Stránka 1 z 1
Nefunkčnost zakladních modů
Napsal: 20 říj 2012, 04:06
od Luckers
[b]Server: 93.91.250.101:37554(
Po zakoupění Tekkit servru jsem odstranil par modu co jsem nechtěl př. weapon,craftcomputer
nechal jsem si (iron chest, EE2 , IC,BC,RP,)
a zjsitil jsem že mi nefungujou některé stroje příklad (PC v RP ) , kopaci stroje v BC i v IC nefunguje i když je napajim jak mam proč v zakladnim balíku je neco co nefunguje ?
Re: Nefunkčnost zakladních modů
Napsal: 20 říj 2012, 09:09
od Shaggy84675
Máš na serveru nějaké pluginy?
Re: Nefunkčnost zakladních modů
Napsal: 20 říj 2012, 16:54
od nejento
Tohle je způsobené tím, že Tekkit má přehozená ID. To jest jakmile ti tam nějaký mód chybí, je jiné ID a ty ho nemusíš dohledat.
Taky můžeš vyzkoušet to, jestli když si ty mody, které máš na serveru nainstaluješ (singleplayer verzi) do klienta, jestli to tam budeš mít i tak. Musí to však být stejná verze, nebo kompatibilní, jako je na serveru,
Re: Nefunkčnost zakladních modů
Napsal: 20 říj 2012, 19:12
od montikk
ahoj tak vim ze tam mame tyhle pluginy authme,permissionex,world edit,world border,dynmap,lwc,valut,esentials, a pak ty 2 zakladni co dava kakaheda lag metr a fakaheda
Re: Nefunkčnost zakladních modů
Napsal: 20 říj 2012, 19:46
od zdenda204
Muze za to authme....Bud sem dej config a nebo se podivej o par stranek zpet a najdes reseni.
Taky tem modum muzes dat OP
Re: Nefunkčnost zakladních modů
Napsal: 20 říj 2012, 23:21
od Luckers
DataSource:
mySQLColumnName: username
mySQLTablename: authme
mySQLUsername: authme
backend: file
mySQLColumnLastLogin: lastlogin
mySQLDatabase: authme
mySQLPort: '3306'
mySQLColumnIp: ip
mySQLHost: 127.0.0.1
mySQLColumnPassword: password
mySQLPassword: '12345'
caching: true
GroupOptions:
UnregisteredPlayerGroup: ''
RegisteredPlayerGroup: ''
Permissions:
PermissionsOnJoin: []
settings:
sessions:
enabled: false
timeout: 10
restrictions:
allowChat: false
maxRegPerIp: 1
maxNicknameLength: 20
ForceSingleSession: true
ForceSpawnLocOnJoinEnabled: false
SaveQuitLocation: false
AllowRestrictedUser: false
AllowedRestrictedUser: []
kickNonRegistered: false
kickOnWrongPassword: false
teleportUnAuthedToSpawn: false
minNicknameLength: 3
allowMovement: false
timeout: 30
allowedNicknameCharacters: '[a-zA-Z0-9_?]*'
allowedMovementRadius: 100
enablePasswordVerifier: true
ProtectInventoryBeforeLogIn: true
GameMode:
ForceSurvivalMode: false
ResetInventotyIfCreative: false
security:
minPasswordLength: 4
unLoggedinGroup: unLoggedinGroup
passwordHash: SHA256
passwordMaxLength: 20
registration:
enabled: true
messageInterval: 5
force: true
unrestrictions:
UnrestrictedName: []
messagesLanguage: en
ExternalBoardOptions:
mySQLColumnSalt: ''
mySQLColumnGroup: ''
nonActivedUserGroup: -1
permission:
EnablePermissionCheck: false
BackupSystem:
ActivateBackup: false
OnServerStart: false
OnServerStop: true
MysqlWindowsPath: C:\\Program Files\\MySQL\\MySQL Server 5.1\\
Passpartu:
enablePasspartu: false
Tady je config Authme
Re: Nefunkčnost zakladních modů
Napsal: 20 říj 2012, 23:25
od Luckers
zkusil jsem odstranit authme a restartoval jsem server a stále nefungujou
a stejné verze jak na servru tak v cilentovi mam a na SP mi stroje fungujou
Re: Nefunkčnost zakladních modů
Napsal: 21 říj 2012, 02:23
od Luckers
nejento píše:Tohle je způsobené tím, že Tekkit má přehozená ID. To jest jakmile ti tam nějaký mód chybí, je jiné ID a ty ho nemusíš dohledat.
Taky můžeš vyzkoušet to, jestli když si ty mody, které máš na serveru nainstaluješ (singleplayer verzi) do klienta, jestli to tam budeš mít i tak. Musí to však být stejná verze, nebo kompatibilní, jako je na serveru,
takže tim že jsem odstranil ty mody co tam byly jsem jakoby přehazel ID itemu a proto mi to nefunguje??
Re: Nefunkčnost zakladních modů
Napsal: 21 říj 2012, 10:06
od Shaggy84675
Řekněme, že pokud použiješ nějaký mod v klientovi, který na serveru není tak ti klient při použití té věci z toho modu, který na serveru není spadne. Pokud přehodíš ID tak by ti ty věci se neměli ani použít a to jak jsme to včera zkoušeli "vlastně dneska

" tak to bude pravděpodobně tím.