Stránka 1 z 1

oprava podzemi, nove surky, obnova

Napsal: 05 črc 2012, 12:01
od Yuri1985
Server: 27602

Zdar, chci se optat je nejakej lehkej zpusob jak az vyjde nova verze MC abych zachoval stejnou mapu ale mohl opravit (vygenerovat v podzemi) nove surky ? chci to i pouzit pro pripad ze uz mam maximalne poddolovane mesto a nenajde se tam vubec nic. Je mozne to treba pomoci nejakakeho editoru obnovit (vygenerovat nove) ?

Napadl me jediny zpusob a to pomoci world editoru oznacit nejakej cast nahodne pod povrchem a dat regen, ale to bych delal dlouho a mohl taky nechtene nekomu znicit v podzemi neco vybudovaneho, protoze neuvidim co vsechno se pak zmeni.

Predstavoval bych si to tak ze vypnu server a stahnu si z FPC celou mapu a pak pomoci nejakeho editoru budu videt co je v podzemi a muzu si tam jednoduse nechat vygenerovat nove a pak mapu opravenou nahrat z5 na server.

predem diky za napady a rady :)

Re: oprava podzemi, nove surky, obnova

Napsal: 08 črc 2012, 17:08
od Qentus
Pokud už se v administraci mc trochu vyznáš, tak bych asi doporučil s nějakým pluginem vytvořit nový svět po přechodu na novou verzi mc. Tento svět bys určil jen k těžbě a můžeš mu nastavit hranice. Aspoň tak to budu řešit já. Pokud nechceš mít wipe po každém přidání nových surek tak bych doporučoval tuto možnost.

Pokud budeš googlovat, tak možná najdeš i to, o čem jsi psal ty. Ale pokud by něco takového existovalo, tak by to již bylo hojně využíváno.

Plugin na více světů: Multiverse - http://dev.bukkit.org/server-mods/multiverse-core/

Re: oprava podzemi, nove surky, obnova

Napsal: 08 črc 2012, 17:21
od Arcas
Já to vyřeším takto : Udělám adminshop, nastavím přijatelnou cenu (ne aby si každý nakoupil 3 bedny nových surovin) a mám po práci :D