Zdravím udělal jsem jsi launcher provizorní k modpacku, který mám na serveru a když se chci připojit na server nebo do singlu tak mi to napíše error nevíte někdo co s tím?
launcher viz [url]***/url]
launcher
-
- Příspěvky: 177
- Věk: 24
- Registrován: 19 črc 2015, 12:56
- Reputation: 0
Re: launcher
Napsalo mi to tuhle chybu.
Kód: Vybrat vše
java.lang.NoClassDefFoundError: com/eloraam/redpower/base/BlockMicro
at java.lang.Class.forName0(Native Method)
at java.lang.Class.forName(Unknown Source)
at codechicken.core.ClassDiscoverer.addClass(ClassDiscoverer.java:90)
at codechicken.core.ClassDiscoverer.checkAddClass(ClassDiscoverer.java:77)
at codechicken.core.ClassDiscoverer.readFromZipFile(ClassDiscoverer.java:151)
at codechicken.core.ClassDiscoverer.findClasspathMods(ClassDiscoverer.java:118)
at codechicken.core.ClassDiscoverer.findClasses(ClassDiscoverer.java:54)
at codechicken.nei.NEIClientConfig.loadConfig(NEIClientConfig.java:696)
at codechicken.nei.NEIClientConfig.loadWorld(NEIClientConfig.java:299)
at codechicken.nei.NEICPH.handleSMPCheck(NEICPH.java:123)
at codechicken.nei.NEICPH.handlePacket(NEICPH.java:26)
at codechicken.core.packet.PacketCustom$ClientPacketHandler.handle(PacketCustom.java:104)
at codechicken.core.packet.PacketCustom$CustomPacketHandler.onPacketData(PacketCustom.java:73)
at cpw.mods.fml.common.network.NetworkRegistry.handlePacket(NetworkRegistry.java:243)
at cpw.mods.fml.common.network.NetworkRegistry.handleCustomPacket(NetworkRegistry.java:233)
at cpw.mods.fml.common.network.FMLNetworkHandler.handlePacket250Packet(FMLNetworkHandler.java:71)
at ayh.a(NetClientHandler.java:1483)
at di.a(SourceFile:59)
at cg.b(TcpConnection.java:458)
at ayh.d(NetClientHandler.java:240)
at ayk.c(GuiConnecting.java:49)
at net.minecraft.client.Minecraft.l(Minecraft.java:1539)
at net.minecraft.client.Minecraft.J(Minecraft.java:848)
at net.minecraft.client.Minecraft.run(Minecraft.java:773)
at java.lang.Thread.run(Unknown Source)
Caused by: java.lang.ClassNotFoundException: com.eloraam.redpower.base.BlockMicro
at cpw.mods.fml.relauncher.RelaunchClassLoader.findClass(RelaunchClassLoader.java:185)
at java.lang.ClassLoader.loadClass(Unknown Source)
at java.lang.ClassLoader.loadClass(Unknown Source)
... 25 more
Caused by: java.lang.NullPointerException
at org.objectweb.asm.ClassReader.<init>(Unknown Source)
at codechicken.core.asm.ClassHeirachyManager.transform(ClassHeirachyManager.java:80)
at cpw.mods.fml.relauncher.RelaunchClassLoader.runTransformers(RelaunchClassLoader.java:228)
at cpw.mods.fml.relauncher.RelaunchClassLoader.findClass(RelaunchClassLoader.java:173)
... 27 more
Kód: Vybrat vše
~~ERROR~~ NullPointerException: null
at java.lang.Class.forName0(Native Method)
at java.lang.Class.forName(Unknown Source)
at codechicken.core.ClassDiscoverer.addClass(ClassDiscoverer.java:90)
at codechicken.core.ClassDiscoverer.checkAddClass(ClassDiscoverer.java:77)
at codechicken.core.ClassDiscoverer.readFromZipFile(ClassDiscoverer.java:151)
at codechicken.core.ClassDiscoverer.findClasspathMods(ClassDiscoverer.java:118)
at codechicken.core.ClassDiscoverer.findClasses(ClassDiscoverer.java:54)
at codechicken.nei.NEIClientConfig.loadConfig(NEIClientConfig.java:696)
at codechicken.nei.NEIClientConfig.loadWorld(NEIClientConfig.java:299)
at codechicken.nei.NEICPH.handleSMPCheck(NEICPH.java:123)
at codechicken.nei.NEICPH.handlePacket(NEICPH.java:26)
at codechicken.core.packet.PacketCustom$ClientPacketHandler.handle(PacketCustom.java:104)
at codechicken.core.packet.PacketCustom$CustomPacketHandler.onPacketData(PacketCustom.java:73)
at cpw.mods.fml.common.network.NetworkRegistry.handlePacket(NetworkRegistry.java:243)
at cpw.mods.fml.common.network.NetworkRegistry.handleCustomPacket(NetworkRegistry.java:233)
at cpw.mods.fml.common.network.FMLNetworkHandler.handlePacket250Packet(FMLNetworkHandler.java:71)
at ayh.a(NetClientHandler.java:1483)
at di.a(SourceFile:59)
at cg.b(TcpConnection.java:458)
at ayh.d(NetClientHandler.java:240)
at ayk.c(GuiConnecting.java:49)
- Hanakocz
- Příspěvky: 3228
- Věk: 34
- Registrován: 25 črc 2013, 20:53
- Reputation: 7
- Kontaktovat uživatele:
Re: launcher
Sorry, ale nějaký podivný launcher ti z uložta stahovat nebudu a nikdo další taky ne, takže tvoje možnosti získat radu jsou docela omezené. Dokonce ti ten link smažu, protože takto se fakt modpack nesdílí!!! Zip s mody by byl teoreticky ještě ok, ale to, co jsi tam dal, je až prakticky možné brát jako nebezpečné a stahoval a pouštěl by to fakt jen někdo, kdo není počítačově gramotný a nemá rád svůj počítač...
