Stránka 1 z 1

Vstup s itemem

Napsal: 05 črc 2016, 12:22
od jurajetetice
82.208.17.38:27976

Je nějaký plugin, který by nepustil na server hráče, který by neměl nic v inventáři ? Např.: že by ho to kickovalo

Re: Vstup s itemem

Napsal: 05 črc 2016, 12:46
od NEZNAMY
Dalo by sa, ale muselo by ho to najprv úspešne pripojiť a až potom kicknúť.

Re: Vstup s itemem

Napsal: 05 črc 2016, 19:47
od Hanakocz
To by kickovalo zcela všechny ty, kteří by na server přišli poprvé. To asi nechceš. Jinak @Neznamy ne, mohlo by to kickovat už při login procesu, stejně jako online=true check, tedy ve chvíli, kdy zjistíš hráčovo UUID. Ale to by samozřejmě znamenalo tu první větu. Pokud by to mělo checkovat například po udělení starter kitu, tak si na to spíš pořiď commandbloky, s těma to jde.

Pro forge bych to možná zvládl napsat, bukkit humus mi do kompu ale nikdo nedostane xD

Re: Vstup s itemem

Napsal: 07 črc 2016, 19:59
od jurajetetice
Nebo ještě jinak, šlo by udělat přes command blocky, aby když hráč stoupne na pressure_plate a v inventáři nic mít nebude, tak ho ten command block vyhodí ze serveru? Šlo by to nějak..? Za vyřešení karma+

Re: Vstup s itemem

Napsal: 08 črc 2016, 13:06
od Hanakocz
command block nemůže vykonat příkazy jako /ban, /kick, /op, atd.... možná leda přes nějaký plugin, který by to nějak obešel.

Re: Vstup s itemem

Napsal: 09 črc 2016, 12:05
od jurajetetice
Tak jsem našel plugin, přes který se dají přidávat příkazy do cmd blocku. A už by šlo nějak udělat ?

Re: Vstup s itemem

Napsal: 09 črc 2016, 15:05
od Hanakocz
Jo, jde to. Samozřejmě kdo ví, jak to bude s bungee, jako připojení/odpojení totiž je i transfer mezi servery atd...

Jako první potřebuješ najít spawn chunk, tedy ten, který je vždy načtený a aktivní - aby to fungovalo pokaždé - mělo by to být tam, kde máš /setworldspawn, případně na to existují nástroje, co to ukážou.

Dál potřebuješ zadat one-time příkazy:

Kód: Vybrat vše

/scoreboard objectives add Quits stat.leaveGame Quits
/scoreboard objectives add Targer dummy Target


Pak dej za sebe do chainu dva commandbloky, první modrý stále běžící, druhý conditional zelený chain...

Kód: Vybrat vše

/scoreboard players set @a[score_Quits_min=1] Target 1
/scoreboard players set @a[score_Quits_min=1] Quits 0


Nutno podotknout, že toto nikdy nebude fungovat na hráče, co se připojí poprvé na server (kdykoliv poprvé a poprvé u všech od zavedení systému), protože my detekujeme to, že se hráč odpojí a pak znovu připojí. Není stat, co by detekoval připojení...Ale jakmile jednou vleze na server, odpojí se, tak ho to chytne pokaždé.

Tak...hráč, co se připojil, je označen tím, že má Target=1. Teď už stačí zkontrolovat, zda má prázdnej inventář a udělat to, co je potřeba.

další modrý stále běžící commandblock, v chainu na něm zelený, tentokrát neconditional, takže se spustí vždy, i když ten první nic neudělá:

Kód: Vybrat vše

/scoreboard players tag @a[score_Target=1] NoItems {Inventory:[]}
/scoreboard players set @a[score_Target_min=1] Target 0


A pak už jen další modrý commandblok(a návazný zelený conditional), co bude cílit na označené hráče, kdyby v CB fungoval kick, tak by to vypadalo nějak takto :

Kód: Vybrat vše

/kick @a[tag=NoItems] "Prázdný inventář!"
/scoreboard players tag * remove NoItems


Mělo by to fungovat, nemám ale moc jak to vyzkoušet.

čtení, zdroje:
http://minecraft.gamepedia.com/Scoreboard
http://gaming.stackexchange.com/questio ... -inventory
http://gaming.stackexchange.com/questio ... 891#223891