MobArena - Zapasy bez zásahu admina
Napsal: 18 kvě 2012, 19:52
MobArena
Krok po kroku

Informace
MobArena poskytuje hráčům souboje proti mobům bez zásahu administrátorů. V MobAréně si hráči zvolí třídu své postavy a v zápasnickém poli jsou vystaveni proti vlnám mobů. Ze hry můžou hráči získat různé ceny, mezi které může patřit i peněžní výhra. Arén může být více a také si můžete nastavit bosse, kteří mají své specifické schopnosti.
Stažení
http://dev.bukkit.org/server-mods/mobarena/
Instalace
Vložte soubor MobArena.jar do složky plugins a restartujte server.
Vytvoří se Vám složka MobAréna, kde naleznete souboury announcements.yml, config.yml a složky abilites (většinou nikdy nezasáhnete), arenas (najdete zde statistiky utkání) a inventories (zde budou uložené inventáře hráčů, kteří právě hrají v MobAréně).
Permissiony
Základní permissiony pro hráče:
Permissiony pro rozdělení tříd - MUSÍ BÝT ZÁPORNÝ PERMISSION (alias zakážete normálním hráčům přihlásit se do připravené třídy)
Slovo třída přejmenujte na název třídy, které máte nastavené pro VIP.
Permissiony pro rozdělení arén - MUSÍ BÝT ZÁPORNÝ PERMISSION (alias zakážete normálním hráčům přihlásit se do připravené arény pro VIP)
Slovo aréna přejmenujte na název arény, kterou máte nastavenou pro VIP.
Permissiony pro adminy - Tvrdý restart arény apod.
Permissiony pro tvůrce arény
Nezatěžujte se se všemi permissiony a zadejte
Příkazy
Vytváření arény
Video (anglicky) – Přeskočte na 3:30 http://www.youtube.com/watch?v=k-4OCnknTxM
Lobby
1) V předpřipravené aréně nesmí chybět Lobby ve kterém musíte mít Iron block, do kterého hráči bouchnou a dostanou se tím do samotné arény.
2) V Lobby musí být cedulky, pomoci kterých si hráči zvolí třídu, které jsou nastavené v configu.
Ze základním nastavení jsou třídy tyto: Knight, Archer, Tank, Chef, Oddjob
ty postupně napište na každou ceduli zvlášť na 1 řádek.
-> Pokud byste měnili, nebo vytvářeli nové třídy, opět je třeba napsat název třídy na 1. řádek cedulky.
Aréna
Region arény
Region arény se bude nastavovat u většiny pluginů podobně, které pracují s regiony (Residence, WorldEdit, atp.) tedy s úhlopříčkou.
V tomto případě úhlopříčkou u

1) Postavte se do prvního rohu vaší arény a zadejte příkaz:
2) Úhlopříčně se přesuňte do 1. rohu MobArény a zadejte příkaz
3) Zkontrolujeme, jak velké území vybraný region obsahuje. Zadáme tento příkaz:
Vybraný obsah nám bude znázorněn skleněnou výplní.
4) Zvětšíme výběr pomoví příkazu
Neboli při zvýšení výběru o například 6 bloků:
snížení
ven (do stran)
POZOR: Jakmile je jednou vytvořen region a chcete arénu upravovat (přestavit apod.) je třeba dát tento příkaz pro povolení úprav:
Pro povolení úprav = true
Po dokončení úprav, je třeba dát opět = false
Teleportační místa
1) Vytvoření warpu pro arénu (místo kde se bude bojovat) - Postavte se na místo warpu a zadejte příkaz:
2) Vytvoření warpu pro lobby (místo s cedulkami) - Postavte se na místo warpu a zadejte:
3) Vytvoření warpu pro sledování zápasu a místo pro poražené hráče - Postavte se na místo warpu a zadejte:
Spawnovací místa
Pro vytvoření spawnovacího místa, je třeba opět stát v aréně a zadat příkaz:
Je naprosto jedno, jaké jméno zvolíte ale je dobré dávat názky typu s1, s2, s3 pro případné odstranění spawnovacího místa.
Pro odstranění spawnovacího místa, zadejte:
Lobby region (volitelné)
Použijeme opět úhlopříčku ale zadáme příkaz pro první bod:
a pro druhý bod:
Samodoplňovací kontejnery (volitelné)
Je zde možnost nastavit v aréně chestky, dispensery, pece aby se při novém zápasu samy doplnily.
