Stránka 1 z 1

Otázky na script

Napsal: 24 bře 2018, 18:15
od Ritchy
Zdravím,
Používám tento skript:

Kód: Vybrat vše


#  ___                _               
# |_ _|  _ __     __| |   ___  __  __
#  | |  | '_ \   / _` |  / _ \ \ \/ /
#  | |  | | | | | (_| | |  __/  >  <
# |___| |_| |_|  \__,_|  \___| /_/\_\
#
#

options:
   prefix: &a&lVotePoins&r &7»&r
   version: 1.1
   
on first join:
   set {coins::%player%} to 0
   
#  ___  _____  ____  _  _  ___
# / __)(  _  )(_  _)( \( )/ __)
#( (__  )(_)(  _)(_  )  ( \__ \
# \___)(_____)(____)(_)\_)(___/
#

command /vp [<text>] [<player>] [<int>]:
   description: Help for skCoins.
   usage: /coins (add:remove:set:reset) (player) (value)
   executable by: players and console
   trigger:
      if arg-1 is not set:
         send ""
         send " &a&lVotePointy"
         send ""
         send " &8● &7/vp add (player) (value) &a- Add player's coins"
         send " &8● &7/vp remove (player) (value) &a- Remove player's coins"
         send " &8● &7/vp set (player) (value) &a- Set player's coins"
         send " &8● &7/vp reset (player) &a- Reset player's coins"
         send ""
      if arg-1 is set:
         if player has permission "coins.admin":
            if arg-1 is "add":
               if arg-2 is not set:
                  send " &aCorrect Usage: &7/coins add (player) (value)"
               if arg-2 is set:
                  if arg-3 is not set:
                     send " &aCorrect Usage: &7/coins add (player) (value)"
                  if arg-3 is set:
                     add arg-3 to {coins::%arg-2%}
                     send " {@prefix} &7Operation completed successfully!"
                     send " {@prefix} &7You have recived &a%arg-3%&7 coins." to arg-2
            if arg-1 is "remove":
               if arg-2 is not set:
                  send " &aCorrect Usage: &7/coins remove (player) (value)"
               if arg-2 is set:
                  if arg-3 is not set:
                     send " &aCorrect Usage: &7/coins remove (player) (value)"
                  if arg-3 is set:
                     remove arg-3 from {coins::%arg-2%}
                     send " {@prefix} &7Operation completed successfully!"
                     send " {@prefix} &7You have lost &a%arg-3%&7 coins." to arg-2
            if arg-1 is "set":
               if arg-2 is not set:
                  send " &aCorrect Usage: &7/coins set (player) (value)"
               if arg-2 is set:
                  if arg-3 is not set:
                     send " &aCorrect Usage: &7/coins set (player) (value)"
                  if arg-3 is set:
                     set {coins::%arg-2%} to arg-3
                     send " {@prefix} &7Operation completed successfully!"
                     send " {@prefix} &7You have now &a%arg-3%&7 coins." to arg-2
            if arg-1 is "reset":
               if arg-2 is not set:
                  send " &aCorrect Usage: &7/coins reset (player)"
               if arg-2 is set:
                  set {coins::%arg-2%} to 0
                  send " {@prefix} &7You reset &a%arg-2%&7's coins!"
                  send " {@prefix} &7Your coins have been reset." to arg-2
         if player does not have permission "coins.admin":
            send " &cNemas prava."
                  
command /votepoints [<offlineplayer>]:
   description: Ukaze hracuv balanc.
   usage: /vp <player>
   executable by: players and console
   trigger:
      if arg-1 is not set:
         send " {@prefix} &7Mas na uctu: &a%{coins::%player%}%&7."
      if arg-1 is set:
         send " {@prefix} &a%arg-1%&7 ma na uctu: &a%{coins::%arg-1%}%&7."

A mám 2 otázky:
1. Lze nějak udělat abych měl placeholder ve FeatherBoardu kolik má hráč počet votepoints?
2. Lze nějak skript napojit na MySQL? Vím že ano, ale nenašel jsem jak. NAPOJENO

(Pokud někdo má blbé odpovědi jako že se mám naučit Javu, ať ani nepíše :))

Re: Otázky na script

Napsal: 25 bře 2018, 13:16
od TopCz
Pohybuji, script placeholders neumí ...

Re: Otázky na script

Napsal: 25 bře 2018, 17:34
od Ritchy
Nějaký addon podle mě určitě existuje, ale dík za odpověď :)

Re: Otázky na script

Napsal: 30 bře 2018, 18:14
od ZiDyPL
Myslím že PlaceholderAPI má možnost skript proměnných - takže asi {coins::%player%} (možná to není %player% - najdi si to na googlu jak to je, mně se teď nechce).