Začínáme s pluginem skript - část 2 - /spawn /warp

Message
Autor
Uživatelský avatar
Arcas
Příspěvky: 1406
Věk: 25
Registrován: 13 bře 2012, 19:15
Reputation: 0

Re: Začínáme s pluginem skript - část 2 - /spawn /warp

#11 Příspěvekod Arcas » 30 črc 2016, 23:03

To je jako říct ,,k čemu automobil"? Ano, na krátké vzdálenosti se dostaneš pěšky, ale čím větší vzdálenost, tím více zjišťuješ, že auto je fajn :D

Hlavní otázka zní - vyplatí se vůbec dělat pluginy / skripty, které nevyužívají (nemohou využít) thready?
Čeština a jiné jazyky jsou Freeware, ale ne Opensource!!! To znamená, že s nimi můžete nakládat jak chcete, ale nesmíte je upravovat...

// no comment

Uranus-Portal.com
Obrázek

Uživatelský avatar
Hanakocz
Příspěvky: 3228
Věk: 32
Registrován: 25 črc 2013, 20:53
Reputation: 7
Kontaktovat uživatele:

Re: Začínáme s pluginem skript - část 2 - /spawn /warp

#12 Příspěvekod Hanakocz » 31 črc 2016, 14:35

Nechcete se o využitelnosti/vhodnosti bavit někde v offtopicu? Toto jsou návody.
Industry 2.0 -> 1.7.10 GregTech6 server. Pro připojení stačí napsat.
Člen ligy pro aktualizaci serverů na novější verze a rozšíření modovaného MC.
Discord FH : http://discord.fakaheda.eu/ (sem psát pokud chcete poradit s MC mody akutně)

Uživatelský avatar
Arcas
Příspěvky: 1406
Věk: 25
Registrován: 13 bře 2012, 19:15
Reputation: 0

Re: Začínáme s pluginem skript - část 2 - /spawn /warp

#13 Příspěvekod Arcas » 31 črc 2016, 14:37

Je to k tématu - stejně jaké tvůj original masterrace v příspěvku o AuthMe :-)
Čeština a jiné jazyky jsou Freeware, ale ne Opensource!!! To znamená, že s nimi můžete nakládat jak chcete, ale nesmíte je upravovat...

// no comment

Uranus-Portal.com
Obrázek

ZiDyPL
Příspěvky: 295
Registrován: 13 dub 2015, 22:01
Reputation: 17

Re: Začínáme s pluginem skript - část 2 - /spawn /warp

#14 Příspěvekod ZiDyPL » 21 srp 2016, 23:24

Skript s thready dokáže pracovat za pomoci SkQuery. S SQL databázemi (MySQL, SQLite) pracuje za pomoci SQLibrary, kterou používá X dalších pluginů.
Ukládání variable - v konfigu několik možností na výběr z úložišť: CSVshit, SQLite, MySQL
Global variable - dostupná dokud se nesmaže jednoduše řečeno
Local variable - dostupná pouze po dobu od vytvoření do konce triggeru; prefix _
Ukládání variablů - vždy, když se nějaký variable vytvoří, v CSV přidá nový řádek (při natahování má nejvyšší prioritu poslední výskyt)
Natahování variablů - do ramky
- z CSV - po startu serveru (při uložení variable zůstane i v ram)
- z SQLite - obdobně jako z CSV
- z MySQL - jednak při startu (resp. načtení pluginu), druhak se v konfiguraci dá nastavit, zda v určitých intervalech checkovat změny (synchronizace)
Funkce string, co si pamatuju:
- set {listVar::*} to "string" split at "i"
= {listVar::1} bude "str"; {listVar::2} bude "ng"; (obdoba explode v php)
- if "string" contains "i":
= v tomto případě pravda, takže bude vykonán trigger "pod" dvojtečkou
- replace all "i" with "p" in {string}
= veškerý výskyt "i" ve variable string bude nahrazen malým p
Co je event - např.: "on death [of player]:" - seznam v dokumentaci
Tabulace - řádky odsazované buď znakem Tab, mezerou, nebo n mezerami, přičemž n musí být stejné číslo pro každý řádek jednoho triggeru
- Příklad:

Kód: Vybrat vše

event:
 condition:
  effect
on death of player:
 if attacker's tool is sword:
  set the death message to "%victim% byl zariznut"

/\ Pro vysvětlení druhé části použijte překladač, nebo radši svojí hlavu.
Další otázky?

