Jobs - Podrobnější návod

Message
Autor
Uživatelský avatar
MCMichal1
Příspěvky: 247
Věk: 35
Registrován: 02 čer 2012, 15:15
Reputation: 0

Jobs - Podrobnější návod

#1 Příspěvekod MCMichal1 » 09 lis 2013, 14:19

Stažení a instalace
Spoiler: zobrazit
Ke spuštění pluginu Jobs potřebujeme ještě plugin Vault.
http://dev.bukkit.org/bukkit-plugins/vault/ - Vault
http://dev.bukkit.org/bukkit-plugins/jobs/ - Jobs


Oba pluginy zkopírujeme do složky plugins a v konzoli napíšeme příkaz reload, nebo restartujeme server (pro Jobs a Vault je to jedno, jiným pluginům může reload vadit).

Konfigurace
Spoiler: zobrazit
Otevřeme si soubor generalConfig.yml. Pro lepší přehlednost celý obsah vymažte a zkopírujte do něj toto (nejsou zde poznámky).

Kód: Vybrat vše

locale-language: en
storage-method: sqlite
mysql-username: root
mysql-password: ''
mysql-url: jdbc:mysql://localhost:3306/minecraft
mysql-table-prefix: ''
save-period: 10
save-on-disconnect: false
broadcast-on-skill-up: false
broadcast-on-level-up: true
max-jobs: 1
hide-jobs-without-permission: false
enable-pay-near-spawner: false
enable-pay-creative: false
add-xp-player: false
modify-chat: true
economy-batch-delay: 5


Jako první nakonfigurujeme databázi.
Najděte si tuto část souboru:

Kód: Vybrat vše

storage-method: sqlite
mysql-username: root
mysql-password: ''
mysql-url: jdbc:mysql://localhost:3306/minecraft
mysql-table-prefix: ''


Pokud nechcete používat databázi, nic neupravujte, pokud ano, upravte to podle vzoru:

Kód: Vybrat vše

storage-method: mysql
mysql-username: uzivatel_databaze
mysql-password: 'heslo_uzivatele'
mysql-url: jdbc:mysql://localhost:3306/nazev_databaze
mysql-table-prefix: 'nazev_tabulky'


Zde je generalConfig.yml i s popisky

Kód: Vybrat vše

locale-language: en - jazyk
storage-method: sqlite - metoda ukládání dat (mysql nebo sqlite)
mysql-username: root - uživatel databáze (pouze pro mysql)
mysql-password: '' - heslo uživatele dataváze (pouze pro mysql)
mysql-url: jdbc:mysql://localhost:3306/minecraft - cesta k databázi (pouze pro mysql)
mysql-table-prefix: '' - název tabulky (pouze pro mysql)
save-period: 10 - není mi známo
save-on-disconnect: false - uložení dat při odpojení ze serveru
broadcast-on-skill-up: false - napsat hráči, pokud se mu zvýšil skill
broadcast-on-level-up: false - napsat hráči, pokud dosáhl vyššího levelu
max-jobs: 1 - maximální počet prací
hide-jobs-without-permission: false - není mi známo
enable-pay-near-spawner: false - přidávat xp a $, pokud hráč zabíjí monstra ze spawnerů
enable-pay-creative: false - přidávat xp a $, pokud hráč vykonává práci v creativu
add-xp-player: true - přidávání xp hráčovi
modify-chat: true - úprava nicku v chatu (místo <MCMichal1> je <Farmar MCMichal1>)
economy-batch-delay: 5 - není mi známo


A teď k nastavení prácí.
Práce se přidávájí do souboru jobConfig.yml podle vzoru:

Kód: Vybrat vše

  Nazev prace:
    fullname: Nazev prace
    shortname: Zkratka prace
    description: Popis prace
    ChatColour: Barva v chatu
    chat-display: ???
    leveling-progression-equation: 100*((1.13+(0.01*(numjobs-1)))^(joblevel-1))
    income-progression-equation: baseincome*((1.05)^(joblevel-1))
    experience-progression-equation: baseexperience*((1.05)^(joblevel-1))
    Činnost (např. BREAK - ničení):
      Co? (mám tu Break - když zničím to, co tu je, dostanu odměnu):
        income: Odměna v $
        experience: Odměna v Jobs XP