1) Naplňte truhlu / pec / dispenser
2) Namiřte na truhlu / pec / dispenser
3) Zadejte příkaz:
Je jedno jaké jméno zvolíte ale je lepší zadávat jmána typu c1, c2, c3 atp.
Pro odstranění truhlopecodispenseru ji pouze zničte.
Žebříčky (volitelné)
Cedule, které ukazují statistiky z probíhajícího a z předchozího boje.
Budete potřebouvat 2 řady tabulek a 9 sloupců.
Spodní řadu tabulek nijak nevyplňujte
Do horní řady budete do prvních řádků postupně vpisovat
1. cedulka:
[MA]jménoarény - doplníte název arény
2. cedulka:
[MA]class - Zobrazí třídu postavy
3. cedulka:
[MA]lastWave - Počet přežitých vln
4. cedulka:
[MA]kills - Počet zabitých monster
5. cedulka:
[MA]dmgDone - Uděláno poškození
6. cedulka:
[MA]dmgTaken - Počet poranění
7. cedulka:
[MA]swings - Počet úderů
8. cedulka:
[MA]hits - Počet úderů
Další arény
Pokud byste chtěli vytvořit další arénu, budete muset použít tento příkaz:
Nyní budete upravovat pouze tuto nově vytvořenou arénu.
Pro změnu arény pro nastavování, použijte příkaz:
Další příkazy jsou:
Konfigurace postav
V configu naleznete toto:
Chcete-li si přidat vlastní třídy postav přidejte na konec tohoto tuto šablonu:
U items si můžete nastavit ID předmětů, kolik hráč dostane a jaký počet. Chceme-li aby dostat 5 dřeva, zadáme: 17:5 V případě barevné vlny zadáme takto: ID:typ:počet (5 červené vlny bude vypadat takto: 35:14:5)
U armoru nastavíte jako první Armor na hlavu, poté na tělo, nohy a boty.
JE DŮLEŽITÉ aby u armoru za čárkou nebyla mezera, přičemž u items mezera být MUSÍ
V aréně následně na ceduli musíte na první řádek napsat jméno třídy, kterou si hráč bude moci zvolit. Není nutno vypisovat všechny třídy ale zvolit se jen vybrané.
Konfigurace arény
Konfigurace vln
recurrent = stále se opakující se vlny
single = vlny, které se dějí jen jednou
Typy:
default - Klasické vlny
special - Vlny dějící se jen občas. Zde se dějí blesky
swarm - Mnoho monster, kteří mají jen 1 život (půlku srdíčka)
boss - Boss bojující protí Vám
Ty s jiným nastavením si nyní ukážeme:
Swarm:
Single:
Recurrent:
Seznam názvů monster najdete níže
Amount - množství
Boss:
Bosse doporučuji dát spíše jako single nežli recurrent, protože každý boss může mít vlastní ability.
Single:
Recurrent:
Health - zdraví
Ability - schopnosti - vpisujte za sebe, za čárkou dělejte mezeru.
ability-announce - Oznámení o nastávajícím útoku bosse
ability-interval - čas ve vteřinách po kolika sekundách bude boss používat skilly
Monstra:
Konfigurace výher
'číslo vlny': ID_předmětu:počet
Výher můžete dát několik. Opět oddějte čárkou s mezerou za ní.
--
Doufám, že Vás tento návod naučí, jak MobAreénu použíavat a jak ji nastavovat, protože tento návod obsahuje i přidávání různých tříd v configu, což je samozřejmě volitelné ale na hráče to udělá samozřejmě dobrý dojem.
Krok po kroku

- Informace
- Stažení
- Instalace
- Permissiony
- Příkazy
- Vytváření arény
- Konfigurace postav
- Konfigurace arény
- Konfigurace vln
- Konfigurace výher
Informace
MobArena poskytuje hráčům souboje proti mobům bez zásahu administrátorů. V MobAréně si hráči zvolí třídu své postavy a v zápasnickém poli jsou vystaveni proti vlnám mobů. Ze hry můžou hráči získat různé ceny, mezi které může patřit i peněžní výhra. Arén může být více a také si můžete nastavit bosse, kteří mají své specifické schopnosti.
