block pick up / block weapon

Technická podpora k herním serverům Counter-Strike: Global Offensive
Message
Autor
minonkad
Příspěvky: 22
Registrován: 19 kvě 2013, 11:16
Reputation: 0

block pick up / block weapon

#1 Příspěvekod minonkad » 13 říj 2015, 09:48

217.11.249.89:27171

zdravím, sháním neco čím bloknu sbírání zbraní .... např u jailu při módu abych napsal hráči blockweapon = 1 a jemu to nešlo ... no jen váš výnatek mi stačí abych si to dal do pluginu .... odkazy na weapons restrik atd mi je k nicemu už sem zkoušel a zdlouhavý zbytečný ... tak prosím pomozte

Uživatelský avatar
Mysteria
Příspěvky: 9122
Registrován: 26 pro 2009, 15:40
Reputation: 7
Bydliště: Česká republika
Kontaktovat uživatele:

Re: block pick up / block weapon

#2 Příspěvekod Mysteria » 13 říj 2015, 18:04

Pokud to neumí přímo Jail plugin a neumíš pawn, tak to máš špatný. Tady taky žádný pawner není. Poradil bych Weapon Restrict, ale ten z nějakého důvodu nechceš, takže došly možnosti. :)

Uživatelský avatar
TheLaoming
Příspěvky: 321
Věk: 27
Registrován: 14 bře 2015, 20:42
Reputation: 2
Bydliště: Ostrava !!!
Kontaktovat uživatele:

Re: block pick up / block weapon

#3 Příspěvekod TheLaoming » 13 říj 2015, 21:12

CS:GO to má jak s pawnem? :D Jsou tam ty funkce a systém stejný, nebo jsou jen jiné includy/moduly?
AMXMODX PAWNER, FORMER MAPER
My
Steam acc. a lot of lost years in my life lol
Discord: ^TheLaoming#6969
Obrázek

Obrázek
Obrázek

minonkad
Příspěvky: 22
Registrován: 19 kvě 2013, 11:16
Reputation: 0

Re: block pick up / block weapon

#4 Příspěvekod minonkad » 15 říj 2015, 06:07

Mysteria: mno já si skládám vlastní pluginy z jiných :-) mám to pak přehlednější a mnohem více funkcí který chci já :-) stejne tak jsem to delal i s 1.6 no každopádně problém sem si vyřešil tímto kdyby někdo chtěl:

Kód: Vybrat vše



public OnClientPutInServer(client)
{
   SDKHook(client, SDKHook_WeaponEquip, OnWeaponEquip);
}
public OnClientDisconnect(client)
{
    if ( IsClientInGame(client) )
    {
        SDKUnhook(client, SDKHook_WeaponEquip, OnWeaponEquip);
    }
}

public Action:OnWeaponEquip(client, weapon)
{
   if(blockweapons_on[client] == 1)
   {
      decl String:sWeapon[32];
      GetEdictClassname(weapon, sWeapon, sizeof(sWeapon));
      
      if( !StrEqual(sWeapon, "weapon_knife") )
      {
         return Plugin_Handled;
      }
      
      
   }
   return Plugin_Continue;
}


má to drobnou chybku ale prozatím stačí :-)

TheLaoming: více méně je to dost podobné ale né úplně stejné ... když si to koduješ a skládáš sám a přemýšlíš u toho jak by to melo vypadat tak systemem to je stejný jak v 1.6 ... jinak samozrejmě jine includy ;-)


LOCK


L0CKed


Zpět na „Counter-Strike: Global Offensive“

Kdo je online

Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 3 hosti