Vlastní modpack na server

Technická podpora k herním serverům Minecraft a Tekkit
Message
Autor
Glaciuss
Příspěvky: 6
Registrován: 17 srp 2016, 00:56
Reputation: 0

Vlastní modpack na server

#1 Příspěvekod Glaciuss » 17 srp 2016, 01:03

Server: 82.208.17.23:27165

Ahoj, mám svůj vlastní modpack a mám ho nahrany na TechnicLuncheru, ale ať se snažím jak chci, kopíruju jaké složky chci, stále mi nejde server. Chci se zeptat zda někdo máte radu jak ho zprovoznit nebo odkaz někam kde to najdu. Celý den hledám jak na to ale ať zkusím cokoli tak vždy něco pokazím a nejede mi konzole a ani se nenačítá. Díky za nějakou odpověď

Uživatelský avatar
Hanakocz
Příspěvky: 3228
Věk: 34
Registrován: 25 črc 2013, 20:53
Reputation: 7
Kontaktovat uživatele:

Re: Vlastní modpack na server

#2 Příspěvekod Hanakocz » 17 srp 2016, 17:12

Máš přejmenovaný spouštěcí JAR? Normálně se jmenuje forge....čísloverze_universal.jar (stejný soubor, ze kterého jsi dělal Modpack.jar pro technic), ale fakaheda server vidí pouze soubor jménem minecraft_server.jar
Takže standardně bys měl mít na serveru minecraft_server.jar, minecraft_server1.7.10.jar (případně jinou verzi, ale tato verze je nejrozšířenější), a pak složky typu mods, libraries a tak.

Samozřejmě jsou zde odlišnosti pro různé verze, ale standardně stačí stáhnout forge installer a dát tam extrakt server, přejmenovat ten jeden soubor a vše nahrát na ftp, poté přidat mods a je hotovo.
Případně mi ještě napiš.
Industry 2.0 -> 1.7.10 GregTech6 server. Pro připojení stačí napsat.
Člen ligy pro aktualizaci serverů na novější verze a rozšíření modovaného MC.
Discord FH : http://discord.fakaheda.eu/ (sem psát pokud chcete poradit s MC mody akutně)

Glaciuss
Příspěvky: 6
Registrován: 17 srp 2016, 00:56
Reputation: 0

Re: Vlastní modpack na server

#3 Příspěvekod Glaciuss » 17 srp 2016, 17:31

Díky za reakci, ale očividně furt něco dělám debilně. Na technicpack se dělají 3 složky bin,config a mods. Do binu jde ta souštěcí java a zbytek jsou mody a config. Natáhnul jsem ten soubor javy ze složky bin na ftp a přepsal jméno na minecraft_server.jar . natáhnul mody a config. V tom configu jsou ale data a vím že to občas zlobí. Tak jsem to zkusil jak s prázdnou složkou tak plnou ale v obou případech mi přehled serveru píše : Spuštěný ale proces neběží. Nemůže to být tou Eulou ? Protože já jí potvrdím ještě předtím než tam nahraju ty mody. Pluginy tam ještě nedávám, nemám je.

Uživatelský avatar
Hanakocz
Příspěvky: 3228
Věk: 34
Registrován: 25 črc 2013, 20:53
Reputation: 7
Kontaktovat uživatele:

Re: Vlastní modpack na server

#4 Příspěvekod Hanakocz » 17 srp 2016, 17:52

Takže chápu dobře, že chceš používat cauldron?(módy i pluginy) v tu chvíli nelze brát z toho bin, tam máš čistou forge jen pro módy (to by teoreticky nevadilo, plnohodnotně a s mnohem stabilnějším serverem se dá hrát bez pluginů jen s módy), nicméně i tak bys měl spíš použít ten instalátor.

Možná bude jednodušší, když půjdeme od začátku a prostě od základního kamene to uděláme znovu.
Proto mi nejdřív tu sděl nějaké info, jakou verzi chceš, zda je nutné tam mít i pluginy (je to komplikace), případně i link ma ten Modpack, (jsem minimálně zvědavý), pak ti klidně napíšu konkrétní postup.

