spawn příšer

Technická podpora k herním serverům Minecraft a Tekkit
Message
Autor
fidoras
Příspěvky: 23
Registrován: 10 čer 2012, 09:32
Reputation: 0
Bydliště: Zlín

spawn příšer

#1 Příspěvekod fidoras » 10 čer 2012, 09:37

Server: 93.91.250.118:27721

Ahoj , mám server vše v pořádku běží , mám tam jenom funční pluginy , ale je tam strašně málo příšer , v noci nepotkám ani jednu a když jo je to zázrak , spawnery fungujou normálně , v jeskyni taky potkám jednu příšeru za hodně dlouhou dobou , potřebuju vědět kde se to dá nastavit , jediné co jsem našel je bukkit a tam když to přepíšu tak se nic nestane .
Májncraft je cool :D

Uživatelský avatar
Welton123
Příspěvky: 2388
Registrován: 08 úno 2012, 17:54
Reputation: 0
Kontaktovat uživatele:

Re: spawn příšer

#2 Příspěvekod Welton123 » 10 čer 2012, 09:47

co mas v server.prooperties u

Kód: Vybrat vše

difficulty=


a u

Kód: Vybrat vše

spawn-monsters=
?
CZ/SK TOP Databáze MineCraft Serverů ►KLIK◄
Chceš i Ty mít měnící se podpis? ►KLIK◄

fidoras
Příspěvky: 23
Registrován: 10 čer 2012, 09:32
Reputation: 0
Bydliště: Zlín

Re: spawn příšer

#3 Příspěvekod fidoras » 10 čer 2012, 13:40

Spoiler: zobrazit
#Minecraft server properties
#Fri Jun 01 18:02:58 CEST 2012
allow-nether=true
level-name=Free World
allow-flight=false
enable-query=true
rcon.password=*******
server-port=27721
query.port=27721
level-type=DEFAULT
enable-rcon=false
hellworld=true
level-seed=
port=27721
server-ip=93.91.250.118
max-build-height=400
spawn-npcs=true
white-list=true
debug=false
spawn-animals=true
online-mode=false
pvp=true
difficulty=1
server-name=Atheron
gamemode=0
max-players=5
rcon.port=26721
spawn-monsters=true
generate-structures=true
view-distance=7
motd=Atheron


tak já v tom tady nevidím problém ..
Májncraft je cool :D

Uživatelský avatar
nejento
Příspěvky: 9815
Registrován: 28 lis 2011, 14:09
Reputation: 55
Kontaktovat uživatele:

Re: spawn příšer

#4 Příspěvekod nejento » 10 čer 2012, 13:56

Dej sem bukkit.yml.
Obrázek

Obrázek Přidejte se ke komunitě zákazníků na FakaHeda.eu Discord! Poznejte nové lidi nebo vyřešte svůj technický problém živě: https://discord.fakaheda.eu/

fidoras
Příspěvky: 23
Registrován: 10 čer 2012, 09:32
Reputation: 0
Bydliště: Zlín

Re: spawn příšer

#5 Příspěvekod fidoras » 10 čer 2012, 14:18

Spoiler: zobrazit
# This is the main configuration file for Bukkit.
# As you can see, there's actually not that much to configure without any plugins.
# For a reference for any variable inside this file, check out the bukkit wiki at
# http://wiki.bukkit.org/Bukkit.yml
#
# If you need help on this file, feel free to join us on irc or leave a message
# on the forums asking for advice.
#
# IRC: #bukkit @ esper.net
# (If this means nothing to you, just go to http://webchat.esper.net/?channels=bukkit )
# Forums: http://forums.bukkit.org/forums/bukkit-help.6/
# Twitter: http://twitter.com/Craftbukkit
# Bug tracker: http://leaky.bukkit.org/