BTW: Skript se dá použít ve skoro všech případech, co java, to "skoro" nám určitě rád vysvětlí pan Arcas. S pár addony si můžete vytvořit komplexní systém - i s použitím bungeecordu a to za zlomek času, než byste psali Java pluginy. Nevýhodu vidím v závislosti na pluginu Skript a jeho addonech, kdyby třeba vývojář důležitého addonu přestal aktualizovat plugin, byl by to problém. Další nevýhody se určitě taky najdou, ale VÝHODY PŘEVLÁDAJÍ.
Budu rád, pokud se mi budete snažit vyvrátit můj názor, děkuji, polák.

Uživatelský avatar
Arcas
Příspěvky: 1406
Věk: 25
Registrován: 13 bře 2012, 19:15
Reputation: 0

Re: Začínáme s pluginem skript - část 2 - /spawn /warp

#15 Příspěvekod Arcas » 21 srp 2016, 23:28

A práce s API jiných pluginů, například AuthMe, CratesPlus, Residence aj.?
Čeština a jiné jazyky jsou Freeware, ale ne Opensource!!! To znamená, že s nimi můžete nakládat jak chcete, ale nesmíte je upravovat...

// no comment

Uranus-Portal.com
Obrázek

ZiDyPL
Příspěvky: 295
Registrován: 13 dub 2015, 22:01
Reputation: 17

Re: Začínáme s pluginem skript - část 2 - /spawn /warp

#16 Příspěvekod ZiDyPL » 21 srp 2016, 23:31

Jop, to je třeba ono "skoro", nicméně jsou řešení:
1. Najít skAddon na využití těch api
2. Smazat ty pluginy a nahradit je skripty, třeba u uvedených třech by nebyl problém

Uživatelský avatar
Arcas
Příspěvky: 1406
Věk: 25
Registrován: 13 bře 2012, 19:15
Reputation: 0

Re: Začínáme s pluginem skript - část 2 - /spawn /warp

#17 Příspěvekod Arcas » 21 srp 2016, 23:34

Ano - nahradit všechno skripty a emulovat to z pseudo-jazyku do Javy. To je velmi chytré a spolehlivé řešení...
Čeština a jiné jazyky jsou Freeware, ale ne Opensource!!! To znamená, že s nimi můžete nakládat jak chcete, ale nesmíte je upravovat...

// no comment

Uranus-Portal.com
Obrázek

ZiDyPL
Příspěvky: 295
Registrován: 13 dub 2015, 22:01
Reputation: 17

Re: Začínáme s pluginem skript - část 2 - /spawn /warp

#18 Příspěvekod ZiDyPL » 21 srp 2016, 23:37

Chytré pro někoho, kdo neumí Javu, nechce furt kompilovat kvuli jakýkoliv chybičke znova a znova. Spolehlivé to je - však proč by nebylo? A řešení to je.

// edit: máš někde data ukazující náročnost pluginu vs. stejně fungujícího skriptu?

Uživatelský avatar
Arcas
Příspěvky: 1406
Věk: 25
Registrován: 13 bře 2012, 19:15
Reputation: 0

Re: Začínáme s pluginem skript - část 2 - /spawn /warp

#19 Příspěvekod Arcas » 21 srp 2016, 23:52

Potřebuji data na to, abych dokázal, že vytáhnout si instrukce z texťáku a pak je provádět je náročnější, než je přímo provádět?
Čeština a jiné jazyky jsou Freeware, ale ne Opensource!!! To znamená, že s nimi můžete nakládat jak chcete, ale nesmíte je upravovat...

// no comment

Uranus-Portal.com
Obrázek

ZiDyPL
Příspěvky: 295
Registrován: 13 dub 2015, 22:01
Reputation: 17

Re: Začínáme s pluginem skript - část 2 - /spawn /warp

#20 Příspěvekod ZiDyPL » 21 srp 2016, 23:56

Ne, ale když se zastáváš teorie, že je to tak moc náročný, že se to pozná tak ano. Ukaž data toho, že skript zbytečně oproti pluginu zabírá ramku, nebo vytěžuje cpučko tak, aby se to poznatelně dotklo hráče.


Zpět na „Návody“

Kdo je online

Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 29 hostů