PODPIS
plugin:http://dev.bukkit.org/server-mods/customcrafting/files/1-v0-6/
Ahoj, chtel bych se zeptat jak se pouziva tento plugin, kdybych chtel např udělat aby se dalo vycraftit wolf egg ?
CustomCrafting
- Welton123
- Příspěvky: 2388
- Registrován: 08 úno 2012, 17:54
- Reputation: 0
- Kontaktovat uživatele:
- Cernokneznik
- Příspěvky: 855
- Věk: 28
- Registrován: 17 črc 2012, 20:23
- Reputation: 1
- Bydliště: Praha
- Kontaktovat uživatele:
Re: CustomCrafting
takže ok...
V configu si nastavíš recepty (řekni co chceš, já ti to nastavím)
Vypadá to takhle -
Jsi na svém serveru, kde máš již nastavený plugin...
...otevřeš craftbednu...
...použiješ recept...
...a je to...
přidal jsem pár screánů
jestli si to chceš zkusit, ten recept co je ve screanech mám na serevru 93.91.240.153:37845
**screany jdou odspodu**
V configu si nastavíš recepty (řekni co chceš, já ti to nastavím)
Vypadá to takhle -
Jsi na svém serveru, kde máš již nastavený plugin...
...otevřeš craftbednu...
...použiješ recept...
...a je to...
přidal jsem pár screánů

jestli si to chceš zkusit, ten recept co je ve screanech mám na serevru 93.91.240.153:37845

**screany jdou odspodu**
- Přílohy
-
- třetí screan (poslední)
- 2012-08-25_22.12.20.png (142.23 KiB) Zobrazeno 2811 x
-
- druhý screan (prostřední)
- 2012-08-25_22.12.14.png (140.66 KiB) Zobrazeno 2811 x
-
- první screan (první)
- 2012-08-25_22.12.07.png (137.1 KiB) Zobrazeno 2811 x
- Welton123
- Příspěvky: 2388
- Registrován: 08 úno 2012, 17:54
- Reputation: 0
- Kontaktovat uživatele:
Re: CustomCrafting
Aha, takze např. na spawn egg wolf to bdue takto ?
352 - ID kosti
344 - ID normal. vajicka
ab vyslo spawn egg vlka
Kód: Vybrat vše
#Each recipe has a unique id.
#Lets have a look at a shapeless recipe.
#8: <-this is the unique ID.
# Result: 3 <-the ID of the result.
# Quantity: 6 <-the quantity of the result.
# Materials: {2: 3, 6: 2} <-Starting materials, format: "id: quantity".
# Type: Shapeless <-Define the type
#For data values in materials, add a DataValues node (value doesn't matter) and use the following syntax:
#{id: quantity/data, id: quantity/data...}
#To addd result data:
# Add ResultData node, set it to the needed value.
#To add result damage:
# Add ResultDamage node, set it to the needed value.
example8:
Result: 256
Quantity: 6
Materials: {256: 1/127}
DataValues: abc
Type: Shapeless
abc74:
Result: 256
Quantity: 6
Materials: {265: 1}
Type: Shapeless
ResultDamage: 251
#Now a shaped recipe
#3: <-z ceho se bude craftit.
# Shape: <-do not touch this, it is a keyword.
# - [3, 3, 3] <- prvni radek
# - [3, 0, 3] <- druhej radek
# - [3, 3, 3] <- treti radek
# Result: 4 <-co vyjde
# Quantity: 8 <-pocet
#Note that by default, if no type is defined, the plugin will think that the recipe is shaped.
psi vejce:
Shape:
- [352, 352, 352]
- [352, 344, 352]
- [352, 352, 352]
Result: 383:95
Quantity: 1
#Another example of a shaped recipe, showing that the recipes don't have to fill in the whole grid.
352 - ID kosti
344 - ID normal. vajicka
ab vyslo spawn egg vlka
- Cernokneznik
- Příspěvky: 855
- Věk: 28
- Registrován: 17 črc 2012, 20:23
- Reputation: 1
- Bydliště: Praha
- Kontaktovat uživatele:
Re: CustomCrafting
ano
Jestli ti to ale nepůjde, zkus to takto:
(dal jsem pric mezeru mezy "psi vejce" a změnil jsem "Result: 383:95" na dva řádky "Result: 383" "ResultData: 95")

Spoiler: zobrazit
(dal jsem pric mezeru mezy "psi vejce" a změnil jsem "Result: 383:95" na dva řádky "Result: 383" "ResultData: 95")

- Welton123
- Příspěvky: 2388
- Registrován: 08 úno 2012, 17:54
- Reputation: 0
- Kontaktovat uživatele:
Re: CustomCrafting
Dobře díky. Dá se nějak nastvit, aby se např. muselo použít 5x vejce a 1x kost dokola ?
- Gotak
- Příspěvky: 354
- Registrován: 27 srp 2012, 16:22
- Reputation: 0
- Kontaktovat uživatele:
- nejento
- Příspěvky: 9815
- Registrován: 28 lis 2011, 14:09
- Reputation: 55
- Kontaktovat uživatele:
Re: CustomCrafting
Hledej a neobnovuj témata ze srpna. Obecně, neobnovuj stará témata.
//LOCK
//LOCK

Kdo je online
Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 56 hostů