settings:
allow-end: true
warn-on-overload: true
spawn-radius: 16
permissions-file: permissions.yml
update-folder: update
ping-packet-limit: 100
use-exact-login-location: false
plugin-profiling: false
connection-throttle: 4000
spawn-limits:
monsters: 75
animals: 15
water-animals: 5
ticks-per:
animal-spawns: 400
monster-spawns: 1
auto-updater:
enabled: true
on-broken:
- warn-console
- warn-ops
on-update:
- warn-console
- warn-ops
preferred-channel: rb
host: dl.bukkit.org
suggest-channels: true
database:
username: bukkit
isolation: SERIALIZABLE
driver: org.sqlite.JDBC
password: walrus
url: jdbc:sqlite:{DIR}{NAME}.db
aliases:
icanhasbukkit:
- version


jestly někdo řekne že to je tím že na monsterspawn je 1 a na max. monsters 75 tak pozor , skusil jsem dat na spawn 400 aj 2000 , na max monsters 500 atd... a i po 5 nocich jse nic nezměnilo , samozřejmě sem server mezitím restartovával .
Májncraft je cool :D

Uživatelský avatar
Osicja
Příspěvky: 419
Věk: 28
Registrován: 09 úno 2012, 18:01
Reputation: 0
Bydliště: Czech Republic
Kontaktovat uživatele:

Re: spawn příšer

#6 Příspěvekod Osicja » 11 čer 2012, 07:11

Jaké máš pluginy ? WorldGuard,Essentials,NoLagg ty to pluginy můžou zmenšit počet spawnovaných příšer pokud je máš dej sem config :)
Obrázek
Obrázek
Obrázek
Obrázek

fidoras
Příspěvky: 23
Registrován: 10 čer 2012, 09:32
Reputation: 0
Bydliště: Zlín

Re: spawn příšer

#7 Příspěvekod fidoras » 11 čer 2012, 15:08

mněl jsem tam pouze nolaggTNT a ten už je fuč , a pořád nic .. zbytek zombii neovlivnuje

EDIT: po odstranění všech zbytečných nolagg a zvýšení spawnu už se vcelku dost oběvují , problém zatím vyřešen :) . kdyby někdo znal nějakej plugin přímo na zvýšení spawnu abych tam mohl vrátit nolagg , tak napište :)
Májncraft je cool :D

Uživatelský avatar
Osicja
Příspěvky: 419
Věk: 28
Registrován: 09 úno 2012, 18:01
Reputation: 0
Bydliště: Czech Republic
Kontaktovat uživatele:

Re: spawn příšer

#8 Příspěvekod Osicja » 12 čer 2012, 06:34

Tak vrat NoLagg xD v NoLagg configu si muzes nastavit kolik se ma spawnovat priser :) (ironie osudu)
Obrázek
Obrázek
Obrázek
Obrázek

fidoras
Příspěvky: 23
Registrován: 10 čer 2012, 09:32
Reputation: 0
Bydliště: Zlín

Re: spawn příšer

#9 Příspěvekod fidoras » 12 čer 2012, 18:22

jediné co sem na serveru mněl bylo LagMeter,NoLaggTNT,NoLaggExamine . a v laggmetru a noTNT se to nedá nastavit a v examine taky ne :) nevím čím to že mně to zvýšení spawnu konečně poslechlo
Májncraft je cool :D

Uživatelský avatar
nejento
Příspěvky: 9815
Registrován: 28 lis 2011, 14:09
Reputation: 55
Kontaktovat uživatele:

Re: spawn příšer

#10 Příspěvekod nejento » 12 čer 2012, 20:50

LagMeter je na zjištění volné paměti RAM a na zjištění TPS. Tick Per Second.
NoLagg omezuje několik náročných procesů a můžeš si nastavit co jak omezuje.
NoLagg Examine zjišťuje jaké pluginy zabírají více paměti RAM a které jsou více náročné. Podle toho se to dá regulovat.
Obrázek

Obrázek Přidejte se ke komunitě zákazníků na FakaHeda.eu Discord! Poznejte nové lidi nebo vyřešte svůj technický problém živě: https://discord.fakaheda.eu/


Zpět na „Minecraft, Tekkit“

Kdo je online

Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 32 hostů