[Info] Bukkit.yml

Message
Autor
Uživatelský avatar
Shadowhacker
Příspěvky: 640
Věk: 28
Registrován: 23 led 2012, 18:31
Reputation: 0
Bydliště: Plzeň

[Info] Bukkit.yml

#1 Příspěvekod Shadowhacker » 23 črc 2013, 09:58

Zdravím, rozhodl jsem se lehce rozepsat o bukkit.yml. K čemu to je, co Vám to poskytuje etc.
Informace píšou za důležitější věci..

# This is the main configuration file for Bukkit.
# As you can see, there's actually not that much to configure without any plugins.
# For a reference for any variable inside this file, check out the bukkit wiki at
# http://wiki.bukkit.org/Bukkit.yml
settings:
allow-end: true -- Logicky to povoluje, zda povolit či zakázat END --
warn-on-overload: true -- Klasický upozornění. Vypadá nějak takto "[WARNING] Can't keep up! Did the system time change, or is the server overloaded?" --
permissions-file: permissions.yml -- Jméno souboru s Permissemi --
update-folder: update -- Název složky, do které se budou nahrávat updaty pluginů --
ping-packet-limit: 100 -- Aktuálně je to vypnuté, ale dělá to, že to omezuje počet packetů, poslaných mezi Server <=> Klient --
use-exact-login-location: false -- Tato "funkce" pomáhá při přihlašování hráčů, pokud se náhodou dostane do blocku.. Normálně je to vypnuté --
plugin-profiling: false -- Povoluje příkaz /timings .. Používání pro změření času, které zabírají pluginy na různé věci --
connection-throttle: 4000 -- Výborná věc proti antibotům, pokud přijdou ze stejné IP - tohle totiž zvládne, že v milisecundách je nastaveno, kdy se osoba zas smí připojit ( 4000 = 4 vteřiny) --
query-plugins: true -- Má - li Bukkit zobrazit seznam pluginů i při příkazů z dálky (z query) --
deprecated-verbose: default -- Další zajímavá věc - Zda má Bukkit ukazovat upozornění, když nějaký plugin zaregistruje nějaký event (něco, co se stane např.) --
shutdown-message: Server closed -- Další dobrá věc, nepotřebujete na to 5 pluginů. Hodně věcí zvládně Bukkit sám - Jako zde. Pokud se server vypne, co se má napsat --
spawn-limits: -- Logicky, tohle určuje LIMIT, kolik zvířat/monster se smí spawnout na každém chunku (16x256x16) --
monsters: 70
animals: 15
water-animals: 5
ambient: 15
chunk-gc: -- CB (CraftBukkit) bude kontrolovat chunky, které se nechtějí unloadnout --
period-in-ticks: 600 -- 0 = Vypnuté - Čas, kdy se má funkce chunk-gc pokoušet unloadnout chunky, které by měli být unloadnuté --
load-threshold: 0 -- Pokud je 0, je to vypnuté - Počet chunků, který je potřeba, aby se Chunk-GC spustil --
ticks-per: -- Nastavení, které umožňuje nastavit spawnování zvířat, během časové hodnoty a určitého počtu --
animal-spawns: 400
monster-spawns: 1
autosave: 0 -- Tohle nastavení je něco jako auto-ukládání. Jaké časové prodlevy, mezi /save-all má Bukkit dělat. (Užitečné) --
auto-updater: -- Kontrola updatů --
enabled: true -- Zda je funkce zapnutá --
on-broken: -- Co má CB dělat, pokud zjistí bug nebo něco podobného --
- warn-console
- warn-ops
on-update: -- Co má CB dělat, pokud zjistí, že je CB zastaralý --
- warn-console
- warn-ops
preferred-channel: rb -- Preferovaný zdroj updatů. Lze nastavit "rb", "dev" nebo "beta" (logicky, nabízí to bety, dev nebo jen doporučené buildy --
host: dl.bukkit.org -- Lokace, kde CB kontroluje updaty. Pokud tomu nerozumíte, na tohle nesahejte --
suggest-channels: true -- Zda má CB navrhovat channely --
database: -- Logicky, databáze, na kterou se CB může připojit --
username: bukkit
isolation: SERIALIZABLE
driver: org.sqlite.JDBC
password: walrus
url: jdbc:sqlite:{DIR}{NAME}.db


Pokud jsem něco napsal špatně, tak pardon, opravím.
Informace jsou z bukkit.org..
Obrázek

Zpět na „Návody“

Kdo je online

Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 9 hostů