[Plugin] Automatické přiřazení skinu Warez hráči

Message
Autor
Uživatelský avatar
pitilon@seznam.cz
Příspěvky: 3999
Registrován: 16 lis 2014, 06:32
Reputation: 57
Kontaktovat uživatele:

Re: [Plugin] Automatické přiřazení skinu Warez hráči

#1 Příspěvekod pitilon@seznam.cz » 11 lis 2015, 07:41

Ty jsi se překonal, a jsi ze zlata, toho jsem v minulosti hledal K+

-- 11 lis 2015, 06:48 --

Tak jsem tu, a nějak mi to nefunguje, hodí mi to

Kód: Vybrat vše

> 06:46:21 [SEVERE] Nov 11, 2015 6:46:21 AM net.md_5.bungee.event.EventBus post
WARNING: Error dispatching event PreLoginEvent(cancelled=false, cancelReason=null, connection=r_LoL25] <-> InitialHandler) to listener me.blackfire.autowarezskin.bungee.JoinListener@732f29af
java.lang.NoSuchMethodError: skinsrestorer.bungee.SkinsRestorer.setSkin(Ljava/lang/String;Ljava/lang/String;)V
at me.blackfire.autowarezskin.bungee.JoinListener.onJoin(JoinListener.java:22)
at sun.reflect.NativeMethodAccessorImpl.invoke0(Native Method)
at sun.reflect.NativeMethodAccessorImpl.invoke(NativeMethodAccessorImpl.java:62)
at sun.reflect.DelegatingMethodAccessorImpl.invoke(DelegatingMethodAccessorImpl.java:43)
at java.lang.reflect.Method.invoke(Method.java:497)
at net.md_5.bungee.event.EventHandlerMethod.invoke(EventHandlerMethod.java:19)
at net.md_5.bungee.event.EventBus.post(EventBus.java:46)
at net.md_5.bungee.api.plugin.PluginManager.callEvent(PluginManager.java:374)
at net.md_5.bungee.connection.InitialHandler.handle(InitialHandler.java:362)
at net.md_5.bungee.protocol.packet.LoginRequest.handle(LoginRequest.java:39)
at net.md_5.bungee.netty.HandlerBoss.channelRead(HandlerBoss.java:76)
at io.netty.channel.AbstractChannelHandlerContext.invokeChannelRead(AbstractChannelHandlerContext.java:308)
at io.netty.channel.AbstractChannelHandlerContext.fireChannelRead(AbstractChannelHandlerContext.java:294)
at io.netty.handler.codec.MessageToMessageDecoder.channelRead(MessageToMessageDecoder.java:103)
at io.netty.channel.AbstractChannelHandlerContext.invokeChannelRead(AbstractChannelHandlerContext.java:308)
at io.netty.channel.AbstractChannelHandlerContext.fireChannelRead(AbstractChannelHandlerContext.java:294)
at io.netty.handler.codec.ByteToMessageDecoder.channelRead(ByteToMessageDecoder.java:244)
at io.netty.channel.AbstractChannelHandlerContext.invokeChannelRead(AbstractChannelHandlerContext.java:308)
at io.netty.channel.AbstractChannelHandlerContext.fireChannelRead(AbstractChannelHandlerContext.java:294)
at io.netty.handler.codec.ByteToMessageDecoder.handlerRemoved(ByteToMessageDecoder.java:203)
at io.netty.channel.DefaultChannelPipeline.callHandlerRemoved0(DefaultChannelPipeline.java:527)
at io.netty.channel.DefaultChannelPipeline.callHandlerRemoved(DefaultChannelPipeline.java:521)
at io.netty.channel.DefaultChannelPipeline.remove0(DefaultChannelPipeline.java:351)
at io.netty.channel.DefaultChannelPipeline.remove(DefaultChannelPipeline.java:322)
at io.netty.channel.DefaultChannelPipeline.remove(DefaultChannelPipeline.java:299)
at net.md_5.bungee.protocol.LegacyDecoder.decode(LegacyDecoder.java:37)
at io.netty.handler.codec.ByteToMessageDecoder.callDecode(ByteToMessageDecoder.java:327)
at io.netty.handler.codec.ByteToMessageDecoder.channelRead(ByteToMessageDecoder.java:230)
at io.netty.channel.AbstractChannelHandlerContext.invokeChannelRead(AbstractChannelHandlerContext.java:308)
at io.netty.channel.AbstractChannelHandlerContext.fireChannelRead(AbstractChannelHandlerContext.java:294)
at io.netty.handler.timeout.ReadTimeoutHandler.channelRead(ReadTimeoutHandler.java:152)
at io.netty.channel.AbstractChannelHandlerContext.invokeChannelRead(AbstractChannelHandlerContext.java:308)
at io.netty.channel.AbstractChannelHandlerContext.fireChannelRead(AbstractChannelHandlerContext.java:294)
at io.netty.channel.DefaultChannelPipeline.fireChannelRead(DefaultChannelPipeline.java:846)
at io.netty.channel.nio.AbstractNioByteChannel$NioByteUnsafe.read(AbstractNioByteChannel.java:131)
at io.netty.channel.nio.NioEventLoop.processSelectedKey(NioEventLoop.java:511)
at io.netty.channel.nio.NioEventLoop.processSelectedKeysOptimized(NioEventLoop.java:468)
at io.netty.channel.nio.NioEventLoop.processSelectedKeys(NioEventLoop.java:382)
at io.netty.channel.nio.NioEventLoop.run(NioEventLoop.java:354)
at io.netty.util.concurrent.SingleThreadEventExecutor$2.run(SingleThreadEventExecutor.java:112)
at java.lang.Thread.run(Thread.java:745)
Obrázek
Ať už si lidé myslí cokoli cokoli dělají nebo říkají neberte osobně. Názory druhých odpovídají tomu čemu tito lidé věří a proto ať si o vás myslí cokoli ve skutečnosti se vás to netýká. Vždy to vypovídá jen a jen o nich.
Není hanba být zabit cheaterem, ale cheatovat a být zabit.
Nejsem nerozumný. Jen nemám ten samý rozum jako vy.

