru.
- Server.FT
- Příspěvky: 210
- Věk: 26
- Registrován: 13 dub 2013, 11:41
- Reputation: 0
- Kontaktovat uživatele:
Re: AuthMe **Důležité**
udělal jsem to tak jenže pak to hráče spawne někde v BedRocku.
-
- Příspěvky: 94
- Registrován: 26 led 2012, 15:27
- Reputation: 0
- Kontaktovat uživatele:
Re: AuthMe **Důležité**
A sakra tak to bude chyba někde jinde. Mne se to taky stalo ,že se hráči nemohli přihlásit ,tak jsem je portoval na spawn ,ale pak mi poradili toto a to fungovalo .
Kdo je online
Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 72 hostů