Je to jednoduché, prostě použiješ to, co má server v sobě. Tedy to, co používá při online=true. Tedy vezme jeho UUID a pošle ho na Mojang server, ze kterého si stáhne aktuální jméno, skin, hlavu, atd. Pokud pro daného hráče UUID neexistuje, nebo existuje, ale je to nezaplacený účet, tak hráče vykopne , že není premium. Pak vezme session token klienta a pošle dotaz na Mojang session servery. Buď session token sedí, a je to řádně zalogovaný hráč, nebo nesedí a server ho vykopne pro neplatnou session. Teoreticky to je možná v opačném pořadí. UUID si mám za to klient vyžaduje po loginu v klientu, tedy když se zaloguješ mejl+heslo, aby dál klient pracoval jak interně , tak v komunikaci se serverem pod tím UUID. Třeba některé klienty stahují ještě před puštěním hry skin hráče pomocí toho UUID.
....věz, že toto je dle paměti a ne podle aktuálního kódu, pokud chceš ten, tak si najdi nějaký tutorial na Forge modování a jakmile si zbuduješ Forge do třeba Eclipse, tak je tam komplet source k nahlížení a můžeš si to i dohledat. Nebo případně někde po netu.
Nejspíš bys chtěl do dané procedury nějak zasáhnout, aby to dělalo třeba jen část, a pak třeba něco jiného....no ale můj osobní názor je ten, že na to potřebuješ s Javou trochu víc umět, aby to bylo k něčemu, a pak je to tak trochu absolutně zbytečná práce navíc. Pokud chceš udělat regulérním hráčům příjemnou hru, tak na server prostě warez nepouštěj.