Př.:

Kód: Vybrat vše

      BREAK:
        income: 3.0
        experience: 3.0


Na začátku configu musí být vždy Jobs:


Příkazy vypíšete pomocí /jobs

Zde máte nastavení prací, které se dá stáhnout ze stránky Jobs na dev.bukkit.org.
Spoiler: zobrazit

Kód: Vybrat vše

# Jobs configuration.
#
# Stores information about each job.
#
# NOTE: When having multiple jobs, both jobs will give the income payout to the player
# even if they give the pay for one action (make the configurations with this in mind)
# and each job will get the respective experience.
#
# e.g If player has 2 jobs where job1 gives 10 income and experience for killing a player
# and job2 gives 5 income and experience for killing a player. When the user kills a player
# they will get 15 income and job1 will gain 10 experience and job2 will gain 5 experience.

Jobs:
  # must be one word
  Woodcutter:
    # full name of the job (displayed when browsing a job, used when joining and leaving)
    # also can be used as a prefix for the user's name if the option is enabled.
    # Shown as a prefix only when the user has 1 job.
    #
    # NOTE: Must be 1 word
    fullname: Woodcutter
    # Shortened version of the name of the job. Used as a prefix when the user has more
    # than 1 job
    shortname: W
    description: Earns money felling and planting trees 
    # The colour of the name, for a full list of supported colours, go to the message config.
    ChatColour: GREEN
    # Option to let you choose what kind of prefix this job adds to your name.
    # options are: full, title, job, shortfull, shorttitle, shortjob and none
    chat-display: full
    # [OPTIONAL] - the maximum level of this class
    #max-level: 10
    # [OPTIONAL] - the maximum number of users on the server that can have this job at
    # any one time (includes offline players).
    #slots: 1
    # Equation used for calculating how much experience is needed to go to the next level.
    # Available parameters:
    #   numjobs - the number of jobs the player has
    #   joblevel - the level the player has attained in the job.
    # NOTE: Please take care of the brackets when modifying this equation.
    leveling-progression-equation: 100*((1.13+(0.01*(numjobs-1)))^(joblevel-1))
    # Equation used for calculating how much income is given per action for the job level.
    # Available parameters:
    #   baseincome - the income for the action at level 1 (as set in the configuration).
    #   joblevel - the level the player has attained in the job.
    # NOTE: Please take care of the brackets when modifying this equation.
    income-progression-equation: baseincome*((1.05)^(joblevel-1))
     # Equation used for calculating how much experience is given per action for the job level.
    # Available parameters:
    #   baseexperience - the experience for the action at level 1 (as set in the configuration).
    #   joblevel - the level the player has attained in the job.
    # NOTE: Please take care of the brackets when modifying this equation.
    experience-progression-equation: baseexperience*((1.05)^(joblevel-1))
    ########################################################################
    # Section used to configure what items the job gets paid for, how much
    # they get paid and how much experience they gain.
    #
    # For break and place, the block name or id is used.
    # You can select a sub-type by using a '-' between the id and the bit
    # value for the sub-type. e.g LOG-0 = usual log, LOG-2 = birch log
    # 17-2 = birch log.
    #
    # If no sub-type is give, the payout will be for all sub-types.
    #
    # To get a list of all available block types, check the
    # bukkit JavaDocs for a complete list of block types
    # http://jd.bukkit.org/apidocs/org/bukkit/Material.html
    #
