spawn příšer

Technická podpora k herním serverům Minecraft a Tekkit
Message
Autor
fidoras
Příspěvky: 23
Registrován: 10 čer 2012, 09:32
Reputation: 0
Bydliště: Zlín

monsters on skyblock

#11 Příspěvekod fidoras » 28 čer 2012, 06:42

takže broblém se zase objevil , po reinstalaci serveru a vložení skybloku pod záminkou že v mobtrapce budou monstra padat jak švestky , zase problém se spawnování s příšeramy ...
příšeru tam zase nepotkám ani za 10 dní (v mc) ani v jeskyních , mám je zaplé , nebojte . V SP úplně stejná mobtrapka funguje více než dokonale i v hamachi serveru funguje úplně stejně a v tomto serveru ? ani 1 příšerka nespadne ...
proto nezná někdo totální řešení , nebo nějakej plugin kterej natvrdo zvyšuje ten spawn na maximum ?
Májncraft je cool :D

Uživatelský avatar
Sejsel
Příspěvky: 4131
Registrován: 19 čer 2011, 09:43
Reputation: 0
Bydliště: /home/sejsel/
Kontaktovat uživatele:

Re: spawn příšer

#12 Příspěvekod Sejsel » 28 čer 2012, 09:01

Jakou máš view-distance?
01101110011101010110001001110111

fidoras
Příspěvky: 23
Registrován: 10 čer 2012, 09:32
Reputation: 0
Bydliště: Zlín

Re: spawn příšer

#13 Příspěvekod fidoras » 28 čer 2012, 11:15

Spoiler: zobrazit
#Minecraft server properties
#Wed Jun 27 18:20:40 CEST 2012
allow-nether=true
level-name=world
enable-query=true
allow-flight=false
rcon.password=*****
server-port=27721
query.port=27721
level-type=DEFAULT
enable-rcon=false
hellworld=false
level-seed=
port=27721
server-ip=93.91.250.118
max-build-height=256
spawn-npcs=true
white-list=true
debug=false
spawn-animals=true
online-mode=false
pvp=true
difficulty=2
server-name=Atheron
gamemode=0
max-players=5
rcon.port=26721
spawn-monsters=true
view-distance=7
generate-structures=true
motd=Atheron


nevím teda kde je zase ten problém , nejnovější bukkit mám a v nastavení můžu nastavit jakej spawn chcu a stejně to nemá účinek ..
Májncraft je cool :D

TIGERHax
Příspěvky: 395
Registrován: 27 čer 2011, 11:41
Reputation: 0

Re: spawn příšer

#14 Příspěvekod TIGERHax » 28 čer 2012, 12:04

Kód: Vybrat vše

view-distance=7

daj na

Kód: Vybrat vše

view-distance=10

Uživatelský avatar
Sejsel
Příspěvky: 4131
Registrován: 19 čer 2011, 09:43
Reputation: 0
Bydliště: /home/sejsel/
Kontaktovat uživatele:

Re: spawn příšer

#15 Příspěvekod Sejsel » 28 čer 2012, 12:59

Pak nám dej vědět, jestli to pomohlo. View-distance může ovlivňovat spawnování monster, už jsme to tu řešili..
01101110011101010110001001110111

fidoras
Příspěvky: 23
Registrován: 10 čer 2012, 09:32
Reputation: 0
Bydliště: Zlín

Re: spawn příšer

#16 Příspěvekod fidoras » 28 čer 2012, 13:14

změněno , ozkoušeno , za 15 minut objeven jeden zombík v jeskyni , takže to stále není ono ..

Spoiler: zobrazit
# This is the main configuration file for Bukkit.
# As you can see, there's actually not that much to configure without any plugins.
# For a reference for any variable inside this file, check out the bukkit wiki at
# http://wiki.bukkit.org/Bukkit.yml
#
# If you need help on this file, feel free to join us on irc or leave a message
# on the forums asking for advice.
#
# IRC: #bukkit @ esper.net
# (If this means nothing to you, just go to http://webchat.esper.net/?channels=bukkit )
# Forums: http://forums.bukkit.org/forums/bukkit-help.6/
# Twitter: http://twitter.com/Craftbukkit
# Bug tracker: http://leaky.bukkit.org/


settings:
allow-end: true
warn-on-overload: true
spawn-radius: 16
permissions-file: permissions.yml
update-folder: update
ping-packet-limit: 100
use-exact-login-location: false
plugin-profiling: false
connection-throttle: 4000
spawn-limits:
monsters: 500
animals: 20
water-animals: 0
ticks-per:
animal-spawns: 200
monster-spawns: 2000
auto-updater:
enabled: true
on-broken:
- warn-console
- warn-ops
on-update:
- warn-console
- warn-ops
preferred-channel: rb
host: dl.bukkit.org
suggest-channels: true
database:
username: bukkit
isolation: SERIALIZABLE
driver: org.sqlite.JDBC
password: walrus
url: jdbc:sqlite:{DIR}{NAME}.db
aliases:
icanhasbukkit:
- version


tohle na to nemá vliv ?
Májncraft je cool :D

Uživatelský avatar
Sejsel
Příspěvky: 4131
Registrován: 19 čer 2011, 09:43
Reputation: 0
Bydliště: /home/sejsel/
Kontaktovat uživatele:

Re: spawn příšer

#17 Příspěvekod Sejsel » 28 čer 2012, 13:35

Dej tam

Kód: Vybrat vše

monster-spawns: 1
01101110011101010110001001110111

fidoras
Příspěvky: 23
Registrován: 10 čer 2012, 09:32
Reputation: 0
Bydliště: Zlín

Re: spawn příšer

#18 Příspěvekod fidoras » 28 čer 2012, 13:42

díky , díky , já jsem věděl že do toho nemám předtím rejpat , ale kdo by mohl myslet že když je to na 1 tak to funguje :D to sem opravdu nevychytal :) , takže chyba mojí nenechavosti , díky moc , problém komplet vyřešen :)
Májncraft je cool :D


Zpět na „Minecraft, Tekkit“

Kdo je online

Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 67 hostů