Stránka 1 z 1

Spawnery

Napsal: 11 úno 2017, 13:09
od PLooGeR
82.208.17.20:27067

Ahoj lidi,potřeboval bych pomoct s problémem...
Když si givnu spawner se zombie a dám ho do crates bedny,a pak si ho vylosuju a položim na zem...
tak se změni zpět na defaultní,ale já potřebuju,aby zůstal s daným mobem...prosím o pomoc s vyřešením tohoto problému.
Neexistuje na to nějakej plugin,nebo něco takového??
Budu moc rád za každé rady :)

Re: Spawnery

Napsal: 11 úno 2017, 14:36
od KockaHraje
spawner bude vždy ten zakladný [prasa] vždy do neho musíš dať spawn vajce

Re: Spawnery

Napsal: 11 úno 2017, 14:41
od PLooGeR
ale na stylecraftu,to tak maj,že když vytáhneš skeleton spawner například,tak ti to zůstane a nedefaultne se...

Re: Spawnery

Napsal: 12 úno 2017, 15:40
od pitilon@seznam.cz
asi vlastní plugin..

Re: Spawnery

Napsal: 12 úno 2017, 15:55
od NEZNAMY
Vlastným pluginom sa to dá.

Re: Spawnery

Napsal: 12 úno 2017, 17:07
od Hanakocz
Doporučuji umisťovat spawnery pomocí přesného commandu a nikoliv pokládáním itemu.
Polož commandblock na blok pod plánovaný spawner a třeba tu si naklikej, co za spawner chceš mít:
http://www.minecraftupdates.com/summon-command

Hned na začátku vybereš, že chceš spawner a jakýho moba. Pokud mu chceš dát nějakou výbavu, slouží pro to další kolonky. Nejdůležitější ale jsou kolonky v poslední záložce, bez těch spawner nebude správně fungovat. Sice tam je automaticky vyplněno to, co by měl spawner normálně, ale můžeš to změnit (dosah, množství mobů, rychlost...). Všimni si, kolik tagů to vygeneruje. Givnutý spawner sice i může tyto tagy mít, ale tento rozdíl je jen a pouze v datech a ne v ID, jenže když blok položíš, tak to pokládá podle ID. Aspoň pro vanila spawner, ten je pitomě naprogramovaný xD. A to je proč ti to nefunguje.


Základní skeleton:

Kód: Vybrat vše

/setblock ~0 ~1 ~0 mob_spawner 0 replace {SpawnData:{id:Skeleton},SpawnCount:1,SpawnRange:4,maxNearbyEntities:6,Delay:20,MinSpawnDelay:60,MaxSpawnDelay:120}



Btw. to kliknutí spawn vajíčkem je věc vanilly, na to taky plugin nepotřebuješ. Tedy....je možné, že na to je potřeba třeba creative. Ale tak pro stavění mapy jistě takovou věc máš, nebo tvoji hráči taky, když jim rozdáváš tak OP věci bez uzardění na tváři (protože survival jsi rozdáváním spawnerů zcela absolutně již zničil, tak nemá smysl, aby neměli creative rovnou)

Re: Spawnery

Napsal: 12 úno 2017, 21:03
od PLooGeR
děkuju všem za rady

Re: Spawnery

Napsal: 14 úno 2017, 21:00
od ZiDyPL
SilkSpawners jaksi ukládá data spawneru jako itemu v inventáři, možná to je řešení?