Záloha konverzace o nových updatech

Message
Autor
Uživatelský avatar
nejento
Příspěvky: 9815
Registrován: 28 lis 2011, 14:09
Reputation: 55
Kontaktovat uživatele:

Re: NOVÝ UPDATE - Minecraft 1.8

#21 Příspěvekod nejento » 08 úno 2014, 21:16

Už to psal Sejsel :D
Sejsel píše:nejdůležitější je tam asi průhledný, neviditelný blok Barrier

viewtopic.php?f=67&t=16716&start=10#p120901
Obrázek

Obrázek Přidejte se ke komunitě zákazníků na FakaHeda.eu Discord! Poznejte nové lidi nebo vyřešte svůj technický problém živě: http://discord.fakaheda.eu/

Uživatelský avatar
SamerLP
Příspěvky: 651
Registrován: 28 zář 2013, 12:55
Reputation: 3

Re: NOVÝ UPDATE - Minecraft 1.8

#22 Příspěvekod SamerLP » 08 úno 2014, 21:38

Aha sorry :( nevidel som :D

Uživatelský avatar
Sejsel
Příspěvky: 4131
Registrován: 19 čer 2011, 09:43
Reputation: 0
Bydliště: /home/sejsel/
Kontaktovat uživatele:

Re: NOVÝ UPDATE - Minecraft 1.8

#23 Příspěvekod Sejsel » 22 úno 2014, 00:06

14w05a:
  • Spectator mode - umožňuje sledovat mapu s létáním, bez stavění, také je možné "posednout" hráče a sledovat hru z jejich pohledu
  • Activator Rail nyní mohou vyhodit hráče z Minecartu
  • Kopírování knih je nyní možné pouze s originálem nebo kopií originálu - kopii kopie už nezkopírujete
  • Nový neviditelný blok Barrier - screenshot
14w06a:

  • Byla předělána AI monster, které to zatím neměla - Slime, Blaze, PigZombie, Endermani, Pavouci - více v hlavním příspěvku
  • Nový achievement Overpowered - použití Golden Apple z bloků
  • Resource packy mohou změnit modely bloků - příklady (již není možné, bohužel)

14w07a:
  • Iron Trapdoor - funguje přesně tak, jak si myslíte :)
  • Torche již nemají rovný vršek, když jsou na zdi :)
  • Blaze rody se nyní drží jako nástroje

14w08a:
  • Žádné důležité změny pro servery - hlavně opravy chyb
  • došlo k omezení systému změny modelů bloků
Většina změn je hlavně pro tvůrce map s využitím commandblocků - ty jsem vynechal
01101110011101010110001001110111

Uživatelský avatar
SamerLP
Příspěvky: 651
Registrován: 28 zář 2013, 12:55
Reputation: 3

Re: NOVÝ UPDATE - Minecraft 1.8

#24 Příspěvekod SamerLP » 23 úno 2014, 22:44

a neviete niekto o opravení bugu kradnutie item frame?

Uživatelský avatar
Sejsel
Příspěvky: 4131
Registrován: 19 čer 2011, 09:43
Reputation: 0
Bydliště: /home/sejsel/
Kontaktovat uživatele:

Re: NOVÝ UPDATE - Minecraft 1.8

#25 Příspěvekod Sejsel » 03 bře 2014, 10:34

To není chyba hry, ale pluginů...


Minulý týden snapshot nevyšel.
01101110011101010110001001110111

Uživatelský avatar
SamerLP
Příspěvky: 651
Registrován: 28 zář 2013, 12:55
Reputation: 3

Re: NOVÝ UPDATE - Minecraft 1.8

#26 Příspěvekod SamerLP » 03 bře 2014, 15:53

hm a jakých lebo problém tento maju všetci u 1.7.2

Uživatelský avatar
Sejsel
Příspěvky: 4131
Registrován: 19 čer 2011, 09:43
Reputation: 0
Bydliště: /home/sejsel/
Kontaktovat uživatele:

Re: NOVÝ UPDATE - Minecraft 1.8

#27 Příspěvekod Sejsel » 03 bře 2014, 16:04

Těch, co by tomu měly zabránit? Pokud nemáš plugin, co to chrání, tak prostě chráněné nebudou.
01101110011101010110001001110111

Uživatelský avatar
SamerLP
Příspěvky: 651
Registrován: 28 zář 2013, 12:55
Reputation: 3

Re: NOVÝ UPDATE - Minecraft 1.8

#28 Příspěvekod SamerLP » 04 bře 2014, 08:12

A ktory plugin na to ochranenie radite prosim?

vojtamaniak
Příspěvky: 3512
Věk: 25
Registrován: 18 úno 2012, 21:02
Reputation: 11

Re: NOVÝ UPDATE - Minecraft 1.8

#29 Příspěvekod vojtamaniak » 04 bře 2014, 08:25

Trochu samostatnosti, ne? Buď hledej, nebo si založ téma.

Uživatelský avatar
Sejsel
Příspěvky: 4131
Registrován: 19 čer 2011, 09:43
Reputation: 0
Bydliště: /home/sejsel/
Kontaktovat uživatele:

Re: NOVÝ UPDATE - Minecraft 1.8

#30 Příspěvekod Sejsel » 15 bře 2014, 17:57

V 9. týdnu snapshot nevyšel.

14w10a:
Vlci nyní automaticky útočí na skeletony, stejným způsobem jako to již dělají s ovcemi.
Skeletoni zdrhají před vlky.
Další novinky pro tvůrce map.

14w11a:
Nový mob: Endermite (Screenshot, Animace (v HTML5))
  • Spawnují se náhodně na místech, kde dopadne Ender Pearl, na místech odkud se zrovna teleportnul Enderman a kde zrovna umřel.
  • Endermani se na ně teleportují a zabíjí je
  • Po dvou minutách mizí, narozdíl od ostatních mobů
Změny v AI: Creepeři, Zombie a Skeletoni uhýbají před vybuchujícími creepery, Slimové skáčou více náhodně, Silverfishe se občas zastaví podobně jako ostatní monstra
Minecarty se mohou pohybovat rychleji, Minecart s Furnace je mnohem silnější, často dochází k vykolejení.

Příští týden snapshot nejspíše také nevyjde.
-------
V poslední době se také objevila spousta modelů pro bloky, které je možné upravit pomocí Resource Packů - nejsou přímo ve hře. Ukázky:
http://i.imgur.com/OfAXeYD.png
http://i.imgur.com/wb4aodX.gif (Animovaný gif)
http://i.imgur.com/J5j83Kz.png
http://i.imgur.com/BfQManR.png (Tady textury nejsou úplně správně)
http://i.imgur.com/oJte1k9.png

Pokud jsou tyto modely špatně vytvořené, tak mohou dost zvyšovat zátěž počítače, pokud jsou vytvořené správně, tak je vliv malý (záleží na tom, kolik těch bloků máte zrovna před očima)
01101110011101010110001001110111


Zpět na „Návody“

Kdo je online

Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 36 hostů