Jo, jde to. Samozřejmě kdo ví, jak to bude s bungee, jako připojení/odpojení totiž je i transfer mezi servery atd...
Jako první potřebuješ najít spawn chunk, tedy ten, který je vždy načtený a aktivní - aby to fungovalo pokaždé - mělo by to být tam, kde máš /setworldspawn, případně na to existují nástroje, co to ukážou.
Dál potřebuješ zadat one-time příkazy:
Kód: Vybrat vše
/scoreboard objectives add Quits stat.leaveGame Quits
/scoreboard objectives add Targer dummy Target
Pak dej za sebe do chainu dva commandbloky, první modrý stále běžící, druhý conditional zelený chain...
Kód: Vybrat vše
/scoreboard players set @a[score_Quits_min=1] Target 1
/scoreboard players set @a[score_Quits_min=1] Quits 0
Nutno podotknout, že toto nikdy nebude fungovat na hráče, co se připojí poprvé na server (kdykoliv poprvé a poprvé u všech od zavedení systému), protože my detekujeme to, že se hráč odpojí a pak znovu připojí. Není stat, co by detekoval připojení...Ale jakmile jednou vleze na server, odpojí se, tak ho to chytne pokaždé.
Tak...hráč, co se připojil, je označen tím, že má Target=1. Teď už stačí zkontrolovat, zda má prázdnej inventář a udělat to, co je potřeba.
další modrý stále běžící commandblock, v chainu na něm zelený, tentokrát neconditional, takže se spustí vždy, i když ten první nic neudělá:
Kód: Vybrat vše
/scoreboard players tag @a[score_Target=1] NoItems {Inventory:[]}
/scoreboard players set @a[score_Target_min=1] Target 0
A pak už jen další modrý commandblok(a návazný zelený conditional), co bude cílit na označené hráče, kdyby v CB fungoval kick, tak by to vypadalo nějak takto :
Kód: Vybrat vše
/kick @a[tag=NoItems] "Prázdný inventář!"
/scoreboard players tag * remove NoItems
Mělo by to fungovat, nemám ale moc jak to vyzkoušet.
čtení, zdroje:
http://minecraft.gamepedia.com/Scoreboardhttp://gaming.stackexchange.com/questio ... -inventoryhttp://gaming.stackexchange.com/questio ... 891#223891