Kód: Vybrat vše
/summon WitherBoss ~0 ~1 ~0 {Attributes:[{Name:generic.movementSpeed,Base:1.0}],Health:140.0f}
/summon WitherBoss ~0 ~1 ~0 {Attributes:[{Name:generic.movementSpeed,Base:1.0}],Health:140.0f}
#Trigger na bossInfo
/tellraw @a[score_bossInfo_min=1] ["",{"text":"Tvoje body:","color":"gold"},{"text":"SkeletonBoss:","color":"dark_blue"},{"score":{"name":"@p","objective":"skeletonBoss"},"color":"dark_red"}]
/scoreboard players set @a[score_bossInfo_min=1] bossInfo 0
/scoreboard players enable @a bossInfo
#Enable spawn SkelBosse
/scoreboard players enable @a[score_skeletonBoss_min=100,score_skelTold=0] summonSkelBoss
/tellraw @a[score_skeletonBoss_min=100,score_skelTold=0] ["",{"text":"Naakumuloval jsi dostatek energie pro vyvolání Skeleton Bosse. Klikni pro vyvolání!","color":"dark_purple","underlined":true,"clickEvent":{"action":"run_command","value":"/trigger summonSkelBoss add 1"}},{"text":"\nNebo kdykoliv použij příkaz ","color":"green","underlined":false},{"text":"/trigger summonSkelBoss add 1","color":"dark_blue","italic":true}]
/scoreboard players set @a[score_skeletonBoss_min=100] skelTold 1
#SkeletonBoss
/execute @p[score_summonSkelBoss_min=1] ~ ~ ~ summon Skeleton ~0 ~1 ~0 {HandItems:[{Count:1,id:bow,tag:{display:{Name:Crystalline Bow,Lore:[Shoots Frozen Arrows]},ench:[{id:48,lvl:4},{id:49,lvl:2},{id:34,lvl:3}]}},{id:"minecraft:tipped_arrow",Count:32,tag:{Potion:"minecraft:long_slowness"},Damage:0}],ArmorItems:[{Count:1,id:chainmail_boots,tag:{display:{Name:Crystaline Boots},ench:[{id:0,lvl:3},{id:9,lvl:2},{id:34,lvl:3}]}},{Count:1,id:chainmail_leggings,tag:{display:{Name:Crystaline Leggins},ench:[{id:0,lvl:3},{id:34,lvl:3}]}},{Count:1,id:chainmail_chestplate,tag:{display:{Name:Crystalline Chestplate},ench:[{id:4,lvl:3},{id:34,lvl:3}]}},{Count:1,id:chainmail_helmet,tag:{display:{Name:Crystalline Helmet},ench:[{id:4,lvl:3},{id:34,lvl:3}]}}],CustomName:SkeletonBoss,CustomNameVisible:1,Attributes:[{Name:generic.maxHealth,Base:200},{Name:generic.movementSpeed,Base:0.4},{Name:generic.attackDamage,Base:7},{Name:generic.followRange,Base:64},{Name:generic.knockbackResistance,Base:2}],HandDropChances:[2.0F,0.1F],ArmorDropChances:[0.1F,0.1F,0.1F,0.1F],ActiveEffects:[{Id:10,Amplifier:1,Duration:999999},{Id:11,Amplifier:1,Duration:999999}],PersistenceRequired:1}
/scoreboard players remove @a[score_summonSkelBoss_min=1] skeletonBoss 100
/execute @a ~ ~ ~ playsound entity.wither.spawn master @a ~ ~ ~ 10.0 1.0 1.0
/scoreboard players set @a[score_summonSkelBoss_min=1] summonSkelBoss 0
/scoreboard players set @a[score_skelTold_min=1] skelTold 0
/execute @p[score_<ten trigger objective>_min=1] ~ ~ ~ /summon WitherBoss ~0 ~5 ~0 {Attributes:[{Name:generic.movementSpeed,Base:1.0}],Health:140.0f}
/testfor @a[r=40]
/kill @e[type=wither,r=50]
/tp @e[type=wither,rm=40,r=50] x y z
Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 46 hostů