DCMD

Technická podpora k herním serverům GTA San Andreas Multiplayer
Message
Autor
Neopry
Příspěvky: 160
Registrován: 18 bře 2012, 17:17
Reputation: 0

DCMD

#1 Příspěvekod Neopry » 21 črc 2013, 20:17

Zase já.
Chci si udělat příkazy DCMD a define tam mám ale píše mi to že ho nemůže nalézt, co mám dělat.

Mód:
Spoiler: zobrazit
#include <a_samp>

#if defined FILTERSCRIPT

#define dcmd(%1,%2,%3) if (!strcmp((%3)[1], #%1, true, (%2)) && ((((%3)[(%2) + 1] == '\0') && (dcmd_%1(playerid, ""))) || (((%3)[(%2) + 1] == ' ') && (dcmd_%1(playerid, (%3)[(%2) + 2]))))) return 1

#define COLOR_GRAD1 0xB4B5B7FF
#define COLOR_GRAD2 0xBFC0C2FF
#define COLOR_GRAD3 0xCBCCCEFF
#define COLOR_GRAD4 0xD8D8D8FF
#define COLOR_GRAD5 0xE3E3E3FF
#define COLOR_GRAD6 0xF0F0F0FF
#define COLOR_GREY 0xAFAFAFAA
#define COLOR_GREEN 0x33AA33AA
#define COLOR_RED 0xAA3333AA
#define COLOR_YELLOW 0xFFFF00AA
#define COLOR_WHITE 0xFFFFFFAA
#define COLOR_FADE1 0xE6E6E6E6
#define COLOR_FADE2 0xC8C8C8C8
#define COLOR_FADE3 0xAAAAAAAA
#define COLOR_FADE4 0x8C8C8C8C
#define COLOR_FADE5 0x6E6E6E6E
#define COLOR_PURPLE 0xC2A2DAAA
#define COLOR_DARKBLUE 0x2641FEAA
#define COLOR_ALLDEPT 0xFF8282AA

public OnFilterScriptInit()
{
print("\n--------------------------------------");
print(" Blank Filterscript by your name here");
print("--------------------------------------\n");
return 1;
}

public OnFilterScriptExit()
{
return 1;
}

#else

main()
{
print("\n----------------------------------");
print(" NA");
print("----------------------------------\n");
}

#endif

public OnGameModeInit()
{
// Don't use these lines if it's a filterscript
SetGameModeText("NA");
AddPlayerClass(0, 1958.3783, 1343.1572, 15.3746, 269.1425, 0, 0, 0, 0, 0, 0);
return 1;
}

public OnGameModeExit()
{
return 1;
}

public OnPlayerRequestClass(playerid, classid)
{
SetPlayerPos(playerid, 1958.3783, 1343.1572, 15.3746);
SetPlayerCameraPos(playerid, 1958.3783, 1343.1572, 15.3746);
SetPlayerCameraLookAt(playerid, 1958.3783, 1343.1572, 15.3746);
return 1;
}

public OnPlayerRequestSpawn(playerid)
{
return 1;
}

public OnPlayerConnect(playerid)
{
return 1;
}

public OnPlayerDisconnect(playerid, reason)
{
return 1;
}

public OnPlayerSpawn(playerid)
{
return 1;
}

public OnPlayerDeath(playerid, killerid, reason)
{
return 1;
}

public OnVehicleSpawn(vehicleid)
{
return 1;
}

public OnVehicleDeath(vehicleid, killerid)
{
return 1;
}

public OnPlayerText(playerid, text[])
{
return 1;
}

public OnPlayerPrivmsg(playerid, recieverid, text[])
{
return 1;
}

public OnPlayerCommandText(playerid, cmdtext[])
{
dcmd(prikaz,5,cmdtext);
return 0;
}

public OnPlayerInfoChange(playerid)
{
return 1;
}

public OnPlayerEnterVehicle(playerid, vehicleid, ispassenger)
{
return 1;
}

public OnPlayerExitVehicle(playerid, vehicleid)
{
return 1;
}

public OnPlayerStateChange(playerid, newstate, oldstate)
{
return 1;
}

public OnPlayerEnterCheckpoint(playerid)
{
return 1;
}

public OnPlayerLeaveCheckpoint(playerid)
{
return 1;
}

public OnPlayerEnterRaceCheckpoint(playerid)
{
return 1;
}

public OnPlayerLeaveRaceCheckpoint(playerid)
{
return 1;
}

public OnRconCommand(cmd[])
{
return 1;
}

public OnObjectMoved(objectid)
{
return 1;
}

public OnPlayerObjectMoved(playerid, objectid)
{
return 1;
}

public OnPlayerPickUpPickup(playerid, pickupid)
{
return 1;
}

public OnPlayerSelectedMenuRow(playerid, row)
{
return 1;
}

public OnPlayerExitedMenu(playerid)
{
return 1;
}

dcmd_warp(playerid,params[])
{
switch(strval(params))
{
case 1:
{
SetPlayerPos(playerid,1986,1301.9108,10.9922,270);
}
default:
{
SendClientMessage(playerid,BARVA,"Prikaz je ve tvaru: /warp 1 - 3");
}
}
return 1;
}


Error:
Spoiler: zobrazit
Desktop\pawno\NA.pwn(119) : error 017: undefined symbol "dcmd"
Desktop\pawno\NA.pwn(209) : warning 203: symbol is never used: "dcmd_warp"

Uživatelský avatar
Osicja
Příspěvky: 419
Věk: 27
Registrován: 09 úno 2012, 18:01
Reputation: 0
Bydliště: Czech Republic
Kontaktovat uživatele:

Re: DCMD

#2 Příspěvekod Osicja » 22 črc 2013, 07:40

Nikdy ve skriptu nenechávej:

Kód: Vybrat vše

 defined FILTERSCRIPT

Kód: Vybrat vše

#else

Kód: Vybrat vše

#endif


Vždy je smaž ať děláš FS či GM účel to pro tebe nemá žádný ...
DCMD bych moc nepoužíval spíše bych se podíval na něco co je vhodnější/rychlejší např: ZCMD
Obrázek
Obrázek
Obrázek
Obrázek

Neopry
Příspěvky: 160
Registrován: 18 bře 2012, 17:17
Reputation: 0

Re: DCMD

#3 Příspěvekod Neopry » 22 črc 2013, 08:10

Ok díky podívám se na to.


Zpět na „GTA San Andreas Multiplayer“

Kdo je online

Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 2 hosti