    # For kill tags (Kill and custom-kill), the name is the name of the
    # mob.
    # Available mobs:
    #   Chicken
    #   Cow
    #   Pig
    #   Sheep
    #   Wolf
    #   Creeper
    #   Giant
    #   Skeleton
    #   Spider
    #   Zombie
    #   PigZombie
    #   Squid
    #   Ghast
    #   Player
    #   Slime
    #
    # NOTE: mob names are case sensitive.
    #
    # For custom-kill, it is the name of the job (also case sensitive).
    #
    # NOTE: If a job has both the pay for killing a player and for killing a
    # specific class, they will get both payments.
    ########################################################################
    # payment for breaking a block
    Break:
      # block name/id (with optional sub-type)
      LOG:
        # base income
        income: 5.0
        # base experience
        experience: 5.0
    # payment for placing a block
    Place:
      SAPLING:
        income: 1.0
        experience: 1.0
      WOOD:
        income: 2.0
        experience: 2.0
    # killing a mob
    Kill:
      # mob name
      Player:
        # base income
        income: 7.5
        # base experience
        experience: 7.5
    # killing a jobs class
    custom-kill:
      # full name of the jobs class
      Woodcutter:
        # base income
        income: 10.0
        # base experience
        experience: 10.0
    # permissions granted for joining class
    permissions:
      # example node
      aaaaaatest.node:
        # true to give, false to revoke
        value: true
        # minimum level needed to grant permission.  Use 0 for all levels
        level: 0
      aaaaaatest.node2:
        value: true
        # Permission granted when reaching level 10
        level: 10
  Miner:
    fullname: Miner
    shortname: M
    description: Earns money mining minerals and ores.
    ChatColour: DARK_GRAY
    chat-display: full
    #max-level: 10
    #slots: 10
    leveling-progression-equation: 100*((1.13+(0.01*(numjobs-1)))^(joblevel-1))
    income-progression-equation: baseincome*((1.05)^(joblevel-1))
    experience-progression-equation: baseexperience*((1.05)^(joblevel-1))
    Break:
      STONE:
        income: 2.0
        experience: 2.0
      COAL_ORE:
        income: 3.0
        experience: 3.0
      GLOWING_REDSTONE_ORE:
        income: 3.0
        experience: 3.0
      IRON_ORE:
        income: 4.0
        experience: 4.0
      GOLD_ORE:
        income: 5.0
        experience: 5.0
      LAPIS_ORE:
        income: 5.0
        experience: 5.0
      DIAMOND_ORE:
        income: 6.0
        experience: 6.0
      OBSIDIAN:
        income: 7.5
        experience: 7.5
      MOSSY_COBBLESTONE:
        income: 6.0
        experience: 6.0
    Place:
      RAILS:
        income: 2.0
        experience: 2.0
      IRON_ORE:
        income: -5.0
        experience: -5.0
      GOLD_ORE:
        income: -6.0
        experience: -6.0
    Kill:
      Player:
        income: 7.5
        experience: 7.5
    custom-kill:
      Miner:
        income: 10.0
        experience: 10.0
  Builder:
    fullname: Builder
    shortname: B
    description: Earns money for building structures.
    ChatColour: WHITE
    chat-display: full
    #max-level: 10
    #slots: 10
    leveling-progression-equation: 100*((1.13+(0.01*(numjobs-1)))^(joblevel-1))
    income-progression-equation: baseincome*((1.05)^(joblevel-1))
    experience-progression-equation: baseexperience*((1.05)^(joblevel-1))
    Place:
      COBBLESTONE:
        income: 1.0
        experience: 1.0
      WOOD:
        income: 1.5
        experience: 1.5
      FENCE:
        income: 1.5
        experience: 1.5
      WOOL:
        income: 1.5
        experience: 1.5
      STONE:
        income: 2.25
        experience: 2.25
      GLOWSTONE:
        income: 3.0
        experience: 3.0
      SANDSTONE:
        income: 2.0
