To je jako říct ,,k čemu automobil"? Ano, na krátké vzdálenosti se dostaneš pěšky, ale čím větší vzdálenost, tím více zjišťuješ, že auto je fajn
Hlavní otázka zní - vyplatí se vůbec dělat pluginy / skripty, které nevyužívají (nemohou využít) thready?
Začínáme s pluginem skript - část 2 - /spawn /warp
Re: Začínáme s pluginem skript - část 2 - /spawn /warp
Čeština a jiné jazyky jsou Freeware, ale ne Opensource!!! To znamená, že s nimi můžete nakládat jak chcete, ale nesmíte je upravovat...
// no comment
Uranus-Portal.com
// no comment
Uranus-Portal.com
- Hanakocz
- Příspěvky: 3228
- Věk: 32
- Registrován: 25 črc 2013, 20:53
- Reputation: 7
- Kontaktovat uživatele:
Re: Začínáme s pluginem skript - část 2 - /spawn /warp
Nechcete se o využitelnosti/vhodnosti bavit někde v offtopicu? Toto jsou návody.
Industry 2.0 -> 1.7.10 GregTech6 server. Pro připojení stačí napsat.
Člen ligy pro aktualizaci serverů na novější verze a rozšíření modovaného MC.
Discord FH : http://discord.fakaheda.eu/ (sem psát pokud chcete poradit s MC mody akutně)
Člen ligy pro aktualizaci serverů na novější verze a rozšíření modovaného MC.
Discord FH : http://discord.fakaheda.eu/ (sem psát pokud chcete poradit s MC mody akutně)
Re: Začínáme s pluginem skript - část 2 - /spawn /warp
Je to k tématu - stejně jaké tvůj original masterrace v příspěvku o AuthMe
Čeština a jiné jazyky jsou Freeware, ale ne Opensource!!! To znamená, že s nimi můžete nakládat jak chcete, ale nesmíte je upravovat...
// no comment
Uranus-Portal.com
// no comment
Uranus-Portal.com
Re: Začínáme s pluginem skript - část 2 - /spawn /warp
Skript s thready dokáže pracovat za pomoci SkQuery. S SQL databázemi (MySQL, SQLite) pracuje za pomoci SQLibrary, kterou používá X dalších pluginů.
Ukládání variable - v konfigu několik možností na výběr z úložišť: CSVshit, SQLite, MySQL
Global variable - dostupná dokud se nesmaže jednoduše řečeno
Local variable - dostupná pouze po dobu od vytvoření do konce triggeru; prefix _
Ukládání variablů - vždy, když se nějaký variable vytvoří, v CSV přidá nový řádek (při natahování má nejvyšší prioritu poslední výskyt)
Natahování variablů - do ramky
- z CSV - po startu serveru (při uložení variable zůstane i v ram)
- z SQLite - obdobně jako z CSV
- z MySQL - jednak při startu (resp. načtení pluginu), druhak se v konfiguraci dá nastavit, zda v určitých intervalech checkovat změny (synchronizace)
Funkce string, co si pamatuju:
- set {listVar::*} to "string" split at "i"
= {listVar::1} bude "str"; {listVar::2} bude "ng"; (obdoba explode v php)
- if "string" contains "i":
= v tomto případě pravda, takže bude vykonán trigger "pod" dvojtečkou
- replace all "i" with "p" in {string}
= veškerý výskyt "i" ve variable string bude nahrazen malým p
Co je event - např.: "on death [of player]:" - seznam v dokumentaci
Tabulace - řádky odsazované buď znakem Tab, mezerou, nebo n mezerami, přičemž n musí být stejné číslo pro každý řádek jednoho triggeru
- Příklad:
/\ Pro vysvětlení druhé části použijte překladač, nebo radši svojí hlavu.
Další otázky?
BTW: Skript se dá použít ve skoro všech případech, co java, to "skoro" nám určitě rád vysvětlí pan Arcas. S pár addony si můžete vytvořit komplexní systém - i s použitím bungeecordu a to za zlomek času, než byste psali Java pluginy. Nevýhodu vidím v závislosti na pluginu Skript a jeho addonech, kdyby třeba vývojář důležitého addonu přestal aktualizovat plugin, byl by to problém. Další nevýhody se určitě taky najdou, ale VÝHODY PŘEVLÁDAJÍ.
Budu rád, pokud se mi budete snažit vyvrátit můj názor, děkuji, polák.