Stažení
http://dev.bukkit.org/server-mods/mobarena/
Instalace
Vložte soubor MobArena.jar do složky plugins a restartujte server.
Vytvoří se Vám složka MobAréna, kde naleznete souboury announcements.yml, config.yml a složky abilites (většinou nikdy nezasáhnete), arenas (najdete zde statistiky utkání) a inventories (zde budou uložené inventáře hráčů, kteří právě hrají v MobAréně).
Permissiony
Základní permissiony pro hráče:
Kód: Vybrat vše
- mobarena.use.join - přihlášení do hry
- mobarena.use.leave - Odchod ze hry
- mobarena.use.spectate - Sledování zápasu
- mobarena.use.arenalist - Seznam arén
- mobarena.use.playerlist - Seznam hráčů v aréně
Permissiony pro rozdělení tříd - MUSÍ BÝT ZÁPORNÝ PERMISSION (alias zakážete normálním hráčům přihlásit se do připravené třídy)
Kód: Vybrat vše
- '-mobarena.classes.třída' - PermissionsEx, GroupManager
- ^mobarena.classes.třída - bPermissions
Slovo třída přejmenujte na název třídy, které máte nastavené pro VIP.
Permissiony pro rozdělení arén - MUSÍ BÝT ZÁPORNÝ PERMISSION (alias zakážete normálním hráčům přihlásit se do připravené arény pro VIP)
Kód: Vybrat vše
- '-mobarena.arenas.aréna' - PermissionsEx, GroupManager
- ^mobarena.arenas.aréna - bPermissions
Slovo aréna přejmenujte na název arény, kterou máte nastavenou pro VIP.
Permissiony pro adminy - Tvrdý restart arény apod.
Kód: Vybrat vše
- mobarena.admin.enable - Spuštění arény
- mobarena.admin.kick - Vyhození z arény
- mobarena.admin.restore - Znovuobnovení arény
- mobarena.admin.force - Tvrdé příkazy
- mobarena.admin.teleport - Teleportace během zápasu
Permissiony pro tvůrce arény
Nezatěžujte se se všemi permissiony a zadejte
Kód: Vybrat vše
- mobarena.setup
Příkazy
Vytváření arény
Video (anglicky) – Přeskočte na 3:30 http://www.youtube.com/watch?v=k-4OCnknTxM
Lobby
1) V předpřipravené aréně nesmí chybět Lobby ve kterém musíte mít Iron block, do kterého hráči bouchnou a dostanou se tím do samotné arény.
2) V Lobby musí být cedulky, pomoci kterých si hráči zvolí třídu, které jsou nastavené v configu.
Ze základním nastavení jsou třídy tyto: Knight, Archer, Tank, Chef, Oddjob
ty postupně napište na každou ceduli zvlášť na 1 řádek.
-> Pokud byste měnili, nebo vytvářeli nové třídy, opět je třeba napsat název třídy na 1. řádek cedulky.
Aréna
Region arény
Region arény se bude nastavovat u většiny pluginů podobně, které pracují s regiony (Residence, WorldEdit, atp.) tedy s úhlopříčkou.
V tomto případě úhlopříčkou u

1) Postavte se do prvního rohu vaší arény a zadejte příkaz:
Kód: Vybrat vše
/ma setregion p1
2) Úhlopříčně se přesuňte do 1. rohu MobArény a zadejte příkaz
Kód: Vybrat vše
/ma setregion p2
3) Zkontrolujeme, jak velké území vybraný region obsahuje. Zadáme tento příkaz:
Kód: Vybrat vše
/ma showregion
Vybraný obsah nám bude znázorněn skleněnou výplní.