Obrázek
FH Discord: http://discord.fakaheda.eu/

Uživatelský avatar
pitilon@seznam.cz
Příspěvky: 3999
Registrován: 16 lis 2014, 06:32
Reputation: 57
Kontaktovat uživatele:

Re: [Plugin] Automatické přiřazení skinu Warez hráči

#2 Příspěvekod pitilon@seznam.cz » 11 lis 2015, 07:52

Javu 8 na bc mám, i na serverech, a skinretsorer nainstaluji

-- 11 lis 2015, 07:25 --

Faká
Obrázek
Ať už si lidé myslí cokoli cokoli dělají nebo říkají neberte osobně. Názory druhých odpovídají tomu čemu tito lidé věří a proto ať si o vás myslí cokoli ve skutečnosti se vás to netýká. Vždy to vypovídá jen a jen o nich.
Není hanba být zabit cheaterem, ale cheatovat a být zabit.
Nejsem nerozumný. Jen nemám ten samý rozum jako vy.

Obrázek
FH Discord: http://discord.fakaheda.eu/

Uživatelský avatar
pitilon@seznam.cz
Příspěvky: 3999
Registrován: 16 lis 2014, 06:32
Reputation: 57
Kontaktovat uživatele:

Re: [Plugin] Automatické přiřazení skinu Warez hráči

#3 Příspěvekod pitilon@seznam.cz » 08 pro 2015, 16:17

Dobrá, jde to tam ale už mi to začíná v konzoli psát, že mě občas mojang ignoruje :D ale já je kašlu :P

-- 08 pro 2015 17:36 --

Hej brzdi s těma updatama 1 stáhnu a za 5 minut už je další :D
Obrázek
Ať už si lidé myslí cokoli cokoli dělají nebo říkají neberte osobně. Názory druhých odpovídají tomu čemu tito lidé věří a proto ať si o vás myslí cokoli ve skutečnosti se vás to netýká. Vždy to vypovídá jen a jen o nich.
Není hanba být zabit cheaterem, ale cheatovat a být zabit.
Nejsem nerozumný. Jen nemám ten samý rozum jako vy.

Obrázek
FH Discord: http://discord.fakaheda.eu/

MarekBurget

Re: [Plugin] Automatické přiřazení skinu Warez hráči

#4 Příspěvekod MarekBurget » 09 pro 2015, 18:30

Je tam Bungee support? Radšej sa spytam.

Uživatelský avatar
nejento
Příspěvky: 9815
Registrován: 28 lis 2011, 14:09
Reputation: 55
Kontaktovat uživatele:

Re: [Plugin] Automatické přiřazení skinu Warez hráči

#5 Příspěvekod nejento » 09 pro 2015, 20:14

Nevím, kde jen může být chyba…
Obrázek
Obrázek

Obrázek Přidejte se ke komunitě zákazníků na FakaHeda.eu Discord! Poznejte nové lidi nebo vyřešte svůj technický problém živě: https://discord.fakaheda.eu/

MarekBurget

Re: [Plugin] Automatické přiřazení skinu Warez hráči

#6 Příspěvekod MarekBurget » 10 pro 2015, 16:32

BlackFire72 píše:"Udělej velký červený text," říkali. "Nikdo ho nepřehlédne", říkali.
Jo a funguje i pro Spigot, tudiž updatuji...


Okej díky za spravu.


Zpět na „Návody“

Kdo je online

Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 8 hostů