Stránka 1 z 1
Obtížnost
Napsal: 29 pro 2011, 12:16
od kristaja
Server: IP:PORT (pokud server ještě nemáte, vepište zde "nemám")Dobrý den,
chtěla bych se zeptat jak zvýšit obtížnost u multiplayeru přes Vámi poskytovaný server pochopila jsem dobře, že je to v FTP --> Properities --> Difficulty= číslo
A jaká je možná nejvýší obtížnost?
Hrajeme ve 3 a je to nuda sem tam nějaký creeper a to ještě daleko od domu

.
Re: Obtížnost
Napsal: 29 pro 2011, 12:50
od Sejsel
3 je nejvyssi obtiznost, bohuzel v multiplayeru doslo v posledni dobe k ubytku monster (na ukor zvere?). Muzete zkusit nejaky plugin. Co si vzpominam, tak je dobry CustomDifficulty
Re: Obtížnost
Napsal: 29 pro 2011, 13:02
od kristaja
Tak jsem si soubor nahrála do Pluginu ve FTP a to je vše nebo musím zadat nějaký příkaz?
Re: Obtížnost
Napsal: 29 pro 2011, 13:24
od deper
Sám jsem zkoušel tento plugin nastavit ale bohužel se mi nepodařilo najít nastavení monster/zvířat z předchozích verzích minecraftu :X . Jinak na foru pluginu CD dává odkaz na wiki, kde jsou různé nastavení vysvětleny. Pokud to někdo dokáže nastavit správně tak uvítám.

Kód: Vybrat vše
http://forums.bukkit.org/threads/mech-customdifficulty-v4-5-0-monsters-too-strong-or-too-weak-for-you-change-it-1240.20135/
Re: Obtížnost
Napsal: 29 pro 2011, 13:37
od kristaja
Škoda no :/ jsme si chtěli hru ztížit ...
Re: Obtížnost
Napsal: 29 pro 2011, 13:41
od Essolegend
Sprvte to cez
Kód: Vybrat vše
http://forums.bukkit.org/threads/fix-admn-nolagg-v1-54-2-prevent-common-lag-causes-on-your-server-1575.36986/
Tam si určite presny počet zvierat, zombie, creeper...
Pozor je to dosť veľká zátaž ne server ak musí vypočítavať pohyb každého zombie, zvierat. Takže pozor s počtom .)
config.ymlbufferItems: false
bufferTNT: true
useSpawnLimits: true
useChunkUnloadDelay: true
tntDetonationInterval: 1
tntDetonationRate: 10
explosionRate: 5
maxItemsPerChunk: 40
formItemStacks: true
chunkUnloadDelay: 10000
autoSaveInterval: 400
updateInterval: 20
stackRadius: 1.0
stackThreshold: 2
monitorInterval: 40
autoFixLighting: false
chunkSending:
enabled: true
minRate: 0.25
maxRate: 2.0
boost: 25
spawnlimits:
default:
creeper: 50
enderman: 50
cavespider: 50
spider: 50
ghast: 5
pigzombie: 5
skeleton: 50
giant: 10
slime: 200
zombie: 50
chicken: 500
cow: 500
sheep: 500
pig: 5000
squid: 10
wolf: 1000