Ps: složka logs je vytvořená a neprázdná?
Industry 2.0 -> 1.7.10 GregTech6 server. Pro připojení stačí napsat.
Člen ligy pro aktualizaci serverů na novější verze a rozšíření modovaného MC.
Discord FH : http://discord.fakaheda.eu/ (sem psát pokud chcete poradit s MC mody akutně)

Glaciuss
Příspěvky: 6
Registrován: 17 srp 2016, 00:56
Reputation: 0

Re: Vlastní modpack na server

#5 Příspěvekod Glaciuss » 17 srp 2016, 18:00

Takhle, normálně to jedu bez pluginů a nikdy jsem je tam nedával. Je to na verzi 1.7.10 a link na stažení modpacku je zde: http://api.technicpack.net/modpack/klidnycraft . Co se týče složky je logs je vytvořená a jsou v ní soubory.

Uživatelský avatar
Hanakocz
Příspěvky: 3228
Věk: 34
Registrován: 25 črc 2013, 20:53
Reputation: 7
Kontaktovat uživatele:

Re: Vlastní modpack na server

#6 Příspěvekod Hanakocz » 17 srp 2016, 18:17

V tom případě se koukni do latest.log (pokud to není zbytek nějaké starší instalace - poznáš podle datumu), co tam píše, případně to sem dej do CODE, pokud se server spustí, tak klidně může začít startovat a při chybě se vypne a pak vytvoří log, ale do konzole to nestihneš. V tu chvíli bychom v logu našli přesnou informaci, co mu vadí.


Jinak pro standard instalaci serveru je postup následovný:
1) na FTP všechno komplet smazat
2) stáhnout installer z http://files.minecraftforge.net ,v tomto případě konkrétně http://files.minecraftforge.net/maven/n ... taller.jar , spustit a dát "install server" a zvolit nějakou prázdnou složku (nejlépe nově vytvořenou)
3) vše z té složky nahrát na FTP, povolit EULU, nahrát mody do složky mods
4) hrát :)
Industry 2.0 -> 1.7.10 GregTech6 server. Pro připojení stačí napsat.
Člen ligy pro aktualizaci serverů na novější verze a rozšíření modovaného MC.
Discord FH : http://discord.fakaheda.eu/ (sem psát pokud chcete poradit s MC mody akutně)

Glaciuss
Příspěvky: 6
Registrován: 17 srp 2016, 00:56
Reputation: 0

Re: Vlastní modpack na server

#7 Příspěvekod Glaciuss » 17 srp 2016, 18:31

Kód: Vybrat vše

[18:28:00] [Server thread/INFO]: Starting minecraft server version 1.7.10
[18:28:06] [Server thread/ERROR]: Encountered an unexpected exception
cpw.mods.fml.common.LoaderException: java.lang.NoClassDefFoundError: net/minecraft/client/multiplayer/WorldClient

