Stránka 5 z 5

Re: EULA, Mojang Blacklist a jak se mu vyhnout

Napsal: 13 čer 2018, 21:09
od variodriver
Muzou to zduvodnit jako oprava bugu že se přes jejich klienta dostaneš do cizí hry :D

Re: EULA, Mojang Blacklist a jak se mu vyhnout

Napsal: 14 čer 2018, 01:04
od nejento
Ber to tak, že to je jejich značka, jejich vlastnictví a jim je jedno, koho zakážou nebo ne. I kdyby ses s nimi pak chtěl nějak soudit nebo dohadovat, bude ti to k prdu, protože oni budou v právu kvůli tomu, že prostě jde o jejich duševní vlastnictví a mohou s jejich klientem nakládat jak chtějí.

Re: EULA, Mojang Blacklist a jak se mu vyhnout

Napsal: 14 čer 2018, 15:47
od variodriver
Navíc ono není zas tak těžké EULU dodržovat :D

Re: EULA, Mojang Blacklist a jak se mu vyhnout

Napsal: 14 čer 2018, 21:02
od NEZNAMY
Ťažké dodržovať ju nie je, ale je ťažké potom ten server aj uživiť.

Re: EULA, Mojang Blacklist a jak se mu vyhnout

Napsal: 17 čer 2018, 14:25
od ZiDyPL
nejento píše:Ber to tak, že to je jejich značka, jejich vlastnictví a jim je jedno, koho zakážou nebo ne. I kdyby ses s nimi pak chtěl nějak soudit nebo dohadovat, bude ti to k prdu, protože oni budou v právu kvůli tomu, že prostě jde o jejich duševní vlastnictví a mohou s jejich klientem nakládat jak chtějí.

Dobře, chápu.
variodriver píše:Navíc ono není zas tak těžké EULU dodržovat :D

A SGčka ji dodržují?

Re: EULA, Mojang Blacklist a jak se mu vyhnout

Napsal: 17 čer 2018, 17:05
od variodriver
No, na SGčkách je už jen jedno porušení EULY, a to odemčení kitů za VIP. Nicméně v nejbližší době bude dokončený nový system, takže i tohle se bude moct fixnout

Re: EULA, Mojang Blacklist a jak se mu vyhnout

Napsal: 03 srp 2018, 04:39
od Hanakocz
Trochu technický stránky k tomu "custom serveru"...

Zkoušel jsi někdy už jenom takovou prkotinu, jako modované MC? Musíš mít 100% shodu klient/server co se týče všech bloků, itemů, packetů, a obojí server i klient musí při stejné akci dostat stejný výsledek. Při neshodě je automatický crash klienta nebo i serveru (ale server má větší slovo a odolnost v tomhle), při jiném výsledku server/klient dostaneš desync (fly hacky atp anyone? Ty fungují jenom díky tomu, že klient dělá něco jiného, než server, a server to klientovi "věří", dokud nenainstalujeme anticheat...). Desync tě necrashne (většinou), ale nedá se s tím reálně hrát ;-)

Už jenom to, že stačí změnit některý specifický nastavení v configu k některým modům znamená to, že klient se na server nepřipojí. Takže sice v teorii můžeš vytvořit něco, co se navenek bude tvářit stejně, ale v praxi to znamená, že máš prakticky shodný kód a tím to končí.


Z legislativní stránky věci je to ale jedno, takový custom server je "modifikace" jejich hry a na to mají jeden z hlavních bodů terms of use - není dovoleno. (nepleť si změněný kód a mody, mody jen přidávají a nemění původní (v toto to funguje stejně pluginy, mody, spigot, forge...všechno jen staví nad nepozměněným MC.) A užíváním produktu automaticky souhlasíš s dodržováním všech pravidel (stejně jako je to u cookies, right? Používáš web = souhlasíš), takže se to vztahuje i na všechny verze a kohokoliv. Samozřejmě vynucování je pak už další věc.