        experience: 2.0
      GLASS:
        income: 3.0
        experience: 3.0
      BRICK:
        income: 4.0
        experience: 4.0
      LAPIS_BLOCK:
        income: 5.0
        experience: 5.0
      DOUBLE_STEP:
        income: 2.0
        experience: 2.0
      STEP:
        income: 2.0
        experience: 2.0
      BOOKSHELF:
        income: 3.0
        experience: 3.0
      WOOD_STAIRS:
        income: 2.0
        experience: 2.0
      COBBLESTONE_STAIRS:
        income: 2.0
        experience: 2.0
      MOSSY_COBBLESTONE:
        income: 5.0
        experience: 5.0
      DIAMOND_BLOCK:
        income: 5.0
        experience: 5.0
      GOLD_BLOCK:
        income: 5.0
        experience: 5.0
    Kill:
      Player:
        income: 7.5
        experience: 7.5
    custom-kill:
      Builder:
        income: 10.0
        experience: 10.0
  Digger:
    fullname: Digger
    shortname: D
    description: Earns money for terraforming the world.
    ChatColour: GOLD
    chat-display: full
    #max-level: 10
    #slots: 10
    leveling-progression-equation: 100*((1.13+(0.01*(numjobs-1)))^(joblevel-1))
    income-progression-equation: baseincome*((1.05)^(joblevel-1))
    experience-progression-equation: baseexperience*((1.05)^(joblevel-1))
    Break:
      DIRT:
        income: 2.0
        experience: 2.0
      GRASS:
        income: 2.0
        experience: 2.0
      GRAVEL:
        income: 2.0
        experience: 2.0
      SAND:
        income: 2.0
        experience: 2.0
      CLAY:
        income: 2.0
        experience: 2.0
    Kill:
      Player:
        income: 7.5
        experience: 7.5
    custom-kill:
      Digger:
        income: 10.0
        experience: 10.0
  Farmer:
    fullname: Farmer
    shortname: Fa
    description: Earns money farming crops.
    ChatColour: BLUE
    chat-display: full
    #max-level: 10
    #slots: 10
    leveling-progression-equation: 100*((1.13+(0.01*(numjobs-1)))^(joblevel-1))
    income-progression-equation: baseincome*((1.05)^(joblevel-1))
    experience-progression-equation: baseexperience*((1.05)^(joblevel-1))
    Break:
      CROPS-7:
        income: 4.0
        experience: 4.0
      SUGAR_CANE_BLOCK:
        income: 4.0
        experience: 4.0
    Place:
      CROPS-0:
        income: 3.0
        experience: 3.0
      SUGAR_CANE_BLOCK:
        income: 1.0
        experience: 1.0
    Kill:
      Player:
        income: 7.5
        experience: 7.5
    custom-kill:
      Farmer:
        income: 10.0
        experience: 10.0
  Hunter:
    fullname: Hunter
    shortname: H
    description: Earns money killing animals and monsters.
    ChatColour: RED
    chat-display: full
    #max-level: 10
    #slots: 10
    leveling-progression-equation: 100*((1.13+(0.01*(numjobs-1)))^(joblevel-1))
    income-progression-equation: baseincome*((1.05)^(joblevel-1))
    experience-progression-equation: baseexperience*((1.05)^(joblevel-1))
    Kill:
      Chicken:
        income: 2.5
        experience: 2.5
      Cow:
        income: 2.5
        experience: 2.5
      Pig:
        income: 2.5
        experience: 2.5
      Sheep:
        income: 2.5
        experience: 2.5
      Wolf:
        income: 5.0
        experience: 5.0
      Creeper:
        income: 10.0
        experience: 10.0
      Skeleton:
        income: 10.0
        experience: 10.0
      Spider:
        income: 10.0
        experience: 10.0
      Zombie:
        income: 10.0
        experience: 10.0
      Player:
        income: 7.5
        experience: 7.5
    custom-kill:
      Woodcutter:
        income: 10.0
        experience: 10.0
      Miner:
        income: 10.0
        experience: 10.0
      Digger:
        income: 10.0
        experience: 10.0
      Farmer:
        income: 10.0
        experience: 10.0
      Builder:
        income: 10.0
        experience: 10.0
      Hunter:
