Spoiler: zobrazit
Kód: Vybrat vše
Hrac: #jmeno skupiny (stejne jako v permissions !)
# Pokud chces aby melo vice skupin stejne nastaveni velikosti residence pouzij zrcadleni (mirroring)
# Staci odkomentovat (odstranit znak #) nize uvedene radky a napsat odpovidajici jmeno skupiny.
# Mirror:
#- 'group1'
#- 'group2'
Residence:
# Povoli nebo zakaze vytvareni residenci dane skupine'
CanCreate: true
# Nastavi maximalni pocet residenci dane skupine.
MaxResidences: 3
# Nastavi maximalni pocet fyzickych uzemi v residenci dane skupine.(pokud nevis o co jde a nebo nepouzivas, nech jak je)
MaxAreasPerResidence: 3
# Nastavi maximalni velikost residence v ose X (Vychod <-> Zapad) pro danou skupinu.
MaxEastWest: 40
# Nastavi maximalni velikost residence v ose Z (Sever <-> Jih) pro danou skupinu.
MaxNorthSouth: 40
# Nastavi maximalni velikost residence v ose Y (Nahoru <-> Dolu) pro danou skupinu.
MaxUpDown: 256
# Nastavi minimalni vysku chraneneho uzemi residence pro danou skupinu.
MinHeight: 0
# Nastavi maximalni vysku chraneneho uzemi residence pro danou skupinu.
MaxHeight: 255
# Nastavi maximalni pocet subzon v residenci pro danou skupinu.
# Nastav 0 pro vypnuti subzon.
SubzoneDepth: 3
# Povoleni nebo zakazani teleportu do residence dane skupine.
CanTeleport: true
# Povoli nebo zakaze pouziti prikazu /res unstuck, pro danou skupinu v residenci.
Unstuck: true
# Povoli, nebo zakaze pouziti prikazu /res select dane skupine, pokud je prikaz zakazan, je mozno vyber pouze vyberovym nastrojem.
SelectCommandAccess: true
# Povoli, nebo zakaze pristup k nastaveni Blacklistu, resp. Ignorelistu ve vlastni residenci pro danou skupinu.
ItemListAccess: true
# Nastaveni zprav pro residenci.
Messaging:
# Povoli nebo zakaze dane skupine menit uvitaci, resp. odchozi zpravy ve svych residencich.
CanChange: true
# Vychozi uvitaci zprava pro residence vytvorene hracem dane skupiny.
# Pokud nechas prazdne, nebude se zprava zobrazovat.
DefaultEnter: Vitej hraci %player v residenci %residence, hrace %owner.
# Vychozi odchozi zprava pro residence vytvorene hracem dane skupiny.
# Pokud nechas prazdne, nebude se zprava zobrazovat.
DefaultLeave: Opoustis residenci %residence.
# Nastaveni pro system najmu residenci.
Lease:
# Nastavi maximalni pocet dnu najmu pro danou skupinu.
MaxDays: 16
# Nastavi pocet dnu prodlouzeni najmu pri pouziti prikazu '/res lease renew'
RenewIncrement: 14
# Nastaveni pro system pronajmu residenci.
Rent:
#Nastaveni kolik maximalne muze hrac dane skupiny soucasne pronajimat residenci.
MaxRents: 3
#Nastavi kolik maximalne muze hrac dane skupiny mit soucasne residenci urcenych k najmu.
MaxRentables: 3
# Nastaveni ekonomiky residence pro danou skupinu hracu.
Economy:
# Povoli a nebo zakaze hracum skupiny kupovat residence, ktere jsou na prodej.
CanBuy: true
# Povoli a nebo zakaze hracum skupiny prodavat residence.
CanSell: false
# Zapne nebo vypne ignorovani limitu poctu a velikosti residenci pri koupi dalsi residence.
# Zkratka, pokud nekdo ma plny pocet residenci, muze si nejakou koupit?
IgnoreLimits: false
# Poplatek za kazdy blok pri vytvareni nove residence.
BuyCost: 0.00
# Poplatek za kazdy blok pri obnovovani najmu residence (pokud je system najmu povolen).
RenewCost: 0.00
# Flagy jsou kontrolovany v tomto poradi:
# 1: Hrac
# 2: Skupina
# 3: Majitel
# 4: Pokud nejsou ostatni definovany, vrati se na vychozi hodnotu.
# Tyto vlajky budou mit prednost pred globalnimy flagy residenci.
Flags:
# Povoli a nebo zakaze menit dane skupine nektere flagy.
Permission:
#build: true
# Urcuje flagy, ktere jsou pouzity pri vytvareni novych residenci hraci dane skupiny.
Default:
#build: true
# Urcuje flagy, ktere jsou po vytvoreni aplikovany na tvurce residence.
CreatorDefault:
#build: true
# Urcuje flagy pro ostani skupiny ve vytvarenych residencich touto skupinou.
GroupDefault:
#default: #jmeno skupiny
#build: false
#Tyto flagy jsou aplikovany na hrace teto skupiny, pokud jsou mimo residenci
#Tyto flagy maji prednost pred pred flagy v globalnim nastaveni residenci.
World:
Global: #tyto flagy budou pouzity pro vsechny svety
#build: false
WorldNameHere: #tyto flagy budou pouzity pro zadany svet
#build: false