Server: 82.208.17.25:27201
Ahojky.
Chtěl bych se zeptat, jak pomocí javy rozdělovat hráče na warez a origo. Poté těm s originálním minecraftem nastavit online mod a těm warez offline mod. Tahle možnost mne zaujala na gameteamu, protože o bungeecordu zatím nepřemýšlíme.
PS: Server není můj, pouze spravuji jeho technickou stránku.
Rozdělování hráčů
- Hanakocz
- Příspěvky: 3228
- Věk: 34
- Registrován: 25 črc 2013, 20:53
- Reputation: 7
- Kontaktovat uživatele:
Re: Rozdělování hráčů
Je to jednoduché, prostě použiješ to, co má server v sobě. Tedy to, co používá při online=true. Tedy vezme jeho UUID a pošle ho na Mojang server, ze kterého si stáhne aktuální jméno, skin, hlavu, atd. Pokud pro daného hráče UUID neexistuje, nebo existuje, ale je to nezaplacený účet, tak hráče vykopne , že není premium. Pak vezme session token klienta a pošle dotaz na Mojang session servery. Buď session token sedí, a je to řádně zalogovaný hráč, nebo nesedí a server ho vykopne pro neplatnou session. Teoreticky to je možná v opačném pořadí. UUID si mám za to klient vyžaduje po loginu v klientu, tedy když se zaloguješ mejl+heslo, aby dál klient pracoval jak interně , tak v komunikaci se serverem pod tím UUID. Třeba některé klienty stahují ještě před puštěním hry skin hráče pomocí toho UUID.
....věz, že toto je dle paměti a ne podle aktuálního kódu, pokud chceš ten, tak si najdi nějaký tutorial na Forge modování a jakmile si zbuduješ Forge do třeba Eclipse, tak je tam komplet source k nahlížení a můžeš si to i dohledat. Nebo případně někde po netu.
Nejspíš bys chtěl do dané procedury nějak zasáhnout, aby to dělalo třeba jen část, a pak třeba něco jiného....no ale můj osobní názor je ten, že na to potřebuješ s Javou trochu víc umět, aby to bylo k něčemu, a pak je to tak trochu absolutně zbytečná práce navíc. Pokud chceš udělat regulérním hráčům příjemnou hru, tak na server prostě warez nepouštěj.
....věz, že toto je dle paměti a ne podle aktuálního kódu, pokud chceš ten, tak si najdi nějaký tutorial na Forge modování a jakmile si zbuduješ Forge do třeba Eclipse, tak je tam komplet source k nahlížení a můžeš si to i dohledat. Nebo případně někde po netu.
Nejspíš bys chtěl do dané procedury nějak zasáhnout, aby to dělalo třeba jen část, a pak třeba něco jiného....no ale můj osobní názor je ten, že na to potřebuješ s Javou trochu víc umět, aby to bylo k něčemu, a pak je to tak trochu absolutně zbytečná práce navíc. Pokud chceš udělat regulérním hráčům příjemnou hru, tak na server prostě warez nepouštěj.

Industry 2.0 -> 1.7.10 GregTech6 server. Pro připojení stačí napsat.
Člen ligy pro aktualizaci serverů na novější verze a rozšíření modovaného MC.
Discord FH : http://discord.fakaheda.eu/ (sem psát pokud chcete poradit s MC mody akutně)
Člen ligy pro aktualizaci serverů na novější verze a rozšíření modovaného MC.
Discord FH : http://discord.fakaheda.eu/ (sem psát pokud chcete poradit s MC mody akutně)
-
- Příspěvky: 3
- Registrován: 13 úno 2017, 23:23
- Reputation: 0
Re: Rozdělování hráčů
Jo jasně, vím jak funguje ten proces, akorát to neumím napsat v jave. Kdyby někdo měl ukázkový kód, budu rád.
- variodriver
- Příspěvky: 1160
- Věk: 14
- Registrován: 08 lis 2015, 00:04
- Reputation: 25
- Bydliště: localhost
- Kontaktovat uživatele:
Kdo je online
Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 63 hostů