Stránka 1 z 1
Timings (Tisícový InventoryMoveItemEvent u mnoha pluginů)
Napsal: 29 srp 2017, 15:34
od Weizen
Zdravím už si vázně nevím rady a potřeboval bych pomoct jestli s tím někdo nemá zkušenosti nebo měl stejný problém.
Nevím co to vůbec dělá... Mazal jsem pluginy po jednom a pak jsem udělal, že jsem vymazal půlku pluginů i tak to dělalo a pak jsem vymazal druhou půlku a i tak to dělalo takže fakt netuším. Hrozně to tím vytěžuje CPU a už mi z toho doslova jebe
Tady je timings:
https://timings.spigotmc.org/?url=rivutoqaka (U WG,LWC,Residenci si všimněte Count 26K toho eventu)
Seznam pluginů:
https://prnt.sc/geh7ilDěkuju moc za každou pomoc !
Re: Timings (Tisícový InventoryMoveItemEvent u mnoha pluginů)
Napsal: 29 srp 2017, 16:25
od NEZNAMY
Len pre info: je to 26000K, čo je 26 miliónov. Áno je to moc a tiež neviem čím to je.
Re: Timings (Tisícový InventoryMoveItemEvent u mnoha pluginů)
Napsal: 30 srp 2017, 18:31
od Weizen
No právě taky netuším čím to je :/
Re: Timings (Tisícový InventoryMoveItemEvent u mnoha pluginů)
Napsal: 30 srp 2017, 20:54
od VojtaCRV
Nějaký errory v logu?
Re: Timings (Tisícový InventoryMoveItemEvent u mnoha pluginů)
Napsal: 30 srp 2017, 21:40
od ZiDyPL
Na timings bych se nespoléhal, znamená to totiž:
Ten Idiot Myslel I Na Galaktického Slona.
Chápeš? Já taky ne, proto se tomu nedá věřit, lepší je vůbec to nepoužívat, nebo ti to ještě naspawnuje slony po světě...
Edit: To samé jsem teď četl o celém spigotu:
Slizká P**a Indiánské Gertrůdy Ověšené Tampony.
Re: Timings (Tisícový InventoryMoveItemEvent u mnoha pluginů)
Napsal: 31 srp 2017, 11:55
od Mike8748
to číslo sice vypadá vysoké ale je třeba si uvědomit co to je za event a také je třeba počítat s tím za jakou dobu bylo tolik eventu vyvoláno.
sice je to 26 milionů ALE za 27 tisíc vteřin (přibližně 7,5 hodiny)
to nám dává přibližně 1000 eventů a vteřinu.
InventoryMoveItemEvent je vyvolán kdykoliv se v inventáři (libovolném inventáři, ne jen hráče ale i u beden, hoperů, pecí, vesničanů,...) přesune nějaký item.
pokud např. hráč umístí stack(64ks) bloků do truhly která je propojená hopperem s další truhlou... tak protože hopper itemy přendavá po jednom, dojde celkem k 256 eventům InventoryMoveItemEvent (64x item opouští první bednu, 64x item vstupuje do hopperu, 64x item opouští hopper, 64x item vstupuje do druhé bedny)
hráči často mají automatické pece, trapky,... to je další stovky přesouvaných itemů = další stovky eventu InventoryMoveItemEvent
v uvedeném timings reportu jsou "problém" pluginy které mají v sloupci PctTick hodnotu pres 100%, tedy skinsrestorer, mcmmo a residence. chce to zkontrolovat jestli jsou správně nastavené, u skinsrestorer jestli nepoužívá nějakou pomalou proxy pro načítání skinu, u mcmmo jestli je správně napojen na databázi,...
Re: Timings (Tisícový InventoryMoveItemEvent u mnoha pluginů)
Napsal: 31 srp 2017, 12:45
od variodriver
On i PlayerMoveEvent event se volá šíleně často, stač aby se hráč pootočil a hned je event volaný s tím že se pohnul, než hráč ujde jeden block, může se event volat třeba desetkrát
Re: Timings (Tisícový InventoryMoveItemEvent u mnoha pluginů)
Napsal: 02 zář 2017, 16:23
od Weizen
No děkuju

S tím skinrestorerem... Psal jsem přímo autorovi ten mi napsal, že je to tím, když se hráč připojí tak mu to musí nahodit skin a tim je tak extremně vyvolaný ten onjoinevent. Příjde mi to teda hrozně vysoký číslo a myslim si, že by se to dalo nějak z optimalizovat, ale autor má asi jinou ideu.
Stejně tak u McMMO je u pluginu error pro fishingevent už asi měsíc a půl, ale kdo ví kdy se dočkám aktualizace s opravou