     at cpw.mods.fml.common.LoadController.transition(LoadController.java:163) ~[LoadController.class:?]
     at cpw.mods.fml.common.Loader.loadMods(Loader.java:544) ~[Loader.class:?]
     at cpw.mods.fml.server.FMLServerHandler.beginServerLoading(FMLServerHandler.java:87) ~[FMLServerHandler.class:?]
     at cpw.mods.fml.common.FMLCommonHandler.onServerStart(FMLCommonHandler.java:314) ~[FMLCommonHandler.class:?]
     at net.minecraft.server.dedicated.DedicatedServer.func_71197_b(DedicatedServer.java:117) ~[lt.class:?]
     at net.minecraft.server.MinecraftServer.run(MinecraftServer.java:387) [MinecraftServer.class:?]
     at net.minecraft.server.MinecraftServer$2.run(MinecraftServer.java:685) [li.class:?]
Caused by: java.lang.NoClassDefFoundError: net/minecraft/client/multiplayer/WorldClient
     at java.lang.Class.forName0(Native Method) ~[?:1.7.0_75]
     at java.lang.Class.forName(Class.java:274) ~[?:1.7.0_75]
     at cpw.mods.fml.common.FMLModContainer.constructMod(FMLModContainer.java:440) ~[FMLModContainer.class:?]
     at sun.reflect.NativeMethodAccessorImpl.invoke0(Native Method) ~[?:1.7.0_75]
     at sun.reflect.NativeMethodAccessorImpl.invoke(NativeMethodAccessorImpl.java:57) ~[?:1.7.0_75]
     at sun.reflect.DelegatingMethodAccessorImpl.invoke(DelegatingMethodAccessorImpl.java:43) ~[?:1.7.0_75]
     at java.lang.reflect.Method.invoke(Method.java:606) ~[?:1.7.0_75]
     at com.google.common.eventbus.EventSubscriber.handleEvent(EventSubscriber.java:74) ~[guava-17.0.jar:?]
     at com.google.common.eventbus.SynchronizedEventSubscriber.handleEvent(SynchronizedEventSubscriber.java:47) ~[guava-17.0.jar:?]
     at com.google.common.eventbus.EventBus.dispatch(EventBus.java:322) ~[guava-17.0.jar:?]
     at com.google.common.eventbus.EventBus.dispatchQueuedEvents(EventBus.java:304) ~[guava-17.0.jar:?]
     at com.google.common.eventbus.EventBus.post(EventBus.java:275) ~[guava-17.0.jar:?]
     at cpw.mods.fml.common.LoadController.sendEventToModContainer(LoadController.java:212) ~[LoadController.class:?]
     at cpw.mods.fml.common.LoadController.propogateStateMessage(LoadController.java:190) ~[LoadController.class:?]
     at sun.reflect.NativeMethodAccessorImpl.invoke0(Native Method) ~[?:1.7.0_75]
     at sun.reflect.NativeMethodAccessorImpl.invoke(NativeMethodAccessorImpl.java:57) ~[?:1.7.0_75]
     at sun.reflect.DelegatingMethodAccessorImpl.invoke(DelegatingMethodAccessorImpl.java:43) ~[?:1.7.0_75]
     at java.lang.reflect.Method.invoke(Method.java:606) ~[?:1.7.0_75]
     at com.google.common.eventbus.EventSubscriber.handleEvent(EventSubscriber.java:74) ~[guava-17.0.jar:?]
     at com.google.common.eventbus.SynchronizedEventSubscriber.handleEvent(SynchronizedEventSubscriber.java:47) ~[guava-17.0.jar:?]
     at com.google.common.eventbus.EventBus.dispatch(EventBus.java:322) ~[guava-17.0.jar:?]
     at com.google.common.eventbus.EventBus.dispatchQueuedEvents(EventBus.java:304) ~[guava-17.0.jar:?]
     at com.google.common.eventbus.EventBus.post(EventBus.java:275) ~[guava-17.0.jar:?]
     at cpw.mods.fml.common.LoadController.distributeStateMessage(LoadController.java:119) ~[LoadController.class:?]
     at cpw.mods.fml.common.Loader.loadMods(Loader.java:513) ~[Loader.class:?]
... 5 more
Caused by: java.lang.ClassNotFoundException: net.minecraft.client.multiplayer.WorldClient
     at net.minecraft.launchwrapper.LaunchClassLoader.findClass(LaunchClassLoader.java:191) ~[launchwrapper-1.12.jar:?]
     at java.lang.ClassLoader.loadClass(ClassLoader.java:425) ~[?:1.7.0_75]
     at java.lang.ClassLoader.loadClass(ClassLoader.java:358) ~[?:1.7.0_75]
     at java.lang.Class.forName0(Native Method) ~[?:1.7.0_75]
     at java.lang.Class.forName(Class.java:274) ~[?:1.7.0_75]
     at cpw.mods.fml.common.FMLModContainer.constructMod(FMLModContainer.java:440) ~[FMLModContainer.class:?]
     at sun.reflect.NativeMethodAccessorImpl.invoke0(Native Method) ~[?:1.7.0_75]
     at sun.reflect.NativeMethodAccessorImpl.invoke(NativeMethodAccessorImpl.java:57) ~[?:1.7.0_75]
     at sun.reflect.DelegatingMethodAccessorImpl.invoke(DelegatingMethodAccessorImpl.java:43) ~[?:1.7.0_75]
     at java.lang.reflect.Method.invoke(Method.java:606) ~[?:1.7.0_75]
     at com.google.common.eventbus.EventSubscriber.handleEvent(EventSubscriber.java:74) ~[guava-17.0.jar:?]
     at com.google.common.eventbus.SynchronizedEventSubscriber.handleEvent(SynchronizedEventSubscriber.java:47) ~[guava-17.0.jar:?]
     at com.google.common.eventbus.EventBus.dispatch(EventBus.java:322) ~[guava-17.0.jar:?]
     at com.google.common.eventbus.EventBus.dispatchQueuedEvents(EventBus.java:304) ~[guava-17.0.jar:?]