4) Zvětšíme výběr pomoví příkazu
Kód: Vybrat vše
/ma expandregion <počet_bloků> [up|down|out]
Neboli při zvýšení výběru o například 6 bloků:
Kód: Vybrat vše
/ma expandregion 6 up
snížení
Kód: Vybrat vše
/ma expandregion 6 down
ven (do stran)
Kód: Vybrat vše
/ma expandregion 6 out
POZOR: Jakmile je jednou vytvořen region a chcete arénu upravovat (přestavit apod.) je třeba dát tento příkaz pro povolení úprav:
Kód: Vybrat vše
/ma editarena [true|false]
Pro povolení úprav = true
Po dokončení úprav, je třeba dát opět = false
Teleportační místa
1) Vytvoření warpu pro arénu (místo kde se bude bojovat) - Postavte se na místo warpu a zadejte příkaz:
Kód: Vybrat vše
/ma setwarp arena
2) Vytvoření warpu pro lobby (místo s cedulkami) - Postavte se na místo warpu a zadejte:
Kód: Vybrat vše
/ma setwarp lobby
3) Vytvoření warpu pro sledování zápasu a místo pro poražené hráče - Postavte se na místo warpu a zadejte:
Kód: Vybrat vše
/ma setwarp spectator
Spawnovací místa
Pro vytvoření spawnovacího místa, je třeba opět stát v aréně a zadat příkaz:
Kód: Vybrat vše
/ma addspawn <jméno>
Je naprosto jedno, jaké jméno zvolíte ale je dobré dávat názky typu s1, s2, s3 pro případné odstranění spawnovacího místa.
Pro odstranění spawnovacího místa, zadejte:
Kód: Vybrat vše
/ma delspawn <jméno>
Lobby region (volitelné)
Použijeme opět úhlopříčku ale zadáme příkaz pro první bod:
Kód: Vybrat vše
/ma setlobbyregion l1
a pro druhý bod:
Kód: Vybrat vše
/ma setlobbyregion l2
Samodoplňovací kontejnery (volitelné)
Je zde možnost nastavit v aréně chestky, dispensery, pece aby se při novém zápasu samy doplnily.
1) Naplňte truhlu / pec / dispenser
2) Namiřte na truhlu / pec / dispenser
3) Zadejte příkaz:
Kód: Vybrat vše
/ma addcontainer <jméno>
Je jedno jaké jméno zvolíte ale je lepší zadávat jmána typu c1, c2, c3 atp.
Pro odstranění truhlopecodispenseru ji pouze zničte.
Žebříčky (volitelné)
Cedule, které ukazují statistiky z probíhajícího a z předchozího boje.
Budete potřebouvat 2 řady tabulek a 9 sloupců.
Spodní řadu tabulek nijak nevyplňujte
Do horní řady budete do prvních řádků postupně vpisovat
1. cedulka:
[MA]jménoarény - doplníte název arény
2. cedulka:
[MA]class - Zobrazí třídu postavy
3. cedulka:
[MA]lastWave - Počet přežitých vln
4. cedulka:
[MA]kills - Počet zabitých monster
5. cedulka:
[MA]dmgDone - Uděláno poškození
6. cedulka:
[MA]dmgTaken - Počet poranění
7. cedulka:
[MA]swings - Počet úderů
8. cedulka:
[MA]hits - Počet úderů
Další arény
Pokud byste chtěli vytvořit další arénu, budete muset použít tento příkaz:
Kód: Vybrat vše
/ma addarena <jméno> - Vytvoříte další arénu
Nyní budete upravovat pouze tuto nově vytvořenou arénu.
Pro změnu arény pro nastavování, použijte příkaz:
Kód: Vybrat vše
/ma setarena <jméno>
Další příkazy jsou:
Kód: Vybrat vše
/ma arena - Zjistít jakou arénu právě editujete
/ma join <jméno> - Připojíte se do arény - Nyní je již třeba zadávat jméno arény
/ma spectate <jméno> - To stejné platí i pro sledování zápasu
Konfigurace postav
V configu naleznete toto:
Kód: Vybrat vše
classes:
Knight:
items: diamond_sword, grilled_pork:2
armor: 306,307,308,309
Tank:
items: iron_sword, grilled_pork:3, apple
armor: 310,311,312,313
Archer:
items: wood_sword, bow, arrow:256, grilled_pork, bone
armor: 298,299,300,301
Chef:
items: stone_sword, bread:6, grilled_pork:4, mushroom_soup, cake:5
armor: 314,315,316,317
Oddjob:
items: stone_sword, flint_and_steel, netherrack:2, tnt:4, pork:3
armor: 298,299,300,301
Chcete-li si přidat vlastní třídy postav přidejte na konec tohoto tuto šablonu:
Kód: Vybrat vše
nazev:
items: ID_predmetu, ID_predmetu:pocet
armor: ID_armoru,ID_armoru
U items si můžete nastavit ID předmětů, kolik hráč dostane a jaký počet. Chceme-li aby dostat 5 dřeva, zadáme: 17:5 V případě barevné vlny zadáme takto: ID:typ:počet (5 červené vlny bude vypadat takto: 35:14:5)
U armoru nastavíte jako první Armor na hlavu, poté na tělo, nohy a boty.
