AuthMe **Důležité**

Technická podpora k herním serverům Minecraft a Tekkit
Message
Autor
Uživatelský avatar
Server.FT
Příspěvky: 210
Věk: 26
Registrován: 13 dub 2013, 11:41
Reputation: 0
Kontaktovat uživatele:

AuthMe **Důležité**

#1 Příspěvekod Server.FT » 29 říj 2013, 14:02

Ip: 93.91.250.127:37019
Ahoj mam problém ze když se hráč odhlasí a je ve vzduchu ma pak bug nejde se mu přihlasit potřebuji aby když se připojí byl na spawnu a když se pak přihlásí byl na místě kde byl předtím.
Karma + za pomoc.
Když ti někdo s něčím pomůže , tak karma + neuškodí. http://Funny-Gaming.4fan.cz/
Obrázek

Uživatelský avatar
nejento
Příspěvky: 9815
Registrován: 28 lis 2011, 14:09
Reputation: 55
Kontaktovat uživatele:

Re: AuthMe **Důležité**

#2 Příspěvekod nejento » 29 říj 2013, 14:21

Dej sem config AuthMe do Code a Spoileru. Hesla zakryj.
Obrázek

Obrázek Přidejte se ke komunitě zákazníků na FakaHeda.eu Discord! Poznejte nové lidi nebo vyřešte svůj technický problém živě: https://discord.fakaheda.eu/

Uživatelský avatar
Server.FT
Příspěvky: 210
Věk: 26
Registrován: 13 dub 2013, 11:41
Reputation: 0
Kontaktovat uživatele:

Re: AuthMe **Důležité**

#3 Příspěvekod Server.FT » 29 říj 2013, 14:55

Spoiler: zobrazit

Kód: Vybrat vše

DataSource:
  mySQLColumnName: username
  mySQLTablename: authme
  mySQLUsername: ****
  backend: mysql
  mySQLColumnLastLogin: lastlogin
  mySQLDatabase: ****
  mySQLPort: '3306'
  mySQLColumnIp: ip
  mySQLHost: ****
  mySQLColumnPassword: password
  mySQLPassword: ****
  caching: true
  mySQLlastlocX: x
  mySQLlastlocY: y
  mySQLlastlocZ: z
  mySQLColumnEmail: email
  mySQLColumnId: id
  mySQLlastlocWorld: world
GroupOptions:
  UnregisteredPlayerGroup: ''
  RegisteredPlayerGroup: ''
  Permissions:
    PermissionsOnJoin: []
settings:
  sessions:
    enabled: false
    timeout: 10
    sessionExpireOnIpChange: false
  restrictions:
    allowChat: false
    allowCommands:
    - /login
    - /register
    - /l
    - /reg
    - /passpartu
    maxRegPerIp: 3
    maxNicknameLength: 20
    ForceSingleSession: true
    ForceSpawnLocOnJoinEnabled: true
    SaveQuitLocation: true
    AllowRestrictedUser: false
    AllowedRestrictedUser: []
    kickNonRegistered: false
    kickOnWrongPassword: false
    teleportUnAuthedToSpawn: false
    minNicknameLength: 3
    allowMovement: false
    timeout: 30
    allowedNicknameCharacters: '[a-zA-Z0-9_?]*'
    allowedMovementRadius: 100
    enablePasswordVerifier: true
    ProtectInventoryBeforeLogIn: true
    displayOtherAccounts: true
    ForceSpawnOnTheseWorlds: []
    banUnsafedIP: false
  GameMode:
    ForceSurvivalMode: false
    ResetInventotyIfCreative: false
  security:
    minPasswordLength: 4
    unLoggedinGroup: unLoggedinGroup
    passwordHash: SHA256
    passwordMaxLength: 20
    doubleMD5SaltLength: 8
  registration:
    enabled: true
    messageInterval: 5
    force: true
    enableEmailRegistrationSystem: false
    doubleEmailCheck: false
  unrestrictions:
    UnrestrictedName: []
  messagesLanguage: en
ExternalBoardOptions:
  mySQLColumnSalt: ''
  mySQLColumnGroup: ''
  nonActivedUserGroup: -1
  mySQLOtherUsernameColumns: []
  bCryptLog2Round: 10
permission:
  EnablePermissionCheck: false
BackupSystem:
  ActivateBackup: false
  OnServerStart: false
  OnServerStop: true
  MysqlWindowsPath: C:\\Program Files\\MySQL\\MySQL Server 5.1\\
Passpartu:
  enablePasspartu: false
Security:
  SQLProblem:
    stopServer: true
  ReloadCommand:
    useReloadCommandSupport: true
  Console:
    noConsoleSpam: false
  console:
    noConsoleSpam: false
    logConsole: false
  captcha:
    useCaptcha: false
    maxLoginTry: 5
    captchaLength: 5
Converter:
  Rakamak:
    fileName: users.rak
    useIP: false
    ipFileName: UsersIp.rak
    newPasswordHash: SHA256
    useIp: false
Email:
  RecoveryPasswordLength: 8
  mailPort: 465
  mailSMTP: smtp.gmail.com
  mailAccount: ''
  mailPassword: ''
  mailSenderName: ''
  mailSubject: ''
  maxRegPerEmail: 1
  mailText: 'Dear <playername>, <br /><br /> This is your new AuthMe password for
    the server <br /><br /> <servername> : <br /><br /> <generatedpass><br /><br />Do
    not forget to change password after login! <br /> /changepassword <generatedpass>
    newPassword'
Xenoforo:
  predefinedSalt: ''
Hooks:
  multiverse: true
  chestshop: true
  notifications: true
  bungeecord: false
  disableSocialSpy: true
Performances:
  useMultiThreading: false
Když ti někdo s něčím pomůže , tak karma + neuškodí. http://Funny-Gaming.4fan.cz/
Obrázek

marty_
Příspěvky: 1191
Věk: 54
Registrován: 27 srp 2012, 10:10
Reputation: 0
Bydliště: Hranice na Morave
Kontaktovat uživatele:

Re: AuthMe **Důležité**

#4 Příspěvekod marty_ » 29 říj 2013, 17:17

ciste teoreticky zmen:

Kód: Vybrat vše

teleportUnAuthedToSpawn: false

na

Kód: Vybrat vše

teleportUnAuthedToSpawn: true
Všechny své servery jsem sloučil pomocí BungeeCordu na jediny multiserver play.hero-craft.cz a jsem maximálně spokojenej :)
Jsou to tyto:
Lobby (1.11), Creativ(1.12), Skyblock(1.12), Planet(1.12), Games(1.9.4), Hranice(1.11), Classic(1.12), , Seniorcraft (1.12), a dalsi pripravuji... (aktualne RPG 1.12)

Uživatelský avatar
nejento
Příspěvky: 9815
Registrován: 28 lis 2011, 14:09
Reputation: 55
Kontaktovat uživatele:

Re: AuthMe **Důležité**

#5 Příspěvekod nejento » 29 říj 2013, 18:29

Jakože ty potřebuješ aby se po prvním přihlášení (doba, kdy se registruje) teleportoval na spawn a potom už ti to je jedno?
Obrázek

Obrázek Přidejte se ke komunitě zákazníků na FakaHeda.eu Discord! Poznejte nové lidi nebo vyřešte svůj technický problém živě: https://discord.fakaheda.eu/

marty_
Příspěvky: 1191
Věk: 54
Registrován: 27 srp 2012, 10:10
Reputation: 0
Bydliště: Hranice na Morave
Kontaktovat uživatele:

Re: AuthMe **Důležité**

#6 Příspěvekod marty_ » 29 říj 2013, 18:44

myslim ze chce aby vzdy hrac se pripojil na spawn.
kdysi sem se totiz take setkal s tim, ze hrac pokud byl ve vzdiuchu a odpojil se, tak se nasledne nemohl prihlasit.
Neslo zapnou chat pismenkem t a dokonce ani klavesa ESC nereagovala jak ma...
tak nejspise tento bug chce obejit tim ze vseci se budou objevovat na spawnu pri lognuti.
Ale zda jsem to pochopil spravne musi napsat server.FT
Všechny své servery jsem sloučil pomocí BungeeCordu na jediny multiserver play.hero-craft.cz a jsem maximálně spokojenej :)
Jsou to tyto:
Lobby (1.11), Creativ(1.12), Skyblock(1.12), Planet(1.12), Games(1.9.4), Hranice(1.11), Classic(1.12), , Seniorcraft (1.12), a dalsi pripravuji... (aktualne RPG 1.12)

Uživatelský avatar
Server.FT
Příspěvky: 210
Věk: 26
Registrován: 13 dub 2013, 11:41
Reputation: 0
Kontaktovat uživatele:

Re: AuthMe **Důležité**

#7 Příspěvekod Server.FT » 29 říj 2013, 18:57

Ano přesně tohle se mi tam stává no pomůžeš mi stím pls ?
Když ti někdo s něčím pomůže , tak karma + neuškodí. http://Funny-Gaming.4fan.cz/
Obrázek

znami
Příspěvky: 94
Registrován: 26 led 2012, 15:27
Reputation: 0
Kontaktovat uživatele:

Re: AuthMe **Důležité**

#8 Příspěvekod znami » 29 říj 2013, 21:17

Ahoj ,udělej to jak ti radil Marty_

najdeš to v Authme.config. a předělej to tam na( teleportUnAuthedToSpawn: true ),hráč který de na server se ukáže na spawnu a když se přihlásí přesune se tam kde ukončil hru.
ObrázekObrázek
ObrázekObrázek

Uživatelský avatar
Server.FT
Příspěvky: 210
Věk: 26
Registrován: 13 dub 2013, 11:41
Reputation: 0
Kontaktovat uživatele:

Re: AuthMe **Důležité**

#9 Příspěvekod Server.FT » 29 říj 2013, 21:32

udělal jsem to tak jenže pak to hráče spawne někde v BedRocku.
Když ti někdo s něčím pomůže , tak karma + neuškodí. http://Funny-Gaming.4fan.cz/
Obrázek

znami
Příspěvky: 94
Registrován: 26 led 2012, 15:27
Reputation: 0
Kontaktovat uživatele:

Re: AuthMe **Důležité**

#10 Příspěvekod znami » 29 říj 2013, 22:00

A sakra tak to bude chyba někde jinde. Mne se to taky stalo ,že se hráči nemohli přihlásit ,tak jsem je portoval na spawn ,ale pak mi poradili toto a to fungovalo .
ObrázekObrázek
ObrázekObrázek


Zpět na „Minecraft, Tekkit“

Kdo je online

Uživatelé prohlížející si toto fórum: Google [Bot] a 110 hostů