     at com.google.common.eventbus.EventBus.post(EventBus.java:275) ~[guava-17.0.jar:?]
     at cpw.mods.fml.common.LoadController.sendEventToModContainer(LoadController.java:212) ~[LoadController.class:?]
     at cpw.mods.fml.common.LoadController.propogateStateMessage(LoadController.java:190) ~[LoadController.class:?]
     at sun.reflect.NativeMethodAccessorImpl.invoke0(Native Method) ~[?:1.7.0_75]
     at sun.reflect.NativeMethodAccessorImpl.invoke(NativeMethodAccessorImpl.java:57) ~[?:1.7.0_75]
     at sun.reflect.DelegatingMethodAccessorImpl.invoke(DelegatingMethodAccessorImpl.java:43) ~[?:1.7.0_75]
     at java.lang.reflect.Method.invoke(Method.java:606) ~[?:1.7.0_75]
     at com.google.common.eventbus.EventSubscriber.handleEvent(EventSubscriber.java:74) ~[guava-17.0.jar:?]
     at com.google.common.eventbus.SynchronizedEventSubscriber.handleEvent(SynchronizedEventSubscriber.java:47) ~[guava-17.0.jar:?]
     at com.google.common.eventbus.EventBus.dispatch(EventBus.java:322) ~[guava-17.0.jar:?]
     at com.google.common.eventbus.EventBus.dispatchQueuedEvents(EventBus.java:304) ~[guava-17.0.jar:?]
     at com.google.common.eventbus.EventBus.post(EventBus.java:275) ~[guava-17.0.jar:?]
     at cpw.mods.fml.common.LoadController.distributeStateMessage(LoadController.java:119) ~[LoadController.class:?]
     at cpw.mods.fml.common.Loader.loadMods(Loader.java:513) ~[Loader.class:?]
... 5 more
Caused by: java.lang.RuntimeException: Attempted to load class bjf for invalid side SERVER
     at cpw.mods.fml.common.asm.transformers.SideTransformer.transform(SideTransformer.java:50) ~[minecraft_server.jar:?]
     at net.minecraft.launchwrapper.LaunchClassLoader.runTransformers(LaunchClassLoader.java:279) ~[launchwrapper-1.12.jar:?]
     at net.minecraft.launchwrapper.LaunchClassLoader.findClass(LaunchClassLoader.java:176) ~[launchwrapper-1.12.jar:?]
     at java.lang.ClassLoader.loadClass(ClassLoader.java:425) ~[?:1.7.0_75]
     at java.lang.ClassLoader.loadClass(ClassLoader.java:358) ~[?:1.7.0_75]
     at java.lang.Class.forName0(Native Method) ~[?:1.7.0_75]
     at java.lang.Class.forName(Class.java:274) ~[?:1.7.0_75]
     at cpw.mods.fml.common.FMLModContainer.constructMod(FMLModContainer.java:440) ~[FMLModContainer.class:?]
     at sun.reflect.NativeMethodAccessorImpl.invoke0(Native Method) ~[?:1.7.0_75]
     at sun.reflect.NativeMethodAccessorImpl.invoke(NativeMethodAccessorImpl.java:57) ~[?:1.7.0_75]
     at sun.reflect.DelegatingMethodAccessorImpl.invoke(DelegatingMethodAccessorImpl.java:43) ~[?:1.7.0_75]
     at java.lang.reflect.Method.invoke(Method.java:606) ~[?:1.7.0_75]
     at com.google.common.eventbus.EventSubscriber.handleEvent(EventSubscriber.java:74) ~[guava-17.0.jar:?]
     at com.google.common.eventbus.SynchronizedEventSubscriber.handleEvent(SynchronizedEventSubscriber.java:47) ~[guava-17.0.jar:?]
     at com.google.common.eventbus.EventBus.dispatch(EventBus.java:322) ~[guava-17.0.jar:?]
     at com.google.common.eventbus.EventBus.dispatchQueuedEvents(EventBus.java:304) ~[guava-17.0.jar:?]
     at com.google.common.eventbus.EventBus.post(EventBus.java:275) ~[guava-17.0.jar:?]
     at cpw.mods.fml.common.LoadController.sendEventToModContainer(LoadController.java:212) ~[LoadController.class:?]
     at cpw.mods.fml.common.LoadController.propogateStateMessage(LoadController.java:190) ~[LoadController.class:?]
     at sun.reflect.NativeMethodAccessorImpl.invoke0(Native Method) ~[?:1.7.0_75]
     at sun.reflect.NativeMethodAccessorImpl.invoke(NativeMethodAccessorImpl.java:57) ~[?:1.7.0_75]
     at sun.reflect.DelegatingMethodAccessorImpl.invoke(DelegatingMethodAccessorImpl.java:43) ~[?:1.7.0_75]
     at java.lang.reflect.Method.invoke(Method.java:606) ~[?:1.7.0_75]
     at com.google.common.eventbus.EventSubscriber.handleEvent(EventSubscriber.java:74) ~[guava-17.0.jar:?]
     at com.google.common.eventbus.SynchronizedEventSubscriber.handleEvent(SynchronizedEventSubscriber.java:47) ~[guava-17.0.jar:?]
     at com.google.common.eventbus.EventBus.dispatch(EventBus.java:322) ~[guava-17.0.jar:?]
     at com.google.common.eventbus.EventBus.dispatchQueuedEvents(EventBus.java:304) ~[guava-17.0.jar:?]
     at com.google.common.eventbus.EventBus.post(EventBus.java:275) ~[guava-17.0.jar:?]
     at cpw.mods.fml.common.LoadController.distributeStateMessage(LoadController.java:119) ~[LoadController.class:?]
     at cpw.mods.fml.common.Loader.loadMods(Loader.java:513) ~[Loader.class:?]
... 5 more
[18:28:06] [Server thread/ERROR]: This crash report has been saved to: /hlserver/27165/./crash-reports/crash-2016-08-17_18.28.06-server.txt
kompletně celé červené :D udělal sem to podle toho standartního postupu prostě sem levý