Ukládání variable - v konfigu několik možností na výběr z úložišť: CSVshit, SQLite, MySQL
Global variable - dostupná dokud se nesmaže jednoduše řečeno
Local variable - dostupná pouze po dobu od vytvoření do konce triggeru; prefix _
Ukládání variablů - vždy, když se nějaký variable vytvoří, v CSV přidá nový řádek (při natahování má nejvyšší prioritu poslední výskyt)
Natahování variablů - do ramky
- z CSV - po startu serveru (při uložení variable zůstane i v ram)
- z SQLite - obdobně jako z CSV
- z MySQL - jednak při startu (resp. načtení pluginu), druhak se v konfiguraci dá nastavit, zda v určitých intervalech checkovat změny (synchronizace)
Funkce string, co si pamatuju:
- set {listVar::*} to "string" split at "i"
= {listVar::1} bude "str"; {listVar::2} bude "ng"; (obdoba explode v php)
- if "string" contains "i":
= v tomto případě pravda, takže bude vykonán trigger "pod" dvojtečkou
- replace all "i" with "p" in {string}
= veškerý výskyt "i" ve variable string bude nahrazen malým p
Co je event - např.: "on death [of player]:" - seznam v dokumentaci
Tabulace - řádky odsazované buď znakem Tab, mezerou, nebo n mezerami, přičemž n musí být stejné číslo pro každý řádek jednoho triggeru
- Příklad:
Kód: Vybrat vše
event:
condition:
effect
on death of player:
if attacker's tool is sword:
set the death message to "%victim% byl zariznut"
/\ Pro vysvětlení druhé části použijte překladač, nebo radši svojí hlavu.
Další otázky?
BTW: Skript se dá použít ve skoro všech případech, co java, to "skoro" nám určitě rád vysvětlí pan Arcas. S pár addony si můžete vytvořit komplexní systém - i s použitím bungeecordu a to za zlomek času, než byste psali Java pluginy. Nevýhodu vidím v závislosti na pluginu Skript a jeho addonech, kdyby třeba vývojář důležitého addonu přestal aktualizovat plugin, byl by to problém. Další nevýhody se určitě taky najdou, ale VÝHODY PŘEVLÁDAJÍ.
Budu rád, pokud se mi budete snažit vyvrátit můj názor, děkuji, polák.
Re: Začínáme s pluginem skript - část 2 - /spawn /warp
A práce s API jiných pluginů, například AuthMe, CratesPlus, Residence aj.?
Čeština a jiné jazyky jsou Freeware, ale ne Opensource!!! To znamená, že s nimi můžete nakládat jak chcete, ale nesmíte je upravovat...
// no comment
Uranus-Portal.com
// no comment
Uranus-Portal.com
Re: Začínáme s pluginem skript - část 2 - /spawn /warp
Jop, to je třeba ono "skoro", nicméně jsou řešení:
1. Najít skAddon na využití těch api
2. Smazat ty pluginy a nahradit je skripty, třeba u uvedených třech by nebyl problém
1. Najít skAddon na využití těch api
2. Smazat ty pluginy a nahradit je skripty, třeba u uvedených třech by nebyl problém
Re: Začínáme s pluginem skript - část 2 - /spawn /warp
Ano - nahradit všechno skripty a emulovat to z pseudo-jazyku do Javy. To je velmi chytré a spolehlivé řešení...
Čeština a jiné jazyky jsou Freeware, ale ne Opensource!!! To znamená, že s nimi můžete nakládat jak chcete, ale nesmíte je upravovat...
// no comment
Uranus-Portal.com
// no comment
Uranus-Portal.com
Re: Začínáme s pluginem skript - část 2 - /spawn /warp
Chytré pro někoho, kdo neumí Javu, nechce furt kompilovat kvuli jakýkoliv chybičke znova a znova. Spolehlivé to je - však proč by nebylo? A řešení to je.
// edit: máš někde data ukazující náročnost pluginu vs. stejně fungujícího skriptu?
// edit: máš někde data ukazující náročnost pluginu vs. stejně fungujícího skriptu?
Re: Začínáme s pluginem skript - část 2 - /spawn /warp
Potřebuji data na to, abych dokázal, že vytáhnout si instrukce z texťáku a pak je provádět je náročnější, než je přímo provádět?
Čeština a jiné jazyky jsou Freeware, ale ne Opensource!!! To znamená, že s nimi můžete nakládat jak chcete, ale nesmíte je upravovat...
// no comment
Uranus-Portal.com
// no comment
Uranus-Portal.com
Re: Začínáme s pluginem skript - část 2 - /spawn /warp
Ne, ale když se zastáváš teorie, že je to tak moc náročný, že se to pozná tak ano. Ukaž data toho, že skript zbytečně oproti pluginu zabírá ramku, nebo vytěžuje cpučko tak, aby se to poznatelně dotklo hráče.
Kdo je online
Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 29 hostů