Stránka 1 z 1

AsyncWorldEdit - WorldEdit, zmenšená zátěž serveru!

Napsal: 19 led 2015, 22:53
od DenOwq
AsyncWorldEdit - dodatek k pluginu WorldEdit
Link témata na spigote> http://www.spigotmc.org/resources/asyncworldedit.327/
Link na návod pluginu WorldEdit> viewtopic.php?f=85&t=5912
Autor pluginu> SBPrime

Úvod


Jednoduše shrnuto: plugin méně zatěžuje server tím že určitou činnost s bloky dělá postupně, což pomalu zneškodní pády.

Plugin při zavolání nějakého příkazu z worldedit-u přepočítá velikost a pokud je nějak větší (třeba 20 tisíc bloku) zavolají nějakou "vlnu" bloku postupně, třeba 3krát což umožní že server má více času bloky registrovat - načíst je.

Jednoduchá ukázka může byt pomocí příkazu //set (Při označení bodu vyplní danou oblast), hráč vybere danou oblast v které chce dát určitý typ(y) bloku věčinou pomocí sekery, hráč ale označil velké území. Vybere si blok který chce zadat a napíše příkaz //set 4 což by bez tohoto pluginu vyvolalo pád (Pokud nemáte silný server a nebo vám admini fakahedy nedali podložku pod server), pokud máte na serveru tento plugin tak to pád nevyvolá ale bloky to postupně začne stavět.

Instalace


Instaluje jako každý jiný plugin!

Jednoduše vložíme jar pluginu do složky /plugins/ a restartujeme server, nesmíme zapomenout že plugin potřebuje i WorldEdit
Pokud používáte WorldGuard na verzi 5.x použijte AsyncWorldEdit na verzi 1.x nebo pokud používáte WorldGuard na verzi 6.x použijte AsyncWorldEdit na verzi 2.x
Nastavení pluginu si popíšeme v další sekci.

Nastavení


Od začátku nahrání pluginu na server nemusíte nic nastavovat, plugin je už nastavený podle nejpoužívanějších config-u ale přesto kdyby jste něco chtěli upravit tak to lze.
Popsaný config na ukázku
Spoiler: zobrazit

Kód: Vybrat vše

awe:
  # Verze pluginu, při změně nemusí fungovat
  version: 3
  rendering:
    # Kolik času (v ticks = v minecraftovém čase, 20 tiků je 1 sekunda) potřebuje na položení bloku na chunk
    interval: 15
    # Kolik intervalu potřebuje ke konci (počet intervalu)
    talk-interval: 10
    # Maximum bloku
    queue-max-size: 10000000
  dispatcher:
    # Maximum prací na příkaz
    max-jobs: 2000
    # Maximum počet prací před nečinných prací.
    max-idle-runs: 200
    # Maximum času před nečinností prací
    max-time: 20
  # Maximalní počet bloku v řadě (-1 pro vypnutí)
  forceFlushBlocks: 10000
  # Oznamovat nové verze
  checkVersion: true
  physicsFreez: true
  plotMeFixEnabled: true
  # Anglické zprávy, můžete si přeložit
  strings: "english.yml"
  # Ukazovat testovací zpravy
  debug: false
  # Dodatek Blockshub, nastavujte podle sebe
  blocksHub:
    logBlocks: true
    checkAccess: false
  # Práva, můžete vynechat
  permissionGroups:
    default:
      isDefault: true
      maxJobs: 1
      cleanOnLogout: true
      defaultMode: on
      renderer:
        blocks: 10000
        time: 75
      queue:
        limit-hard: 500000
        limit-soft: 250000
      messages:
        progress-bar: true
        progress-chat: true
        talkative: true
  # Všechny operace které jsou povoleny.
  enabledOperations:
    - undo
    - redo
    - fillXZ
    - removeAbove
    - removeBelow
    - removeNear
    - setBlocks
    - replaceBlocks
    - makeCuboidFaces
    - makeCuboidWalls
    - overlayCuboidBlocks
    - naturalizeCuboidBlocks
    - stackCuboidRegion
    - moveCuboidRegion
    - drainArea
    - fixLiquid
    - makeCylinder
    - makeSphere
    - makePyramid
    - thaw
    - simulateSnow
    - green
    - makePumpkinPatches
    - makeForest
    - makeShape
    - deformRegion
    - hollowOutRegion
    - paste
    - copy
    - cut
    - regenerate
    - center
    - drawLine
    - drawSpline
    - makeBiomeShape
    - forest
    - flora
    - setBiome
    - loadSchematic
    - saveSchematic
    - craftScript
    - makeFaces
    - makeWalls
    - overlayBlocks
    - naturalizeBlocks
    - stackRegion
    - moveRegion

Permisse


Všechny permisse najdete na stránce https://github.com/SBPrime/AsyncWorldEd ... ermissions kde je to v angličtině popsané.

Konec


Tento plugin je velmi jednoduchý takže není nic moc co popisovat, přesto že by jste něco nechápali tak pište pod téma :)
Děkuji za předčtení.

Re: AsyncWorldEdit - WorldEdit, zmenšená zátěž serveru!

Napsal: 21 led 2015, 12:07
od matyasvane
Ahoj,
Tenhle plugin používám už dlouho a musím říct že je opravdu perfektní :) funguje jak má

Re: AsyncWorldEdit - WorldEdit, zmenšená zátěž serveru!

Napsal: 29 led 2015, 15:07
od Limeth
Také doporučuji, užitečný pro vkládání větších schematiců.