Tak teoreticky se to dá nějak udělat.
Buď můžeš prostě jen udělat zpomalovací RS obvod, který prostě po nějaké době od zmáčkntí provede požadovanou akci. Podle použitých součástek to zvládne různé časy... :
čudlík -> repeatery -> co chceš spustit
čudlík -> hopper -> hodí item na dřevěnou desku -> než se item despawne -> ...
čudlík -> obvod s hopperem ->...
Zkus prostudovat jednotlivé možnosti zde:
http://minecraft.gamepedia.com/Clock_circuitNebo třeba selektivněji toto :
http://minecraft.gamepedia.com/Clock_ci ... pper_clock -> hopperu můžeš nastavit, že po přenesení jedné věci čeká X ticků, než přenese další, což můžeš zohlednit (comparátor vydá signál, kdy je uvnitř věc atd)
Všeobecně je potřeba umět s Redstonem.
Alternativa je udělat to přes scoreboardy, kdy zmáčknutí tlačítka dá hráči score třeba 10000, a pak commandblock na redstone clocku odečítá od skore, dokud není
nula skore 1. (po provedení příkazu připojený CB resetovat skore na nulu, nula je deault a nehodí se na checkování, protože by to našlo všechny). A výsledný commandblock něco spustí (např místění redstone bloku pro aktivaci obvodu : /execute @a[score_time=1] ~ ~ ~ /setblock redstone_block X Y Z )...ale k tomu musíš mět nejen redstone, ale i scoreboardy a jak je použít v CB. Ale je to zase potenciálně wireless metoda.