217.11.249.89:27171
zdravím, sháním neco čím bloknu sbírání zbraní .... např u jailu při módu abych napsal hráči blockweapon = 1 a jemu to nešlo ... no jen váš výnatek mi stačí abych si to dal do pluginu .... odkazy na weapons restrik atd mi je k nicemu už sem zkoušel a zdlouhavý zbytečný ... tak prosím pomozte
block pick up / block weapon
-
- Příspěvky: 22
- Registrován: 19 kvě 2013, 11:16
- Reputation: 0
- Mysteria
- Příspěvky: 9122
- Registrován: 26 pro 2009, 15:40
- Reputation: 7
- Bydliště: Česká republika
- Kontaktovat uživatele:
Re: block pick up / block weapon
Pokud to neumí přímo Jail plugin a neumíš pawn, tak to máš špatný. Tady taky žádný pawner není. Poradil bych Weapon Restrict, ale ten z nějakého důvodu nechceš, takže došly možnosti. 

Výběr z vlastních projektů: MinecraftServerList.cz ✔ Minecraft Extended Punishment List ✔ Killing Floor2 servery ✔








Spoiler: zobrazit
- TheLaoming
- Příspěvky: 321
- Věk: 27
- Registrován: 14 bře 2015, 20:42
- Reputation: 2
- Bydliště: Ostrava !!!
- Kontaktovat uživatele:
Re: block pick up / block weapon
CS:GO to má jak s pawnem?
Jsou tam ty funkce a systém stejný, nebo jsou jen jiné includy/moduly?

AMXMODX PAWNER, FORMER MAPER
My Steam acc. a lot of lost years in my life lol
Discord: ^TheLaoming#6969



My Steam acc. a lot of lost years in my life lol
Discord: ^TheLaoming#6969



-
- Příspěvky: 22
- Registrován: 19 kvě 2013, 11:16
- Reputation: 0
Re: block pick up / block weapon
Mysteria: mno já si skládám vlastní pluginy z jiných
mám to pak přehlednější a mnohem více funkcí který chci já
stejne tak jsem to delal i s 1.6 no každopádně problém sem si vyřešil tímto kdyby někdo chtěl:
má to drobnou chybku ale prozatím stačí
TheLaoming: více méně je to dost podobné ale né úplně stejné ... když si to koduješ a skládáš sám a přemýšlíš u toho jak by to melo vypadat tak systemem to je stejný jak v 1.6 ... jinak samozrejmě jine includy
LOCK
L0CKed


Kód: Vybrat vše
public OnClientPutInServer(client)
{
SDKHook(client, SDKHook_WeaponEquip, OnWeaponEquip);
}
public OnClientDisconnect(client)
{
if ( IsClientInGame(client) )
{
SDKUnhook(client, SDKHook_WeaponEquip, OnWeaponEquip);
}
}
public Action:OnWeaponEquip(client, weapon)
{
if(blockweapons_on[client] == 1)
{
decl String:sWeapon[32];
GetEdictClassname(weapon, sWeapon, sizeof(sWeapon));
if( !StrEqual(sWeapon, "weapon_knife") )
{
return Plugin_Handled;
}
}
return Plugin_Continue;
}
má to drobnou chybku ale prozatím stačí

TheLaoming: více méně je to dost podobné ale né úplně stejné ... když si to koduješ a skládáš sám a přemýšlíš u toho jak by to melo vypadat tak systemem to je stejný jak v 1.6 ... jinak samozrejmě jine includy

LOCK
L0CKed
Zpět na „Counter-Strike: Global Offensive“
Kdo je online
Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 3 hosti