Server: 81.0.217.175:37561
po dnešním updatu serveru kde přibyly nové mapy a jiné věci se při připojení na náš klan server automaticky napojí boti a nikdo jiný už se tam nenapojí, protože to ukazuje počet slotů 1/1. Bot quotu máme nastavenou 0 a do updatu tam boti vůbec nebyli. Je nějaká změna v nastavení, nebo víte o nějakém přikazu, který by tam ty boty klidně nechal ale mohli by se připojit další hráči a ty boty to postupně vyhazovalo ze hry? Díky
Problém s boty po dnešním updatu
-
- Příspěvky: 1
- Registrován: 02 říj 2012, 14:04
- Reputation: 0
- Mysteria
- Příspěvky: 9122
- Registrován: 26 pro 2009, 15:40
- Reputation: 7
- Bydliště: Česká republika
- Kontaktovat uživatele:
Re: Problém s boty po dnešním updatu
Žádnej takovej problém nemám ani na jednom ze svých serverů - to kolik je nastaveno v bot_quota, tak tolik jich tam je.
Kód: Vybrat vše
// BOTs
bot_chatter "off"
bot_join_after_player "0"
bot_quota "16"
bot_quota_mode "fill"
Výběr z vlastních projektů: MinecraftServerList.cz ✔ Minecraft Extended Punishment List ✔ Killing Floor2 servery ✔








Spoiler: zobrazit
-
- Příspěvky: 36
- Registrován: 16 srp 2012, 10:10
- Reputation: 0
Re: Problém s boty po dnešním updatu
nie si jediný ktorý má tento problém, mám ho aj ja na mojom serveri... Server.cfg akokeby nereaguje, freezetime, friendlyfire, botquota a iné.. musíš to zatiaľ robiť rušne cez rcon po každej zmene mapy, neviem ako s tým pohnúť
- Mysteria
- Příspěvky: 9122
- Registrován: 26 pro 2009, 15:40
- Reputation: 7
- Bydliště: Česká republika
- Kontaktovat uživatele:
Re: Problém s boty po dnešním updatu
Pokud ti nereaguje server.cfg, tak máš špatně nastavený celý config CSGOčka.
Hoď jsem obsah souboru csgo/gametypes_server.txt.
Hoď jsem obsah souboru csgo/gametypes_server.txt.
Výběr z vlastních projektů: MinecraftServerList.cz ✔ Minecraft Extended Punishment List ✔ Killing Floor2 servery ✔








Spoiler: zobrazit
-
- Příspěvky: 36
- Registrován: 16 srp 2012, 10:10
- Reputation: 0
Re: Problém s boty po dnešním updatu
Nemám tu taký súbor. 

- Mysteria
- Příspěvky: 9122
- Registrován: 26 pro 2009, 15:40
- Reputation: 7
- Bydliště: Česká republika
- Kontaktovat uživatele:
Re: Problém s boty po dnešním updatu
Jop, sorry, furt si to pletu.
Jmenuje se gamemodes_server.txt případně gamemodes_server.txt.example.

Výběr z vlastních projektů: MinecraftServerList.cz ✔ Minecraft Extended Punishment List ✔ Killing Floor2 servery ✔








Spoiler: zobrazit
-
- Příspěvky: 36
- Registrován: 16 srp 2012, 10:10
- Reputation: 0
Re: Problém s boty po dnešním updatu
Mysteria píše:Jop, sorry, furt si to pletu.Jmenuje se gamemodes_server.txt případně gamemodes_server.txt.example.
vpohode, myslel som si že myslíš to ale.. ok sem to je

Kód: Vybrat vše
// To use this file, rename it to GameModes_Server.txt
//
// Values here override the default gamemodes.txt
"GameModes_Server.txt"
{
"gameTypes"
{
"classic"
{
"gameModes"
{
"competitive"
{
"maxplayers" "8" // Note that maxplayers doesn't go in the convar block.
// Another way to set maxplayers is to add -maxplayers_override XX to the cmd line.
"exec"
{
"exec" "my_server_override_competitive.cfg"
}
"mapgroupsMP" // List of mapgroups valid for this game mode ( competitive )
{
"mg_bomb_se" ""
}
}
"casual"
{
"maxplayers" "25"
"exec"
{
"exec" "my_server_override_casual.cfg"
}
"mapgroupsMP" // List of mapgroups valid for this game mode ( casual )
{
"mg_bomb_se" ""
}
}
}
}
}
//////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////
// Map groups
//
// To use a mapgroup, it needs to be defined in a keyvalues
// block such as the example below, as well as listed in the
// 'mapgroupsMP' block within the game mode that will run it,
// such as the example above.
2//
// Then launch the server with '+mapgroup MAPGROUPNAME'
//
// Example:
//
// srcds -game csgo +game_mode 1 +mapgroup mg_bomb_se +map de_nuke_se
//
//
// Check the developer wiki for updated community info
// https://developer.valvesoftware.com/wiki/Counter-Strike:_Global_Offensive_Dedicated_Servers
//////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////
"mapgroups"
{
"mg_bomb_se" // mapgroup definition
{
"name" "mg_bomb_se"
"maps"
{
"de_dust_se" ""
"de_dust2_se" ""
"de_nuke_se" ""
"de_train_se" ""
"de_inferno_se" ""
"de_aztec_se" ""
}
}
}
}
- Mysteria
- Příspěvky: 9122
- Registrován: 26 pro 2009, 15:40
- Reputation: 7
- Bydliště: Česká republika
- Kontaktovat uživatele:
Re: Problém s boty po dnešním updatu
No tak to je ono, pak ti má fungovat server.cfg, když ho v řádkunemáš napsaný, že jo.
V CSGO si ten config můžeš pojmenovat úplně libovolně jak chceš, protože ten výchozí cfg, který se spustí po startu serveru si sám definuješ právě v tomhle souboru gamemodes_server.txt (pokud je tam ještě .example, tak to smaž).
Kód: Vybrat vše
"exec" "my_server_override_competitive.cfg"
V CSGO si ten config můžeš pojmenovat úplně libovolně jak chceš, protože ten výchozí cfg, který se spustí po startu serveru si sám definuješ právě v tomhle souboru gamemodes_server.txt (pokud je tam ještě .example, tak to smaž).
Výběr z vlastních projektů: MinecraftServerList.cz ✔ Minecraft Extended Punishment List ✔ Killing Floor2 servery ✔








Spoiler: zobrazit
-
- Příspěvky: 36
- Registrován: 16 srp 2012, 10:10
- Reputation: 0
Re: Problém s boty po dnešním updatu
takže takto?
Kód: Vybrat vše
"exec" "cfg/server.cfg"
- Mysteria
- Příspěvky: 9122
- Registrován: 26 pro 2009, 15:40
- Reputation: 7
- Bydliště: Česká republika
- Kontaktovat uživatele:
Re: Problém s boty po dnešním updatu
Koukám, že myslíme všichni stejně.
Ne, musí to být jenom server.cfg, protože tenhle příkaz už počítá s tím, že konfigy budou v cfg složce.

Kód: Vybrat vše
"exec" "server.cfg"
Výběr z vlastních projektů: MinecraftServerList.cz ✔ Minecraft Extended Punishment List ✔ Killing Floor2 servery ✔








Spoiler: zobrazit
Zpět na „Counter-Strike: Global Offensive“
Kdo je online
Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 1 host