SPiRIT píše:Mapy jsou zapsany v gamemodes_server.txt? Protoze pred par hodinama mi psal na steamu clovek co mel totozny problem a chyba byla v tom , ze mel spatne udelanou strukturu souboru gamemodes a gamemodes_server...
Tohle ani tak nevypada na chybu hostingu jako spise na to ze mas spatne nastaveni a pada to tvoji vinou.. opravit si to musis sam, nebo povol pristup supportu a zitra ti to opravim.
Ano, měl jsem je nakopírované v gamemodes.txt i gamemodes_server.txt. A nefungovalo to. Další věc, které nerozumím, je ta, že ačkoli se na fóru psalo "Restart serveru ho aktualizuje na novou verzi", nic takového jsem u sebe nezaznamenal. Musel jsem provést ruční reinstalaci a znovu nakopírovat všechny změněné soubory na server, protože se samozřejmě smazaly.
Toto hlásí server při změně mapy, ačkoli ji zapsanou do mapgroups mám.
] exec rcon
] rcon changelevel de_mirage_csgo
ApplyGameSettings: Map de_mirage_csgo not part of Mapgroup Counter-Strike: Global Offensive
Map: de_mirage_csgo
Players: 1 (0 bots) / 12 humans
Build: 5072
Server Number: 3
#######################################
Map de_mirage_csgo missing stringtable dictionary, don't ship this way!!!
Run with -stringtables on the command line or convar
stringtable_alwaysrebuilddictionaries enabled to build the string table
#######################################SignalXWriteOpportunity(3)
Got pure server whitelist: sv_pure = 1.
SignalXWriteOpportunity(3)