Stránka 1 z 2

Problém s boty po dnešním updatu

Napsal: 02 říj 2012, 14:09
od poldaCZE
Server: 81.0.217.175:37561

po dnešním updatu serveru kde přibyly nové mapy a jiné věci se při připojení na náš klan server automaticky napojí boti a nikdo jiný už se tam nenapojí, protože to ukazuje počet slotů 1/1. Bot quotu máme nastavenou 0 a do updatu tam boti vůbec nebyli. Je nějaká změna v nastavení, nebo víte o nějakém přikazu, který by tam ty boty klidně nechal ale mohli by se připojit další hráči a ty boty to postupně vyhazovalo ze hry? Díky

Re: Problém s boty po dnešním updatu

Napsal: 02 říj 2012, 17:39
od Mysteria
Žádnej takovej problém nemám ani na jednom ze svých serverů - to kolik je nastaveno v bot_quota, tak tolik jich tam je.

Kód: Vybrat vše

// BOTs
bot_chatter "off"
bot_join_after_player "0"
bot_quota "16"
bot_quota_mode "fill"

Re: Problém s boty po dnešním updatu

Napsal: 02 říj 2012, 17:39
od sampittko
nie si jediný ktorý má tento problém, mám ho aj ja na mojom serveri... Server.cfg akokeby nereaguje, freezetime, friendlyfire, botquota a iné.. musíš to zatiaľ robiť rušne cez rcon po každej zmene mapy, neviem ako s tým pohnúť

Re: Problém s boty po dnešním updatu

Napsal: 02 říj 2012, 17:41
od Mysteria
Pokud ti nereaguje server.cfg, tak máš špatně nastavený celý config CSGOčka.
Hoď jsem obsah souboru csgo/gametypes_server.txt.

Re: Problém s boty po dnešním updatu

Napsal: 02 říj 2012, 17:43
od sampittko
Nemám tu taký súbor. :D

Re: Problém s boty po dnešním updatu

Napsal: 02 říj 2012, 17:55
od Mysteria
Jop, sorry, furt si to pletu. :D Jmenuje se gamemodes_server.txt případně gamemodes_server.txt.example.

Re: Problém s boty po dnešním updatu

Napsal: 02 říj 2012, 17:59
od sampittko
Mysteria píše:Jop, sorry, furt si to pletu. :D Jmenuje se gamemodes_server.txt případně gamemodes_server.txt.example.

vpohode, myslel som si že myslíš to ale.. ok sem to je :D needitoval som to, je to klasika

Kód: Vybrat vše

// To use this file, rename it to GameModes_Server.txt
//
// Values here override the default gamemodes.txt

"GameModes_Server.txt"
{
   "gameTypes"
   {
      "classic"
      {
         "gameModes"
         {
            "competitive"
            {

               "maxplayers"      "8"            // Note that maxplayers doesn't go in the convar block.
                                          // Another way to set maxplayers is to add -maxplayers_override XX to the cmd line.

               "exec"
               {
                  "exec"               "my_server_override_competitive.cfg"
               }

               "mapgroupsMP"                  // List of mapgroups valid for this game mode ( competitive )
               {
                  "mg_bomb_se"      ""
               }
            }

            "casual"
            {

               "maxplayers"      "25"

               "exec"
               {
                  "exec"               "my_server_override_casual.cfg"
               }

               "mapgroupsMP"                  // List of mapgroups valid for this game mode ( casual )
               {
                  "mg_bomb_se"      ""
               }
            }

         }   
      }
   }

//////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////
// Map groups
//
// To use a mapgroup, it needs to be defined in a keyvalues
// block such as the example below, as well as listed in the
// 'mapgroupsMP' block within the game mode that will run it,
// such as the example above.
2//
// Then launch the server with '+mapgroup MAPGROUPNAME'
//
// Example:
//
// srcds -game csgo +game_mode 1 +mapgroup mg_bomb_se +map de_nuke_se
//
//
// Check the developer wiki for updated community info
// https://developer.valvesoftware.com/wiki/Counter-Strike:_Global_Offensive_Dedicated_Servers
//////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////


   "mapgroups"
   {
      "mg_bomb_se"                           // mapgroup definition
      {
         "name"         "mg_bomb_se"
         "maps"
         {
            "de_dust_se"      ""
            "de_dust2_se"      ""
            "de_nuke_se"      ""
            "de_train_se"      ""
            "de_inferno_se"      ""
            "de_aztec_se"      ""
         }
      }
   }
}

Re: Problém s boty po dnešním updatu

Napsal: 02 říj 2012, 18:11
od Mysteria
No tak to je ono, pak ti má fungovat server.cfg, když ho v řádku

Kód: Vybrat vše

"exec"               "my_server_override_competitive.cfg"
nemáš napsaný, že jo.

V CSGO si ten config můžeš pojmenovat úplně libovolně jak chceš, protože ten výchozí cfg, který se spustí po startu serveru si sám definuješ právě v tomhle souboru gamemodes_server.txt (pokud je tam ještě .example, tak to smaž).

Re: Problém s boty po dnešním updatu

Napsal: 02 říj 2012, 18:20
od sampittko
takže takto?

Kód: Vybrat vše

"exec"               "cfg/server.cfg"

Re: Problém s boty po dnešním updatu

Napsal: 02 říj 2012, 18:24
od Mysteria
Koukám, že myslíme všichni stejně. :D Ne, musí to být jenom server.cfg, protože tenhle příkaz už počítá s tím, že konfigy budou v cfg složce.

Kód: Vybrat vše

"exec"               "server.cfg"