        income: 20.0
        experience: 20.0
  Fisherman:
    fullname: Fisherman
    shortname: Fi
    description: Earns money from fishing.
    ChatColour: AQUA
    chat-display: full
    #max-level: 10
    #slots: 10
    leveling-progression-equation: 100*((1.13+(0.01*(numjobs-1)))^(joblevel-1))
    income-progression-equation: baseincome*((1.05)^(joblevel-1))
    experience-progression-equation: baseexperience*((1.05)^(joblevel-1))
    Fish:
      RAW_FISH:
        income: 4.0
        experience: 4.0
    Kill:
      Player:
        income: 7.5
        experience: 7.5
    custom-kill:
      Fisherman:
        income: 10.0
        experience: 10.0
  Weaponsmith:
    fullname: Weaponsmith
    shortname: W
    description: Earns money from crafting and repairing weapons.
    ChatColour: DARK_PURPLE
    chat-display: full
    #max-level: 10
    #slots: 10
    leveling-progression-equation: 100*((1.13+(0.01*(numjobs-1)))^(joblevel-1))
    income-progression-equation: baseincome*((1.05)^(joblevel-1))
    experience-progression-equation: baseexperience*((1.05)^(joblevel-1))
    Craft:
      WOOD_SWORD:
        income: 1.0
        experience: 1.0
      IRON_SWORD:
        income: 2.0
        experience: 2.0
      GOLD_SWORD:
        income: 3.0
        experience: 3.0
      DIAMOND_SWORD:
        income: 4.0
        experience: 4.0
    Repair:
      WOOD_SWORD:
        income: 1.0
        experience: 1.0
      IRON_SWORD:
        income: 2.0
        experience: 2.0
      GOLD_SWORD:
        income: 3.0
        experience: 3.0
      DIAMOND_SWORD:
        income: 4.0
        experience: 4.0
    Smelt:
      IRON_INGOT:
        income: 2.0
        experience: 2.0
      GOLD_INGOT:
        income: 2.0
        experience: 2.0
  Brewer:
    fullname: Brewer
    shortname: Br
    description: Earns money brewing potions.
    ChatColour: LIGHT_PURPLE
    chat-display: full
    leveling-progression-equation: 100*((1.13+(0.01*(numjobs-1)))^(joblevel-1))
    income-progression-equation: baseincome*((1.05)^(joblevel-1))
    experience-progression-equation: baseexperience*((1.05)^(joblevel-1))
    Brew:
      NETHER_STALK:
        income: 1.0
        experience: 1.0
      REDSTONE:
        income: 2.0
        experience: 2.0
      GLOWSTONE_DUST:
        income: 2.0
        experience: 2.0
      SPIDER_EYE:
        income: 2.0
        experience: 2.0
      FERMENTED_SPIDER_EYE:
        income: 2.0
        experience: 2.0
      BLAZE_POWDER:
        income: 2.0
        experience: 2.0
      SUGAR:
        income: 2.0
        experience: 2.0
      SPECKLED_MELON:
        income: 4.0
        experience: 4.0
      MAGMA_CREAM:
        income: 4.0
        experience: 4.0
      GHAST_TEAR:
        income: 4.0
        experience: 4.0
  Enchanter:
    fullname: Enchanter
    shortname: E
    description: Earns money enchanting weapons.
    ChatColour: DARK_BLUE
    chat-display: full
    #max-level: 10
    #slots: 10
    leveling-progression-equation: 100*((1.13+(0.01*(numjobs-1)))^(joblevel-1))
    income-progression-equation: baseincome*((1.05)^(joblevel-1))
    experience-progression-equation: baseexperience*((1.05)^(joblevel-1))
    Enchant:
      WOOD_SWORD:
        income: 4.0
        experience: 4.0
      IRON_SWORD:
        income: 6.0
        experience: 6.0
      GOLD_SWORD:
        income: 8.0
        experience: 8.0
      DIAMOND_SWORD:
        income: 10.0
        experience: 10.0
  None:
    fullname: None
    shortname: N
    ChatColour: WHITE
    chat-display: none
    #max-level: 10
    #slots: 10
    leveling-progression-equation: 100*((1.13+(0.01*(numjobs-1)))^(joblevel-1))
    income-progression-equation: baseincome*((1.05)^(joblevel-1))
    experience-progression-equation: baseexperience*((1.05)^(joblevel-1))
    Kill:
      Player:
        income: 7.5


