AuthMe - Spamování logu

Technická podpora k herním serverům Minecraft a Tekkit
Message
Autor
SulFidD
Příspěvky: 87
Registrován: 19 srp 2014, 23:37
Reputation: 0

AuthMe - Spamování logu

#1 Příspěvekod SulFidD » 05 čer 2017, 23:29

IP: 82.208.17.35:27049

Zdravíčko, dneska jsem si zase po delší době zkusil vytvořit takovej menší privátní server, s ničím žádné velké problémy nebyly, při startu serveru v logu žádné chyby nebyly, ale po startnutí serveru plugin AuthMe začne spamovat konzoli pořád tím stejným, nevím čím je to způsobeno a rád bych na to přišel, zkoušel jsem několik verzí AuthMe přímo ze spigotu, jak nejnovější tak i starší, u nejnovější třeba server vůbec nereagoval na /register a nechtěl mě pustit do hry, přitom plugin sám pořád psal že po mě chce /register pw pw, to jsem vyřešil jinou verzí, teď je tady tohle.. část logu kde je chyba vyobrazena:

Kód: Vybrat vše

[23:23:51] [Server thread/ERROR]: [AuthMe] Unhandled exception occured in onPacketSending(PacketEvent) for AuthMe
com.comphenix.protocol.reflect.FieldAccessException: Field index out of bounds. (Index: 0, Size: 0)
   at com.comphenix.protocol.reflect.StructureModifier.read(StructureModifier.java:193) ~[ProtocolLib.jar:?]
   at fr.xephi.authme.listener.protocollib.InventoryPacketAdapter.onPacketSending(InventoryPacketAdapter.java:58) ~[AuthMe-5.2-spigot.jar:?]
   at com.comphenix.protocol.injector.SortedPacketListenerList.invokeSendingListener(SortedPacketListenerList.java:195) [ProtocolLib.jar:?]
   at com.comphenix.protocol.injector.SortedPacketListenerList.invokePacketSending(SortedPacketListenerList.java:149) [ProtocolLib.jar:?]
   at com.comphenix.protocol.injector.PacketFilterManager.handlePacket(PacketFilterManager.java:634) [ProtocolLib.jar:?]
   at com.comphenix.protocol.injector.PacketFilterManager.invokePacketSending(PacketFilterManager.java:610) [ProtocolLib.jar:?]
   at com.comphenix.protocol.injector.netty.NettyProtocolInjector.packetQueued(NettyProtocolInjector.java:286) [ProtocolLib.jar:?]
   at com.comphenix.protocol.injector.netty.NettyProtocolInjector.onPacketSending(NettyProtocolInjector.java:254) [ProtocolLib.jar:?]
   at com.comphenix.protocol.injector.netty.ChannelInjector.processSending(ChannelInjector.java:362) [ProtocolLib.jar:?]
   at com.comphenix.protocol.injector.netty.ChannelInjector.access$500(ChannelInjector.java:61) [ProtocolLib.jar:?]
   at com.comphenix.protocol.injector.netty.ChannelInjector$5.handleScheduled(ChannelInjector.java:328) [ProtocolLib.jar:?]
   at com.comphenix.protocol.injector.netty.ChannelInjector$5.onMessageScheduled(ChannelInjector.java:296) [ProtocolLib.jar:?]
   at com.comphenix.protocol.injector.netty.ChannelProxy$2.schedulingRunnable(ChannelProxy.java:110) [ProtocolLib.jar:?]
   at com.comphenix.protocol.injector.netty.EventLoopProxy.execute(EventLoopProxy.java:79) [ProtocolLib.jar:?]
   at net.minecraft.server.v1_11_R1.NetworkManager.a(NetworkManager.java:194) [minecraft_server.jar:git-Spigot-3fb9445-6e3cec8]
   at net.minecraft.server.v1_11_R1.NetworkManager.sendPacket(NetworkManager.java:143) [minecraft_server.jar:git-Spigot-3fb9445-6e3cec8]
   at net.minecraft.server.v1_11_R1.PlayerConnection.sendPacket(PlayerConnection.java:1100) [minecraft_server.jar:git-Spigot-3fb9445-6e3cec8]
   at net.minecraft.server.v1_11_R1.EntityPlayer.A_(EntityPlayer.java:242) [minecraft_server.jar:git-Spigot-3fb9445-6e3cec8]
   at net.minecraft.server.v1_11_R1.World.entityJoinedWorld(World.java:1631) [minecraft_server.jar:git-Spigot-3fb9445-6e3cec8]
   at net.minecraft.server.v1_11_R1.World.h(World.java:1606) [minecraft_server.jar:git-Spigot-3fb9445-6e3cec8]
   at net.minecraft.server.v1_11_R1.WorldServer.l(WorldServer.java:641) [minecraft_server.jar:git-Spigot-3fb9445-6e3cec8]
   at net.minecraft.server.v1_11_R1.World.tickEntities(World.java:1400) [minecraft_server.jar:git-Spigot-3fb9445-6e3cec8]
   at net.minecraft.server.v1_11_R1.WorldServer.tickEntities(WorldServer.java:618) [minecraft_server.jar:git-Spigot-3fb9445-6e3cec8]
   at net.minecraft.server.v1_11_R1.MinecraftServer.D(MinecraftServer.java:814) [minecraft_server.jar:git-Spigot-3fb9445-6e3cec8]
   at net.minecraft.server.v1_11_R1.DedicatedServer.D(DedicatedServer.java:399) [minecraft_server.jar:git-Spigot-3fb9445-6e3cec8]
   at net.minecraft.server.v1_11_R1.MinecraftServer.C(MinecraftServer.java:678) [minecraft_server.jar:git-Spigot-3fb9445-6e3cec8]
   at net.minecraft.server.v1_11_R1.MinecraftServer.run(MinecraftServer.java:576) [minecraft_server.jar:git-Spigot-3fb9445-6e3cec8]
   at java.lang.Thread.run(Thread.java:745) [?:1.8.0_74]
[23:23:51] [Server thread/ERROR]: Parameters:
  net.minecraft.server.v1_11_R1.PacketPlayOutEntityDestroy@70e84f65[
    a={104}

