Nováček potřebuje radu - CS:GO

Technická podpora k herním serverům Counter-Strike: Global Offensive
freewarez
Věk: 35

Nováček potřebuje radu - CS:GO

#1 Příspěvekod freewarez » 16 bře 2015, 11:08

mám nový Sever od Fakaheda.eu 217.11.249.89:27512 .
- Ahoj lidi jsem začátečník tak že moc toho nevyznám, tak že mám fakt několik otazek :))) chtěl jsem si zeptat jak mám ovládat Sever pomocí RCON příkazy např. když jsem ve hře a chci měnit MAP apod. Já jsem do Konzole napsal podle návodu nejdřív příkaz "rcon_passwords ****** " pro stát se Adminem Server a dál jsem napsal " changelevel název Map " , ale ono to nejde :))
- dále jsem chtěl zeptat jak mám nastavit Votemap ?
- Jak vložit do sever Nový Mapy ? jestli mám normálně stáhnout z internetu a pak nahrát do slozky /maps a nebo jestli se dál nějak přímo z WordShopu ?
předem děkuji :)
Naposledy upravil(a) freewarez dne 18 bře 2015, 17:17, celkem upraveno 1 x.

Mysteria
Kontaktovat uživatele:

Re: Nováček potřebuje radu - CS:GO

#2 Příspěvekod Mysteria » 16 bře 2015, 11:56

Před každý příkaz musíš psát rcon:

Kód: Vybrat vše

rcon_password "TvojeHeslo"
rcon changelevel de_dust2

Pokud máš na serveru Sourcemod jakože asi jo, tak jdi do csgo/addons/sourcemod/plugins/disabled a tam by měl být mapchooser.smx, nominations.smx a rockthevote.smx, tak tyhle tři přesuň o složku níže (tzn. jenom do plugins), tím je zapneš. Pak restartuj server a jdi do složky csgo/cfg/sourcemod a měl bys tam mít vygenerované nové konfigurační soubory, většinou logicky s názvem pluginu, takže nejspíš mapchooser.cfg, tak si otevři uprav co potřebuješ a pak restartuj server.

Co se týká map tak ano do složky maps, občas jsou potřeba i další věci, ale to už většinou bývá popsáno v instalaci. Pak je ještě nutný tu novou mapu zapsat do configu, který je v csgo/mapcycle.txt a tam ho po vzoru těch stávajících přidat.

freewarez

#3 Příspěvekod freewarez » 18 bře 2015, 10:17

jo díky už jsem to zvládl :D