JE DŮLEŽITÉ aby u armoru za čárkou nebyla mezera, přičemž u items mezera být MUSÍ
V aréně následně na ceduli musíte na první řádek napsat jméno třídy, kterou si hráč bude moci zvolit. Není nutno vypisovat všechny třídy ale zvolit se jen vybrané.
Konfigurace arény
Kód: Vybrat vše
world: GlowMap #Svět neměnte
enabled: true #Je aréna povolená?
protect: true #Je ochrana zapnutá
entry-fee: $1000 #Vstupné. Pro peníze musí být před číselm dolar. Pro předmět napište pouze ID
logging: true
clear-wave-before-next: false #Je třeba vyzabíjet všechny monstra než příde další vlna?
lightning: true #Blesky - doplňkový efekt
auto-equip-armor: true #Automatické nasazení armoru
soft-restore: true #Hladké znovuobnovení arény
soft-restore-drops: true #Smazání dropů v aréně po boji
require-empty-inv-join: false #Je potřeba čistý inventář pro přihlášení?
require-empty-inv-spec: false #Je třeba čistý inventář pro sledování
hellhounds: false #Vlkodlaci
pvp-enabled: true #Je možné pvp v aréně?
monster-infight: false #Mohou monstra útočit sama na sebe?
allow-teleporting: false #Mohou se hráči teleportovat?
spectate-on-death: true #Teleportace na spectatovací místo po smrti
share-items-in-arena: true #Je možnost házet věci v aréně?
max-join-distance: 0 #Maximální vzdálenost pro přihlášení 0=kdekoli
first-wave-delay: 5 #Čas do prvního souboje
wave-interval: 20
spout-class-select: true #Máte-li spout, může ho MobArena použít?
min-players: 0 #Minimální počet hráčů
max-players: 0 #Maximální počet hráčů
final-wave: 29 #Poslední vlna
clear-boss-before-next: false #Je třeba zabít bosse před dalším?
auto-respawn: true #Automatické respawnutí
monster-limit: 100 #Limit monster v aréně
monster-exp: false #Dropují monstra XP?
keep-exp: true #Uchovává se XP?
food-regen: false #Regeneruje jídlo?
lock-food-level: true #Uzamknout hlad?
player-time-in-arena: world
Konfigurace vln
Kód: Vybrat vše
waves:
recurrent:
def1: #název vlny
type: default #Typ vln
priority: 1 #priorita = čím vyšší číslo, tím vyšší priorita
frequency: 1 #frekvence - jak často
monsters:
zombies: 10 #počet monster
skeletons: 10
spiders: 10
creepers: 10
wolves: 10
spec1: #název vlny
type: special #typ vlny
priority: 2 #priorita
frequency: 4 #frekvence
monsters:
powered-creepers: 10 #počet monster
zombie-pigmen: 10
angry-wolves: 10
single:
explozion: #název jednorázové vlny
wave: 5 #která vlna bude tato speciální
type: special #typ vlny
monsters:
exploding_sheep: 3 #počet a druh monstra/er
recurrent = stále se opakující se vlny
single = vlny, které se dějí jen jednou
Typy:
default - Klasické vlny
special - Vlny dějící se jen občas. Zde se dějí blesky
swarm - Mnoho monster, kteří mají jen 1 život (půlku srdíčka)
boss - Boss bojující protí Vám
Ty s jiným nastavením si nyní ukážeme:
Swarm:
Single:
Kód: Vybrat vše
silverfishky:
wave: 5
type: swarm
monster: silverfish
amount: low
Recurrent:
Kód: Vybrat vše
def1:
type: swarm
priority: 3
frequency: 6
monster: silverfish
amount: low
Seznam názvů monster najdete níže
Amount - množství
Kód: Vybrat vše
low = 10
medium = 20
high = 30
psycho = 60
Boss:
Bosse doporučuji dát spíše jako single nežli recurrent, protože každý boss může mít vlastní ability.