Pokud máte někdo zkušenosti s databází, klidně je sem napište, já mám Jobs na sqlite.
Naposledy upravil(a) MCMichal1 dne 11 lis 2013, 19:58, celkem upraveno 3 x.

Uživatelský avatar
SamerLP
Příspěvky: 651
Registrován: 28 zář 2013, 12:55
Reputation: 3

Re: Jobs - Podrobnější návod

#2 Příspěvekod SamerLP » 09 lis 2013, 21:29

Pekný návod K+

Uživatelský avatar
MCMichal1
Příspěvky: 247
Věk: 35
Registrován: 02 čer 2012, 15:15
Reputation: 0

Re: Jobs - Podrobnější návod

#3 Příspěvekod MCMichal1 » 09 lis 2013, 22:54

Dík :) Kdyby tam něco chybělo, napište, dopíšu.

Uživatelský avatar
MCMichal1
Příspěvky: 247
Věk: 35
Registrován: 02 čer 2012, 15:15
Reputation: 0

Re: Jobs - Podrobnější návod

#4 Příspěvekod MCMichal1 » 10 lis 2013, 16:10

BlackFire72 píše:Keďže je tu veľa lenivcov, pridaj do návodu toto základné nastavenie jobs :D


Hotovo :)

Thall
Příspěvky: 12
Registrován: 18 čer 2013, 12:39
Reputation: 0

Re: Jobs - Podrobnější návod

#5 Příspěvekod Thall » 30 lis 2013, 13:29

ako upravim to ze ked niekto dostane novy level v jobse tak sa mu zvysi odmena iba o urciti pocet $$

Uživatelský avatar
MCMichal1
Příspěvky: 247
Věk: 35
Registrován: 02 čer 2012, 15:15
Reputation: 0

Re: Jobs - Podrobnější návod

#6 Příspěvekod MCMichal1 » 30 lis 2013, 13:54

income-progression-equation: baseincome*((1.05)^(joblevel-1))

To 1.05 - když změníš na 2, tak na levelu dva bude 2x nastavená hodnota
tj.:
Práce Horník
$ za práci 1

Level 2: 2$
Level 3: 4$
Level 4: 8$
...

Thall
Příspěvky: 12
Registrován: 18 čer 2013, 12:39
Reputation: 0

Re: Jobs - Podrobnější návod

#7 Příspěvekod Thall » 30 lis 2013, 20:35

nemozes mi to napisat ako to bude vyzerat v confingu co tam mam zmenit ?

Uživatelský avatar
MCMichal1
Příspěvky: 247
Věk: 35
Registrován: 02 čer 2012, 15:15
Reputation: 0

Re: Jobs - Podrobnější návod

#8 Příspěvekod MCMichal1 » 01 pro 2013, 22:32

V configu si najdi
income-progression-equation: baseincome*((1.05)^(joblevel-1))

To 1.05 znamená násobení. Řekněme že máš na horníka nastavenej 1$ za cobble. V levelu 2 hráč získá 1x1.05 (x = krát). V levelu 3 získá lvl2x1.05...

MatroxMann
Příspěvky: 14
Registrován: 03 úno 2015, 16:01
Reputation: 0

Re: Jobs - Podrobnější návod

#9 Příspěvekod MatroxMann » 18 bře 2015, 18:13

Mozem sa spytat ?
Ze ako nastavim co ja viem ked napr Woodcutter polozi Wood aby miú dalo co ja viem -2 $ a -0,5 xp tak ako to mam dat ?


Dakujem !

Uživatelský avatar
nejento
Příspěvky: 9815
Registrován: 28 lis 2011, 14:09
Reputation: 55
Kontaktovat uživatele:

Re: Jobs - Podrobnější návod

#10 Příspěvekod nejento » 19 bře 2015, 11:24

Před tu hodnotu napiš znaménko mínus. Ve výchozím configu je to dokonce ukázané.
Obrázek

Obrázek Přidejte se ke komunitě zákazníků na FakaHeda.eu Discord! Poznejte nové lidi nebo vyřešte svůj technický problém živě: http://discord.fakaheda.eu/


Zpět na „Návody“

Kdo je online

Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 42 hostů