Pomoc z modovanim serveru

Technická podpora k herním serverům Minecraft a Tekkit
Message
Autor
Uživatelský avatar
DandyCZE
Příspěvky: 5
Věk: 27
Registrován: 31 črc 2016, 16:46
Reputation: 0
Kontaktovat uživatele:

Pomoc z modovanim serveru

#1 Příspěvekod DandyCZE » 05 srp 2016, 00:37

Dobry den mam tu docela velký problém z modování serveru.
Jedna se o tekkit lite 1.4.7.

Web: http://www.revolution-craft.fakaheda.eu/
IPserveru: 82.208.17.18:27394
IPts3: 81.0.217.180:6559
Skype: zdendaa10
Facebook: https://www.facebook.com/Zdenek.MentolKa


Nikdy jsem neskoušel modovat server jen upravovat pluginy a toto je největší problem co muže bejt

Takze jak jsem postupoval:

1) Kamarad mi udelal klienta z modama na tekkit lite 1.4.7 kterej jsem spustil a normalne vše fungovalo vše upraveny atd...
2) Skoušel jsem z klienta přesunout mods do slozky mods na serveru /mods a když jsem dal Restart tak server nenabech
3) Tak jsem vše vratil do puvodniho ztavu jak to bylo mam tam pluginy co budou na obrazku tu a a jak vypada klient
jesli by byl nekdo tak ochotny a pomoch mi jak tento problem vyřesit připadne mi to udělal a vysvetlil mi jak to udelal a jak to funguje a tak ... byl bych za vaší ochotu moc vdečnej


Pridejte si me kdyztak pokud by byl teda nekdo ochotny mi poradit pripadne mi napiste a ja vam to vysvetlim vic o co jde a jinak kdyz jsem nahral ty mods do slozky /mods tak mi vyskocil error


Connection is closed...[FakaHeda] Succesfully authorized (rw)!
2016-08-04 21:43:58 [INFO] [ForgeModLoader] Forge Mod Loader version 4.7.35.556 for Minecraft 1.4.7 loading
Adding Accesstransformer map: pcc_at.cfg
Adding Accesstransformer map: codechickencore_at.cfg
Adding Accesstransformer map: nei_at.cfg
java.lang.reflect.InvocationTargetException
at sun.reflect.NativeMethodAccessorImpl.invoke0(Native Method)
at sun.reflect.NativeMethodAccessorImpl.invoke(NativeMethodAccessorImpl.java:57)
at sun.reflect.DelegatingMethodAccessorImpl.invoke(DelegatingMethodAccessorImpl.java:43)
at java.lang.reflect.Method.invoke(Method.java:606)
at cpw.mods.fml.relauncher.FMLRelauncher.relaunchServer(FMLRelauncher.java:138)
at cpw.mods.fml.relauncher.FMLRelauncher.handleServerRelaunch(FMLRelauncher.java:33)
at net.minecraft.server.MinecraftServer.main(MinecraftServer.java:1612)
at org.bukkit.craftbukkit.Main.main(Main.java:21)
Caused by: java.lang.NoClassDefFoundError: aky
at amq.<clinit>(Block.java:98)
at jq.a(StatList.java:185)
at jq.<clinit>(StatList.java:96)
at net.minecraft.server.MinecraftServer.fmlReentry(MinecraftServer.java:1628)
... 8 more
Caused by: java.lang.ClassNotFoundException: aky
at cpw.mods.fml.relauncher.RelaunchClassLoader.findClass(RelaunchClassLoader.java:218)
at java.lang.ClassLoader.loadClass(ClassLoader.java:425)
at java.lang.ClassLoader.loadClass(ClassLoader.java:358)
... 12 more
Caused by: java.lang.RuntimeException: Needle found 0 times in Haystack: org.objectweb.asm.tree.InsnList@7edc8b55
ILOAD 6
ISTORE -1
ICONST_0
ISTORE 8

at codechicken.core.asm.TweakTransformer$1.alter(TweakTransformer.java:58)
at codechicken.core.asm.ASMHelper.alterMethods(ASMHelper.java:227)
at codechicken.core.asm.TweakTransformer.transform(TweakTransformer.java:127)
at cpw.mods.fml.relauncher.RelaunchClassLoader.runTransformers(RelaunchClassLoader.java:261)
at cpw.mods.fml.relauncher.RelaunchClassLoader.findClass(RelaunchClassLoader.java:206)
... 14 more
Přílohy
klient.png
Klient na kterej se normalne dostanu pres singl
klient.png (37.85 KiB) Zobrazeno 2628 x
plusdsdas.png
Pluginy ktere jsou na serveru fungujou ale nejedou urco na 100%
plusdsdas.png (33.17 KiB) Zobrazeno 2628 x
Majitel serveruFamilyCraft
Web:http://www.familycraft.cz/
IP serveru: 82.208.17.170:22222

Uživatelský avatar
Hanakocz
Příspěvky: 3228
Věk: 34
Registrován: 25 črc 2013, 20:53
Reputation: 7
Kontaktovat uživatele:

Re: Pomoc z modovanim serveru

#2 Příspěvekod Hanakocz » 06 srp 2016, 14:39

Pluginy jsou k tomu zcela irelevantní, problém je v MODECH. Nejspíš konkrétněji v CodeChickenCore nebo verzi serveru (mu tam něco chybí)
Takže udělej to, že
1) spíš vyfoť složku serveru, klient s tím nemá moc společného + vyfoť obsah složky MODS, ta nás jediná zajímá.
2) nebo ještě lépe ve složce serveru najdi ty soubory ForgeModLoader .... -0, a jeden z nich nám sem dej. Buď jako soubor, nebo jeho obsah vlož do CODE. Bude to přehlednější.

Nebyly v 1.4.7 ještě verze modů zvlášť pro klienta a zvlášť pro server? Pak by nefungovalo to, co můžeš běžně dělat na nových verzích, že mody z klienta fungují stejně, jako ze serveru :) Já si to už ale nepamatuji, od jaké verze začali dělat universal soubory
Industry 2.0 -> 1.7.10 GregTech6 server. Pro připojení stačí napsat.
Člen ligy pro aktualizaci serverů na novější verze a rozšíření modovaného MC.
Discord FH : http://discord.fakaheda.eu/ (sem psát pokud chcete poradit s MC mody akutně)

Uživatelský avatar
DandyCZE
Příspěvky: 5
Věk: 27
Registrován: 31 črc 2016, 16:46
Reputation: 0
Kontaktovat uživatele:

Re: Pomoc z modovanim serveru

#3 Příspěvekod DandyCZE » 10 srp 2016, 21:15

uz mi to jde vse je vyreseno jede vse na 100% /lock
Majitel serveruFamilyCraft
Web:http://www.familycraft.cz/
IP serveru: 82.208.17.170:22222

Uživatelský avatar
variodriver
Příspěvky: 1160
Věk: 14
Registrován: 08 lis 2015, 00:04
Reputation: 25
Bydliště: localhost
Kontaktovat uživatele:

Re: Pomoc z modovanim serveru

#4 Příspěvekod variodriver » 10 srp 2016, 21:36

Téma si zamkni sám tím, že ho dáš jako vyřešené, ne? :)
Obrázek
ObrázekObrázek


Zpět na „Minecraft, Tekkit“

Kdo je online

Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 40 hostů