...pokud budeme předpokládat, že hráči negenerují nové chunky, že opravdu máš dost RAM...
Tak bych řekl, že by ses měl zamyslet nad tím, co všechno server dělá. Třeba 18% z celé zátěže jsou ArmorStandy, kolik jich sakra máš a proč?
Další poměrně zatěžující jsou celkově entity, můžeš je omezit pomocí snížení tracking range (tedy vzdáleností, na kterou mobové, zvířata, itemy reagují na přítomnost hráče - třeba když moby snížíš na 25, tak třeba zombíci nebudou na větší vzdálenost hledat cestu pro útok atd. Nebo třeba zvířata efektivně můžeš snížit, tam je to vzdálenost, na kterou si třeba hledají partnera nebo reagují na hráče. Itemy mimo range se třeba netočí nebo nečekujou, zda je někdo sbírá... (je to myslím v spigot.yml)
Spigot introduces a major feature called Entity Activation Range that lets you specify ranges away from a player that an entity will enter "inactive" state, meaning it will slow down its activity. Any inactive entity will reduce its performance cost by up to 95%! This can be a major savings in terms of performance on servers that have lots of entities.
With Entity Activation Range, it is no longer necessary to use ClearLagg to wipe out every entity on a schedule, as you can instead set the Misc setting for your world to be lower, such as 4. This will make items on the ground not cause you any lag!
Additionally, setting the animals setting lower to such as 12, will greatly reduce impact from animal farms. And finally, you can safely lower monsters to about 24 without any real noticable impact.
Lowering these settings will lower the "Active Entities" summary at the top of this report, and will give a much better TPS.
Plus zruš všem jakékoliv animal farmy nebo mob trapky. Tedy respektive pokud mají ne farmy, ale koncentráky, kde hňácají zvířata/moby na sebe. Počítání fyziky kolizních boxů je velmi náročný problém, čím víc se jich naráz dotýká, tím hůř (počítá to reakci každého s každým). Na to doporučuji použít 1.11
gamerule pro eliminaci zatěžujících mobů:
...tímto se problém s nahňácáváním vyřeší sám, přebytečné entity prostě umřou.