Načítání světů ( chunků ) - cpu

Technická podpora k herním serverům Minecraft a Tekkit
Message
Autor
Mo00mi
Příspěvky: 71
Věk: 26
Registrován: 03 zář 2014, 14:46
Reputation: 0

Načítání světů ( chunků ) - cpu

#1 Příspěvekod Mo00mi » 17 srp 2016, 16:14

IP: 82.208.17.38:27118, verze 1.8

Dobrý den,
chtěl bych se zeptat, jak mám snížit využití cpu ohledně načítání světů?
- při každém spuštění serveru / restartu serveru, se načítá skoro 1 500 chunků a tím pádem můj server má při počtu 0 lidí cpu třeba na 30 - 50% ( tedy do té doby, než nepřijdu a serveru s tím pomůžu tím, že ty chunky nějak "od načtu" :D )

Jestli by existoval nějaký jednodušší způsob jak serveru pomoci s těmi chunky co se načítají při každém zapnutí, bylo by to fajn,.

Díky za odpověď.
Obrázek

Uživatelský avatar
Hanakocz
Příspěvky: 3228
Věk: 34
Registrován: 25 črc 2013, 20:53
Reputation: 7
Kontaktovat uživatele:

Re: Načítání světů ( chunků ) - cpu

#2 Příspěvekod Hanakocz » 17 srp 2016, 18:38

Počet načtených chunků je závislý na view-distance v server.properties, pokud chceš rádius takto načetlých chunk zmenšit, učiň tam. docela normální je asi tak 6-7, default by měl být 10. Tato změna dokáže zmenšit počet chunků o dost.

Pak ještě závisí, kolik map tam je. Standardně si server nechává načtené chunky na spawnu hlavní mapy, ale pokud máš víc map, některé pluginy mohou zapříčinit, že i tyto mapy mají spawn načtený v paměti.

PS: jsi si jistý, že za to můžou chunky? Pokud máš spigot, zkus udělat timings, (optimalizační nástroje v CP -> Timings), tdy po zapnutí a restartu dát /timings on, po třeba minutě /timings merged, pak hned /timings paste. To vygeneruje odkaz na podrobnou statistiku, ten nám sem dej. Pak nezapomeň timings opět vypnout, ať nezatěžují server.
Industry 2.0 -> 1.7.10 GregTech6 server. Pro připojení stačí napsat.
Člen ligy pro aktualizaci serverů na novější verze a rozšíření modovaného MC.
Discord FH : http://discord.fakaheda.eu/ (sem psát pokud chcete poradit s MC mody akutně)

Mo00mi
Příspěvky: 71
Věk: 26
Registrován: 03 zář 2014, 14:46
Reputation: 0

Re: Načítání světů ( chunků ) - cpu

#3 Příspěvekod Mo00mi » 17 srp 2016, 19:11

Ahoj,
Moje view-distance je nastavené na 5 nebo 4 ( nejsem si přesně jistý ) - takže v tomto nemůže být problém,..
Timings někdy využívám, i když jen pár základů, ale nemyslím si, že by to dělal nějaký plugin.
Kdyby to měli dělat pluginy, tak maximálně ten na ty světy ( Multiverse-core 2.5-b699 ),..
Ano, mám více světů vytvořených ( + ty co se moc nevyužívají jsou navíc vypnuté v configu MV, třeba svět AdminWorld )
- tímto způsobem jsem cpu také znatelně vylepšil, ale stále je vyšší než by mělo být,..

Jinak ten timings Ti dodám za několik minut, v tu doby, když je na serveru 1 hráč ( já ) a jen stojím na spawnu.

-- 17 srp 2016, 18:27 --

Chtěl jsem to udělal přesně, jak jsi psal, ale bohužel,... :D
Příkaz /timings on, nefunguje ( musí se to zapínat přes CP ) a příkaz /timings paste ( ten snad ani neexistuje podle toho )
Tuším, jak to chceš vidět ten timings ( rozhodně né obrázek xD ), ale nevím jak se dostat na tu stránku, kde je to všechno do podrobna vypsané, takže ti pošlu jen ten soubor :)

-- 17 srp 2016, 18:44 --

Ještě jen menší info, kdyby jsi mi chtěl dát radu, abych dal pluginy na MySQL, tak již jich tam několik mám,..
AuthMe, PermissionsEX, CreativeControl, Jobs, SkinsRestorer,.. možná ještě nějaký, ale tyto náročnější věci tam hlavně jsou :)
Přílohy
timings.txt
(11.04 KiB) Staženo 185 x
Obrázek


Zpět na „Minecraft, Tekkit“

Kdo je online

Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 31 hostů