Uživatelský avatar
pitilon@seznam.cz
Příspěvky: 3999
Registrován: 16 lis 2014, 06:32
Reputation: 57
Kontaktovat uživatele:

Re: AuthMe - Spamování logu

#2 Příspěvekod pitilon@seznam.cz » 06 čer 2017, 16:02

verze 1.11.2?
Obrázek
Ať už si lidé myslí cokoli cokoli dělají nebo říkají neberte osobně. Názory druhých odpovídají tomu čemu tito lidé věří a proto ať si o vás myslí cokoli ve skutečnosti se vás to netýká. Vždy to vypovídá jen a jen o nich.
Není hanba být zabit cheaterem, ale cheatovat a být zabit.
Nejsem nerozumný. Jen nemám ten samý rozum jako vy.

Obrázek
FH Discord: http://discord.fakaheda.eu/

SulFidD
Příspěvky: 87
Registrován: 19 srp 2014, 23:37
Reputation: 0

Re: AuthMe - Spamování logu

#3 Příspěvekod SulFidD » 07 čer 2017, 18:32

Jojo.)
Spamuje to pouze v případě když je na serveru nějaký hráč, pořád to dokola a celkem dost často takže server je většinu času stejně zatím jen vypnut.

Uživatelský avatar
pitilon@seznam.cz
Příspěvky: 3999
Registrován: 16 lis 2014, 06:32
Reputation: 57
Kontaktovat uživatele:

Re: AuthMe - Spamování logu

#4 Příspěvekod pitilon@seznam.cz » 07 čer 2017, 18:43

máš nejnovější verzi? pokud ano, tak spigot či legacy?
Obrázek
Ať už si lidé myslí cokoli cokoli dělají nebo říkají neberte osobně. Názory druhých odpovídají tomu čemu tito lidé věří a proto ať si o vás myslí cokoli ve skutečnosti se vás to netýká. Vždy to vypovídá jen a jen o nich.
Není hanba být zabit cheaterem, ale cheatovat a být zabit.
Nejsem nerozumný. Jen nemám ten samý rozum jako vy.

Obrázek
FH Discord: http://discord.fakaheda.eu/

SulFidD
Příspěvky: 87
Registrován: 19 srp 2014, 23:37
Reputation: 0

Re: AuthMe - Spamování logu

#5 Příspěvekod SulFidD » 07 čer 2017, 18:45

Jak jsem zmiňoval výše tak jsem zkoušel většinu posledních verzí, včetně nejnovější, mám spigot a stahuji ze stránek spigotu.
Naposledy upravil(a) SulFidD dne 07 čer 2017, 19:01, celkem upraveno 2 x.

Uživatelský avatar
pitilon@seznam.cz
Příspěvky: 3999
Registrován: 16 lis 2014, 06:32
Reputation: 57
Kontaktovat uživatele:

Re: AuthMe - Spamování logu

#6 Příspěvekod pitilon@seznam.cz » 07 čer 2017, 18:58

to jo, ale jak je authme tak je potřeba trochu číst.. v updatech (https://www.spigotmc.org/resources/auth ... 69/updates) "For Previous version of Spigot, please use Legacy Jar found here : https://github.com/AuthMe/AuthMeReloade ... /tag/5.3.1" tedy otevřu si ten odkaz a máš tam v druhém řádku "For 1.7.10, 1.8.8, 1.9.X, 1.10.X and 1.11.X you need to use the "legacy" jar!" tedy pokud máš 1.11.X a nižší využívej legacy verzi vyzkoušej to..
Obrázek
Ať už si lidé myslí cokoli cokoli dělají nebo říkají neberte osobně. Názory druhých odpovídají tomu čemu tito lidé věří a proto ať si o vás myslí cokoli ve skutečnosti se vás to netýká. Vždy to vypovídá jen a jen o nich.
Není hanba být zabit cheaterem, ale cheatovat a být zabit.
Nejsem nerozumný. Jen nemám ten samý rozum jako vy.

Obrázek
FH Discord: http://discord.fakaheda.eu/

SulFidD
Příspěvky: 87
Registrován: 19 srp 2014, 23:37
Reputation: 0

Re: AuthMe - Spamování logu

#7 Příspěvekod SulFidD » 07 čer 2017, 19:02

Vyřešeno, chyba byla ve starší verzi ProtocolLib, po aktualizaci tohoto pluginu který jsem si právě dnes všiml že je psán v těchto vypisovaných chybách AuthMe je vše OK.
Každopádně díky za radu, asi to bude každopádně lepší změnit^^).


Zpět na „Minecraft, Tekkit“

Kdo je online

Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 161 hostů