Nehledě na to, že to obsahovalo i některé údaje, které jsi určitě sdílet nechtěl. Třeba tvůj lastlogin...
Pokud chceš vlastní modpack, rozhodně nepotřebuješ dělat vlastní launcher! Použij již stávající možnosti, jsou plně dostačující:
1) Vanilla launcher, stačí stáhnout Forge, nainstalovat, vytvořit profil, kde vybereš verzi tu Forge, přiřadíš tomu nějakou vlastní složku (např .minecraft/ForgeProfily/Forge1.7.10 ), aby to nekolidovalo s jinými profily, nandáš mody do složky mods a je to. Hráčům distribuuješ výhradně zip/rar obsahující složku MODS a např CONFIG, a nic dalšího!
2) Technic Launcher, tam vytvoříš zip modpacku a nahraješ ho třeba na dropbox nebo na webhosting (k serveru máš třeba jeden zdarma) , na technicu nastavíš. V tom ZIPu je opět jen MODS, CONFIG a tentokrát navíc BIN složka obsahující Forge jar přejmenovaný na modpack.jar. Tam já distribuuju třeba ještě servers.dat pro předpřipravenou IP serveru, když pack je vyloženě pro daný server. Nic víc! Technic to pak sám distribuuje klientům, ty jim dáváš jen link na modpack.
3) Dneska je poměrně oblíbený i Curse launcher a modpack přes Curse. Obdobný postup jako u Tehcnicu.
Launchery nechávej lidi stahovat vlastnoručně z ofiko stránek. Vždy.
PS: k těm chybám.Máš tam NEIPluginsRedpower, ale nemáš RedPower. To buĎ smaž, nebo dodej ten mod, pro který to je..
PS PS : příště místo těch dvou úryvků sem raději dej celý crash report, i ty informace okolo jsou důležité.

Pokud chceš vlastní modpack, rozhodně nepotřebuješ dělat vlastní launcher! Použij již stávající možnosti, jsou plně dostačující:
1) Vanilla launcher, stačí stáhnout Forge, nainstalovat, vytvořit profil, kde vybereš verzi tu Forge, přiřadíš tomu nějakou vlastní složku (např .minecraft/ForgeProfily/Forge1.7.10 ), aby to nekolidovalo s jinými profily, nandáš mody do složky mods a je to. Hráčům distribuuješ výhradně zip/rar obsahující složku MODS a např CONFIG, a nic dalšího!
2) Technic Launcher, tam vytvoříš zip modpacku a nahraješ ho třeba na dropbox nebo na webhosting (k serveru máš třeba jeden zdarma) , na technicu nastavíš. V tom ZIPu je opět jen MODS, CONFIG a tentokrát navíc BIN složka obsahující Forge jar přejmenovaný na modpack.jar. Tam já distribuuju třeba ještě servers.dat pro předpřipravenou IP serveru, když pack je vyloženě pro daný server. Nic víc! Technic to pak sám distribuuje klientům, ty jim dáváš jen link na modpack.
3) Dneska je poměrně oblíbený i Curse launcher a modpack přes Curse. Obdobný postup jako u Tehcnicu.
Launchery nechávej lidi stahovat vlastnoručně z ofiko stránek. Vždy.
PS: k těm chybám.Máš tam NEIPluginsRedpower, ale nemáš RedPower. To buĎ smaž, nebo dodej ten mod, pro který to je..
PS PS : příště místo těch dvou úryvků sem raději dej celý crash report, i ty informace okolo jsou důležité.
Industry 2.0 -> 1.7.10 GregTech6 server. Pro připojení stačí napsat.
Člen ligy pro aktualizaci serverů na novější verze a rozšíření modovaného MC.
Discord FH : http://discord.fakaheda.eu/ (sem psát pokud chcete poradit s MC mody akutně)
Člen ligy pro aktualizaci serverů na novější verze a rozšíření modovaného MC.
Discord FH : http://discord.fakaheda.eu/ (sem psát pokud chcete poradit s MC mody akutně)
Kdo je online
Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 63 hostů