Stránka 1 z 1
lagy serverů - řešení
Napsal: 16 dub 2017, 20:59
od tadeas97
82.208.17.32:27407
Zdravím, laguje nám server Skyblock už delší dobu až dnes jsem měl čas ho opravit ale bohužel server je neopravitelný udělal jsem tedy timings který ukazuje ale že největší podíl AVG má A skyblock což je hlavní plugin který celý skyblock provozuje nevíte někdo jak tomu předejít popř. jak to opravit? plugin je na nejnovější verzi kvůli lagům jsem ho aktualizoval ale stále se server laguje
TImings zde:
https://timings.spigotmc.org/?url=dibatohuju
Re: lagy serverů - řešení
Napsal: 16 dub 2017, 21:56
od pitilon@seznam.cz
jen mohl bych vědět proč máš viaversions i protocolsupport zároveň?
Re: lagy serverů - řešení
Napsal: 16 dub 2017, 22:00
od tadeas97
neboť jeden plugin má vlastnost že tahá verze 1.10 - 1.7 a druhý 1.10 - 1.11
Re: lagy serverů - řešení
Napsal: 16 dub 2017, 22:02
od pitilon@seznam.cz
já bych to udělal jednoduše, nahodil 1.11 tím povolil i 1.11 bloky a nechal jen protocolsupport, pokud někdo má starší verzi, ať se o nové věci připraví.. Ale to je jen takový dotaz s radou..
Re: lagy serverů - řešení
Napsal: 17 dub 2017, 09:56
od Mike8748
z uvedeného timing reportu vyplývá že největší zátěž z pluginů dělá WorldGuard, plugin ASkyBlock je až pátý.
co způsobuje velkou zátěž (hned první řádka), je přímo minecraft jako takový, obsluhující mapu ASkyBlock a entity v ní ( ASkyBlock - tickEntities)
takže bych začal tím že bych prošel ostrovy hráčů, jestli někdo nemá mobfarmu s "milionem" mobů na malé ploše, případně nějaký RS cyklický obvod nebo haldu hoperů propojenou.
Re: lagy serverů - řešení
Napsal: 17 dub 2017, 10:53
od tadeas97
jo to jsem už vyřešil ale mám tu další problém.. teď mi askyblock píše nějaký totální hov** viz. obrázek je to něco jako že nemůže mít víc ostrovů, ale za toho testera co jsem šel já tak tam žádný ostrov ještě ani nebyl
Re: lagy serverů - řešení
Napsal: 17 dub 2017, 12:08
od Mike8748
jednorázové řešení vynulovani reset limitu
nebo v konfigu nastavit hodnoty
Kód: Vybrat vše
#How many resets a player is allowed (override with /asadmin clearreset <player>
#Value of -1 means unlimited, 0 means hardcore - no resets.
#Example, 2 resets means they get 2 resets or 3 islands lifetime
resetlimit: 2
Re: lagy serverů - řešení
Napsal: 17 dub 2017, 12:16
od tadeas97
tojo, ale za toho člověka nebyl ten island ani vytvořen a vytvořit ani nejde..
Re: lagy serverů - řešení
Napsal: 17 dub 2017, 20:07
od Hanakocz
Ještě k původnímu problému - neboť se ti to velmi jednoduše může opakovat....
Zásadní problém je v množství mobů/zvířat a v jejich snaze o pohyb. Typicky tak jde o takové ty zvířecí farmy nebo mobtrapky, kde je nahňácaných milion mobů na jeden blok. Jenže oni se snaží navzájem se odstrkávat, posouvat, a pro každý dotek s dalším mobem je jim počítanej pohyb....každý s každým! Když budeš mít 101 mobů na jednom políčku, tak každý mob počítá kolizi se 100 jinými, je jich tam sto....takže 100*100= 10 000 náročných operací na CPU každý tick. Jeden mob navíc....a 201 operací víc. Toto ti spolehlivě zlikviduje jakýkoliv server.
Pro vyřešení tohoto problému jednou provždy využij nové gamerule z 1.10+ :
http://minecraft.gamepedia.com/Commands#gameruleTo způsobí, že když bude na jednom políčku víc jak 6 stejných mobů, tak dostanou dmg. Takže je to po chvilce zlikviduje a nikdy nedojde k přemnožení. 6 mobů je už 30 operací za tick, 7 mobů je už 42...Samozřejmě to znamená, že lidi nebudou moct chovat zvířata jak v koncentráku, ale zlepšení podmínek chovaných zvířat za nezpomalování serveru rozhodně stojí!