Dlouhý teleport mezi světy
Napsal: 24 srp 2016, 00:40
od vovicek
Server: 82.208.17.20:27697Zdravím,
Dnes jsem nastavoval server a popřidával jsem tam nějaké pluginy, pomocí TouchscreenHolograph jsem udělal warp do přírody, jenže když na to hráč klikne, trvá asi 15 sekund než se mu načte druhý svět (pomocí multiworlds)
předem děkuji, vovicek.
PluginList:
AuthMe
AutoSaveWorld
BanManager
Citizens
Coloredtablist
CraftBook
CustomServerMessages
dynmap
Essentials
EssentialsSpawn
EssentialsChat
HealthBar
HolographicDisplays
InfiniteDispensersAndDroppers
Jobs
LazyRoad
LogBlock
LWC
MineResetLite
Movecraft
multiworld
NightVision
Residence
ServerSigns
SkinRestorer
Tablist
TouchscreenHolograms
Vault
WorldEdit
WorldGuard
Re: Dlouhý teleport mezi světy
Napsal: 24 srp 2016, 04:37
od Hanakocz
5-10 sekund je ještě normální za neprázdného běhu serveru, pokud chunky nejsou vygenerované, nebo má slabý počítač, nebo oboje, tak to klidně může být i delší dobu... zkus nether portál, ten taky není hned.
Obzvlášť cestován mezi dimenzemi není instantní, ty dimenze normálně nejsou vůbec načtené a server je musí nejdřív loadnout...
Re: Dlouhý teleport mezi světy
Napsal: 24 srp 2016, 16:38
od vovicek
Hanakocz píše:5-10 sekund je ještě normální za neprázdného běhu serveru, pokud chunky nejsou vygenerované, nebo má slabý počítač, nebo oboje, tak to klidně může být i delší dobu... zkus nether portál, ten taky není hned.
Obzvlášť cestován mezi dimenzemi není instantní, ty dimenze normálně nejsou vůbec načtené a server je musí nejdřív loadnout...
Takže na to žádné řešení není, hráči si budou muset počkat?
Re: Dlouhý teleport mezi světy
Napsal: 24 srp 2016, 17:28
od Hanakocz
Pokud to je čekání s načítací obrazovkou, tak pomůže jen a pouze rychlejší server, klient a jejich komunikace.
Server můžeš zrychlit efektivním nastavením, například nemít zbytečné pluginy, používat co nejvíc mysql, třeba i zmenšit view-distance (6 až 7 je ok, čím méně, tím rychleji toto bude) - to je počet chunků, které server v okolí hráče řeší (kruh o takovém poloměru).
Klient může být zrychlen přidáním víc RAM, pak třeba optifine atp. Rychlost připojení moc neovlivníš, na straně serveru je mnohonásobně vyšší, než je potřeba, i lidí záleží, jakej mají net.
Zrovna toto je věc, co záleží hlavně na výkonech, jak rychle server dokáže chunky vytvořit (nebo přečíst z paměti), jak rychle je pošle a za jak dlouho je klient stáhne a zobrazí. Může to klidně být i 1MB dat naráz, ne každý to může mít instantně. Přece jen při chůzi se to posílá rovnoměrně a souvisle, takže to i lidi se slabším netem v poho zvládají ani nepoznají.
Třeba i z tohohle důvodu je originální hlavní server spawn stále v paměti, aby příchozí noví hráči ty chunky neustále nenačítali znovu a aby byl server dejme tomu stabilnější, když jim tvoří nové datové soubory...
Samozřejmě jiná situace by byla, kdyby to před teleportem psalo něco ve smyslu "počkejte 10s pro teleport", ale to jsem snad pochopil dobře, že není tento případ.
Re: Dlouhý teleport mezi světy
Napsal: 24 srp 2016, 17:52
od Arcas
Jen opravím, že view-distance není poloměr kruhu, ale hrana čtverce.