Single:
Kód: Vybrat vše
bosscreeper:
wave: 5
type: swarm
monster: creeper
health: medium
abilities: arrows, fireballs
ability-announce: true
ability-interval: 3
Recurrent:
Kód: Vybrat vše
bosscreeper:
type: boss
priority: 3
frequency: 6
monster: creeper
health: medium
abilities: arrows, fireballs
ability-announce: true
ability-interval: 3
Health - zdraví
Kód: Vybrat vše
low = 8
medium = 15
high = 25
psycho = 40
Ability - schopnosti - vpisujte za sebe, za čárkou dělejte mezeru.
Kód: Vybrat vše
Jméno Popis
arrows Střílí šípy
fireballs Střílí ohnivé koule
fire-aura Zapálí hráče 5 bloků okolo
lightning-aura Blesekm zasáhne hráče 3 bloky okoli
living-bomb Zapálí náhodného hráče a za 3 vteřiny exploduje
chain-lightning Bleskem trefí hráče a teleportuje se za ním
disorient-target Zatíčí hráče okolo 45-315 stupňů
root-target Zmrazí hráče na několik sekund
warp-to-player Teleportuje se k náhodnému hráči
shuffle-positions Prohodí pozice včetně bosse
flood Položí někde vodu
throw-target Odhodí hráče
throw-nearby Ohodí hráče okolo 5 bloků
throw-distant Odhodí hráče 8+ bloků daleko
fetch-target Teleportuje hráče k bossovi
fetch-nearby Teleportuje hráče z okolí 5 bloků k sobě
fetch-distant Teleportuje 8+ bloků od sebe ráče k sobě
ability-announce - Oznámení o nastávajícím útoku bosse
ability-interval - čas ve vteřinách po kolika sekundách bude boss používat skilly
Monstra:
Kód: Vybrat vše
zombie, zombies #Zombie
skeleton, skeletons #Skeleton
spider, spiders #Pavouk
creeper, creepers #Creeper
wolf, wolves (these don't attack unless provoked, bukkit bug) #Vlci
zombie_pigman, zombie_pigmen #Zombie pigmani
powered_creeper, powered_creepers #Nabitý creeper
angry_wolf, angry_wolves (these don't attack unless provoked, bukkit bug) #Zly pes
giant, giants #Obr
ghast, ghasts #Ghasti
enderman, endermen #Enderman
silverfish #Rybenky
cave_spider, cave_spiders #Jeskynni pavouci
blaze, blazes #Blaze
snowman, snowmen, snow_golem, snow_golems #Snehulak
iron_golem, iron_golems #Zelezny golem
witch, witches #Carodejnice
wither, withers #Wither
wither_skeleton, wither_skeletons #Wither skeleton
baby_zombie, baby_zombies #Maly zombik
zombie_villager, zombie_villagers #Zombie vesničan
chicken, chickens #Slepice
cow, cows #Kravy
mushroom_cow, mushroom_cows #Houbové krávy
pig, pigs #Prasata
sheep #Ovce
squid, squids #Chobotnice
villager, villagers #Vesničan
ocelot, ocelots #Ocelot
bat, bats #Netopyr
exploding_sheep #Explodující červená ovce
slime, slimes #Náhodný slime
slime_tiny, slimes_tiny #Nejmenší slime
slime_small, slimes_small #Malý slime
slime_big, slimes_big #Velký slime
slime_huge, slimes_huge #Největší slime
magmacube, magmacubes #Magmacube
magmacube_tiny, magmacubes_tiny #Nejmenší magmacube
magmacube_small, magmacubes_small #Malý magmacube
magmacube_big, magmacubes_big #Velký magmacube
magmacube_huge, magmacubes_huge #Největší magmacube
Konfigurace výher
Kód: Vybrat vše
rewards:
waves:
after: #Odměna po kolikátem kole
'7': ID_předmětu:počet, ID_předmětu:počet
'16': ID_předmětu:počet
'13': ID_předmětu:počet
every: #Odměna po každém x kole
'3': ID_předmětu:počet, ID_předmětu:počet
'10': ID_předmětu:počet
'5': ID_předmětu:počet
'číslo vlny': ID_předmětu:počet
Výher můžete dát několik. Opět oddějte čárkou s mezerou za ní.
--
Doufám, že Vás tento návod naučí, jak MobAreénu použíavat a jak ji nastavovat, protože tento návod obsahuje i přidávání různých tříd v configu, což je samozřejmě volitelné ale na hráče to udělá samozřejmě dobrý dojem.