Stránka 1 z 4
Mapy na serveru
Napsal: 03 zář 2012, 06:29
od beather
Server: 85.131.163.196:27588Zdravím, chtěl bych se zeptat, jak na server přidávat mapy, prý se to má zapisovat do nějakýho souboru, ale nepochopil jsem to zapisování. Mohl by někdo poradit? dík moc

Re: Mapy na serveru
Napsal: 03 zář 2012, 09:26
od Miki-v77
musíš si nove mapy pridat do složky maps priklad :
ar_baggage.bsp
ar_baggage.nav
ar_baggage.txt
+ pridat do složky soundcache dalši súbor priklad :
ar_baggage.manifest
Každá mapa ktorú pridávaš musí obsahovat tieto prípony .bsp .nav .txt .manifest
Pak si nastavíš map rotation a kde si pridáš danú mapu priklad
ar_baggage
atd ....
Dá sa to menit priamo cez ftp teda editovat alebo si daný konfig uložíš do kompu a aktuálny smažeš . V kompe si ho s edituješ a cez ftp znova nahráš tam odkial si smazal ten aktuálny .
Re: Mapy na serveru
Napsal: 03 zář 2012, 12:21
od Mysteria
Miki-v77: Píšeš blbosti. Každá mapa tohle nemusí a ani neobsahuje. Úplně stačí
.bsp,
.nav se vygeneruje automaticky, když na té mapě přidáš BOTa.
Dál je u CSGO někdy
.kz, což nevím co je. A pak ještě občas u nich bývá takového flashové loadovací okno, ale taky to není u všech.
Co se týká zapisování, tak každou novou mapu je potřeba zapsat do maplist.txt a mapcycle.txt + do gamemodes_server.txt, tímhle způsobem:
Kód: Vybrat vše
"GameModes_Server.txt"
{
"gameTypes"
{
"classic"
{
"gameModes"
{
"casual"
{
"maxplayers" "12"
"exec"
{
"exec" "bla.cfg"
}
"mapgroupsMP"
{
"mg_bomb" ""
}
}
}
}
}
"mapgroups"
{
"mg_bomb"
{
"name" "mg_bomb"
"maps"
{
"cs_italy" ""
"cs_office" ""
"de_aztec" ""
"de_dust" ""
"de_dust2" ""
"de_inferno" ""
"de_nuke" ""
"de_train" ""
}
}
}
}
Re: Mapy na serveru
Napsal: 04 zář 2012, 11:10
od pudicus
Jak přidat mapu na server?Tak nějak jsem předpokládal, že nejsem jediný, kdo se bude potýkat s tímto problémem, tady máte návod ve formě videa na YouTube s komentářem, jak mapu na serveru přidat:
http://youtu.be/SecCVUkyOLY . Good luck

!
Re: Mapy na serveru
Napsal: 04 zář 2012, 14:35
od Mysteria
Ten návod je ok, ale nedoporučuju to dělat v gamemodes.txt ale v gamemodes_server.txt, protože update většinou gamemodes.txt přepíše a pokud ano, tak pápá nastavení.
Re: Mapy na serveru
Napsal: 04 zář 2012, 17:27
od SPiRIT
Jen doplnim ze nektery mapy na gamebanana z nejakeho neznameho duvodu nefuguji na serveru a nechteji se stahovat do PC(ani pri pouziti sm pluginu) nektery jako contra_csgo, westwood a awp india treba funguji, ale nektere pri pripojovani k serveru vychli jen hromadu nesmyslu do konzole a tim konci.. pokud nejsou nakopirovane do PC tak nejdou hrat.
Re: Mapy na serveru
Napsal: 04 zář 2012, 17:30
od Mysteria
S tím souhlasím. A také ne na všech mapách fungují BOTi. Respektive mapa se načte, jde se tam připojit i se stáhne, ale jakmile se tam dají BOTi a má se vygenerovat .nav soubor, tak cca v 50% to spadne a hotovo. Naštěstí u většiny tenhle problém není, hold se musí ty mapy projít a ne jenom nauploadovat a zapsat.
Re: Mapy na serveru
Napsal: 05 zář 2012, 12:13
od pudicus
Já zjistil, že se mi nestahují mapy, které jsou velké. Např de_mirage_csgo má v rozbaleném formátu přes 30 MB, což ne skutečně mnoho, server pravděpodobně u takto velkých souborů nějakým způsobem zablokuje upload ke klientům, aby nedošlo k zahlcení sítě. Nicméně by to měli opravit, vypadá to na nějaký bug.
Návod samotný jsem dělal pro nakopírování mapy, že určitá mapa jede a určitá ne je očividně problém mapy samotné, nikoli problém v postupu.
Re: Mapy na serveru
Napsal: 05 zář 2012, 15:40
od Mysteria
Hold se všichni učíme. Ono to asi nebude tak jednoduché vytvořit mapu pro CSGO, aby tam fungovala i ta loadovací obrazovka a další věci.

Re: Mapy na serveru
Napsal: 05 zář 2012, 19:44
od SPiRIT
pudicus píše:Já zjistil, že se mi nestahují mapy, které jsou velké. Např de_mirage_csgo má v rozbaleném formátu přes 30 MB, což ne skutečně mnoho, server pravděpodobně u takto velkých souborů nějakým způsobem zablokuje upload ke klientům, aby nedošlo k zahlcení sítě. Nicméně by to měli opravit, vypadá to na nějaký bug.
Návod samotný jsem dělal pro nakopírování mapy, že určitá mapa jede a určitá ne je očividně problém mapy samotné, nikoli problém v postupu.
Nerekl bych ze je to primo velikosti mapy protoze takovy westwood funguje a ma temer 50 MB, spise je problem jako u ostatnich v tom , ze mapa je nejak nedodelana nebo spatne zkompilovana. Nebo musi obsahovat nejaky entity aby ji server uspesne byl schopen odesilat.
Uvodni obrazovky k mape jsou ulozeny ve formatu swf, takze pokud si to nekdo dokaze decompilovat tak by stacilo pak ponechat puvodni actionscript a jen zmenit obrazek mapy.. decompilatoru swf par existuje a uz je i par custom map s fungujici obrazovkou (hratelnou jen na localhostu protoze se ze serveru nestahnou, chyba mapy).