Stránka 1 z 1

Re: [Plugin] Automatické přiřazení skinu Warez hráči

Napsal: 11 lis 2015, 07:41
od pitilon@seznam.cz
Ty jsi se překonal, a jsi ze zlata, toho jsem v minulosti hledal K+

-- 11 lis 2015, 06:48 --

Tak jsem tu, a nějak mi to nefunguje, hodí mi to

Kód: Vybrat vše

> 06:46:21 [SEVERE] Nov 11, 2015 6:46:21 AM net.md_5.bungee.event.EventBus post
WARNING: Error dispatching event PreLoginEvent(cancelled=false, cancelReason=null, connection=r_LoL25] <-> InitialHandler) to listener me.blackfire.autowarezskin.bungee.JoinListener@732f29af
java.lang.NoSuchMethodError: skinsrestorer.bungee.SkinsRestorer.setSkin(Ljava/lang/String;Ljava/lang/String;)V
at me.blackfire.autowarezskin.bungee.JoinListener.onJoin(JoinListener.java:22)
at sun.reflect.NativeMethodAccessorImpl.invoke0(Native Method)
at sun.reflect.NativeMethodAccessorImpl.invoke(NativeMethodAccessorImpl.java:62)
at sun.reflect.DelegatingMethodAccessorImpl.invoke(DelegatingMethodAccessorImpl.java:43)
at java.lang.reflect.Method.invoke(Method.java:497)
at net.md_5.bungee.event.EventHandlerMethod.invoke(EventHandlerMethod.java:19)
at net.md_5.bungee.event.EventBus.post(EventBus.java:46)
at net.md_5.bungee.api.plugin.PluginManager.callEvent(PluginManager.java:374)
at net.md_5.bungee.connection.InitialHandler.handle(InitialHandler.java:362)
at net.md_5.bungee.protocol.packet.LoginRequest.handle(LoginRequest.java:39)
at net.md_5.bungee.netty.HandlerBoss.channelRead(HandlerBoss.java:76)
at io.netty.channel.AbstractChannelHandlerContext.invokeChannelRead(AbstractChannelHandlerContext.java:308)
at io.netty.channel.AbstractChannelHandlerContext.fireChannelRead(AbstractChannelHandlerContext.java:294)
at io.netty.handler.codec.MessageToMessageDecoder.channelRead(MessageToMessageDecoder.java:103)
at io.netty.channel.AbstractChannelHandlerContext.invokeChannelRead(AbstractChannelHandlerContext.java:308)
at io.netty.channel.AbstractChannelHandlerContext.fireChannelRead(AbstractChannelHandlerContext.java:294)
at io.netty.handler.codec.ByteToMessageDecoder.channelRead(ByteToMessageDecoder.java:244)
at io.netty.channel.AbstractChannelHandlerContext.invokeChannelRead(AbstractChannelHandlerContext.java:308)
at io.netty.channel.AbstractChannelHandlerContext.fireChannelRead(AbstractChannelHandlerContext.java:294)
at io.netty.handler.codec.ByteToMessageDecoder.handlerRemoved(ByteToMessageDecoder.java:203)
at io.netty.channel.DefaultChannelPipeline.callHandlerRemoved0(DefaultChannelPipeline.java:527)
at io.netty.channel.DefaultChannelPipeline.callHandlerRemoved(DefaultChannelPipeline.java:521)
at io.netty.channel.DefaultChannelPipeline.remove0(DefaultChannelPipeline.java:351)
at io.netty.channel.DefaultChannelPipeline.remove(DefaultChannelPipeline.java:322)
at io.netty.channel.DefaultChannelPipeline.remove(DefaultChannelPipeline.java:299)
at net.md_5.bungee.protocol.LegacyDecoder.decode(LegacyDecoder.java:37)
at io.netty.handler.codec.ByteToMessageDecoder.callDecode(ByteToMessageDecoder.java:327)
at io.netty.handler.codec.ByteToMessageDecoder.channelRead(ByteToMessageDecoder.java:230)
at io.netty.channel.AbstractChannelHandlerContext.invokeChannelRead(AbstractChannelHandlerContext.java:308)
at io.netty.channel.AbstractChannelHandlerContext.fireChannelRead(AbstractChannelHandlerContext.java:294)
at io.netty.handler.timeout.ReadTimeoutHandler.channelRead(ReadTimeoutHandler.java:152)
at io.netty.channel.AbstractChannelHandlerContext.invokeChannelRead(AbstractChannelHandlerContext.java:308)
at io.netty.channel.AbstractChannelHandlerContext.fireChannelRead(AbstractChannelHandlerContext.java:294)
at io.netty.channel.DefaultChannelPipeline.fireChannelRead(DefaultChannelPipeline.java:846)
at io.netty.channel.nio.AbstractNioByteChannel$NioByteUnsafe.read(AbstractNioByteChannel.java:131)
at io.netty.channel.nio.NioEventLoop.processSelectedKey(NioEventLoop.java:511)
at io.netty.channel.nio.NioEventLoop.processSelectedKeysOptimized(NioEventLoop.java:468)
at io.netty.channel.nio.NioEventLoop.processSelectedKeys(NioEventLoop.java:382)
at io.netty.channel.nio.NioEventLoop.run(NioEventLoop.java:354)
at io.netty.util.concurrent.SingleThreadEventExecutor$2.run(SingleThreadEventExecutor.java:112)
at java.lang.Thread.run(Thread.java:745)

Re: [Plugin] Automatické přiřazení skinu Warez hráči

Napsal: 11 lis 2015, 07:52
od pitilon@seznam.cz
Javu 8 na bc mám, i na serverech, a skinretsorer nainstaluji

-- 11 lis 2015, 07:25 --

Faká

Re: [Plugin] Automatické přiřazení skinu Warez hráči

Napsal: 08 pro 2015, 16:17
od pitilon@seznam.cz
Dobrá, jde to tam ale už mi to začíná v konzoli psát, že mě občas mojang ignoruje :D ale já je kašlu :P

-- 08 pro 2015 17:36 --

Hej brzdi s těma updatama 1 stáhnu a za 5 minut už je další :D

Re: [Plugin] Automatické přiřazení skinu Warez hráči

Napsal: 09 pro 2015, 18:30
od MarekBurget
Je tam Bungee support? Radšej sa spytam.

Re: [Plugin] Automatické přiřazení skinu Warez hráči

Napsal: 09 pro 2015, 20:14
od nejento
Nevím, kde jen může být chyba…
Obrázek

Re: [Plugin] Automatické přiřazení skinu Warez hráči

Napsal: 10 pro 2015, 16:32
od MarekBurget
BlackFire72 píše:"Udělej velký červený text," říkali. "Nikdo ho nepřehlédne", říkali.
Jo a funguje i pro Spigot, tudiž updatuji...


Okej díky za spravu.