Neptám se tě odkaz na návod, chci aby jsi sem dal jak máš nastavenou tuhle část:
Kód: Vybrat vše
// Specifies how the reserved slots plugin operates. Valid values are:
// 0 : Public slots are used in preference to reserved slots. Reserved slots are freed before public slots.
// 1 : If someone with reserve access joins into a reserved slot, the player with the highest latency and
// no reserved slot access (spectator players are selected first) is kicked to make room. Thus, the reserved
// slots always remains free. The only situation where the reserved slot(s) can become properly occupied is
// if the server is full with reserve slot access clients.
// --
// Requires: reservedslots.smx
// Default: 0
sm_reserve_type 1
// Specifies the number of reserved player slots. Users with the reservation
// admin flag set will be able to join the server when there are no public slots
// remaining. If someone does not have this flag, they will be kicked.
// (Public slots are defined as: maxplayers - number of reserved slots)
// --
// Requires: reservedslots.smx
// Default: 0
sm_reserved_slots 0
// Specifies whether or not reserved slots will be hidden (subtracted from max
// slot count). Valid values are 0 (Visible) or 1 (Hidden).
// --
// Requires: reservedslots.smx
// Default: 0
sm_hide_slots 0
Každopádně, pokud máš třeba 24 slotový server a chceš mít 20 slotů viditelných a ty 4 pro adminy, tak to musí být nastaveno třeba takhle, protože to nefunguje korektně jako u CSS:
Kód: Vybrat vše
sm_reserve_type 1
sm_reserved_slots 44 (tohle číslo získáš jako 64 mínus počet slotů, který chceš aby byli vidět)
sm_hide_slots 1
Právě ta nekorektnost oproti CSS je v příkazu
sm_reserved_slots.
Nevím proč, ale normálně u CSS to funguje tak, že se tohle číslo počítá jako zakoupený počet slotů mínus počet slotů, které mají být vidět, ale u CSGO se to počítá od 64 nehledě na to, kolik jich máš koupeno.
Nebo alespoň tak to funguje u mých serverů co mám v podpisu

Ale taky mi chvíli trvalo, než jsem na to přišel.