Uživatelský avatar
Hanakocz
Příspěvky: 3228
Věk: 34
Registrován: 25 črc 2013, 20:53
Reputation: 7
Kontaktovat uživatele:

Re: Vlastní modpack na server

#8 Příspěvekod Hanakocz » 17 srp 2016, 18:52

Zkus to ještě jednou spustit, a to hned potom, co to nahraješ na FTP, ale předtím, než tam dáš mody. Ani pak to nejde? Máš tam správně všechno nahrané? Celou složku libraries i oa jar soubory (z toho jeden přejmenovaný) ?
Jinak, nedáváš tam všechny mody, jak jsou v balíčku, že ne? Takové ,co patří jen do klienta, na server určitě nepatří! Příkladem je Optifine (co by na serveru jako dělalo, server nemá žádné textury!) , journeymap bys tam taky měl mít výhradně server verzi....

PS: distribuovat JourneyMap je pomocí Technicu v modpacku přísně zakázáno (taky s tím budu bojovat s novými packy) ,viz -> http://journeymap.info/Modpack_FAQ , tak ať nemáš problém.
Industry 2.0 -> 1.7.10 GregTech6 server. Pro připojení stačí napsat.
Člen ligy pro aktualizaci serverů na novější verze a rozšíření modovaného MC.
Discord FH : http://discord.fakaheda.eu/ (sem psát pokud chcete poradit s MC mody akutně)

Glaciuss
Příspěvky: 6
Registrován: 17 srp 2016, 00:56
Reputation: 0

Re: Vlastní modpack na server

#9 Příspěvekod Glaciuss » 17 srp 2016, 19:04

Tak zkusil jsem tam nehrat jen tu složku z toho instalátoru forge a píše to že server běží, v konzoli také všechno najelo. To s tím modpackem bude problém, já sotva vím co tam mám jak dát odstraním tedy ten optifine a teda i tu mapu. Mám problém ještě v tom že anglicky umím hodně málo. Tekže ve zkratce bez složky mods to dle konzole jede.

Uživatelský avatar
Hanakocz
Příspěvky: 3228
Věk: 34
Registrován: 25 črc 2013, 20:53
Reputation: 7
Kontaktovat uživatele:

Re: Vlastní modpack na server

#10 Příspěvekod Hanakocz » 17 srp 2016, 19:12

To znamená, že server jsi nainstaloval správně a problém je v těch modech :) Co jsem do toho koukal, tak by tomu měly vadit opravdu jen ty dva, to Optifine je fakt JEN pro klienty :) Případně vždy můžeš postupovat starou dobrou metodou, aneb nahrávat to tam po částech a zjistit, který mod to rozbije (ale tu po částech neznamená po jednotlivých modech, nemůžeš tam nahrát třeba nejdřív addon pro Thaumraft a nemít tam Thaumcraft, pokud mi rozumíš)
Industry 2.0 -> 1.7.10 GregTech6 server. Pro připojení stačí napsat.
Člen ligy pro aktualizaci serverů na novější verze a rozšíření modovaného MC.
Discord FH : http://discord.fakaheda.eu/ (sem psát pokud chcete poradit s MC mody akutně)


Zpět na „Minecraft, Tekkit“

Kdo je online

Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 43 hostů