EULA, Mojang Blacklist a jak se mu vyhnout
- variodriver
- Příspěvky: 1160
- Věk: 14
- Registrován: 08 lis 2015, 00:04
- Reputation: 25
- Bydliště: localhost
- Kontaktovat uživatele:
-
- Příspěvky: 717
- Věk: 26
- Registrován: 31 kvě 2013, 20:00
- Reputation: 23
- Kontaktovat uživatele:
Re: EULA, Mojang Blacklist a jak se mu vyhnout
Ťažké dodržovať ju nie je, ale je ťažké potom ten server aj uživiť.
Re: EULA, Mojang Blacklist a jak se mu vyhnout
nejento píše:Ber to tak, že to je jejich značka, jejich vlastnictví a jim je jedno, koho zakážou nebo ne. I kdyby ses s nimi pak chtěl nějak soudit nebo dohadovat, bude ti to k prdu, protože oni budou v právu kvůli tomu, že prostě jde o jejich duševní vlastnictví a mohou s jejich klientem nakládat jak chtějí.
Dobře, chápu.
variodriver píše:Navíc ono není zas tak těžké EULU dodržovat
A SGčka ji dodržují?
- variodriver
- Příspěvky: 1160
- Věk: 14
- Registrován: 08 lis 2015, 00:04
- Reputation: 25
- Bydliště: localhost
- Kontaktovat uživatele:
Re: EULA, Mojang Blacklist a jak se mu vyhnout
No, na SGčkách je už jen jedno porušení EULY, a to odemčení kitů za VIP. Nicméně v nejbližší době bude dokončený nový system, takže i tohle se bude moct fixnout
- Hanakocz
- Příspěvky: 3228
- Věk: 33
- Registrován: 25 črc 2013, 20:53
- Reputation: 7
- Kontaktovat uživatele:
Re: EULA, Mojang Blacklist a jak se mu vyhnout
Trochu technický stránky k tomu "custom serveru"...
Zkoušel jsi někdy už jenom takovou prkotinu, jako modované MC? Musíš mít 100% shodu klient/server co se týče všech bloků, itemů, packetů, a obojí server i klient musí při stejné akci dostat stejný výsledek. Při neshodě je automatický crash klienta nebo i serveru (ale server má větší slovo a odolnost v tomhle), při jiném výsledku server/klient dostaneš desync (fly hacky atp anyone? Ty fungují jenom díky tomu, že klient dělá něco jiného, než server, a server to klientovi "věří", dokud nenainstalujeme anticheat...). Desync tě necrashne (většinou), ale nedá se s tím reálně hrát
Už jenom to, že stačí změnit některý specifický nastavení v configu k některým modům znamená to, že klient se na server nepřipojí. Takže sice v teorii můžeš vytvořit něco, co se navenek bude tvářit stejně, ale v praxi to znamená, že máš prakticky shodný kód a tím to končí.
Z legislativní stránky věci je to ale jedno, takový custom server je "modifikace" jejich hry a na to mají jeden z hlavních bodů terms of use - není dovoleno. (nepleť si změněný kód a mody, mody jen přidávají a nemění původní (v toto to funguje stejně pluginy, mody, spigot, forge...všechno jen staví nad nepozměněným MC.) A užíváním produktu automaticky souhlasíš s dodržováním všech pravidel (stejně jako je to u cookies, right? Používáš web = souhlasíš), takže se to vztahuje i na všechny verze a kohokoliv. Samozřejmě vynucování je pak už další věc.
Zkoušel jsi někdy už jenom takovou prkotinu, jako modované MC? Musíš mít 100% shodu klient/server co se týče všech bloků, itemů, packetů, a obojí server i klient musí při stejné akci dostat stejný výsledek. Při neshodě je automatický crash klienta nebo i serveru (ale server má větší slovo a odolnost v tomhle), při jiném výsledku server/klient dostaneš desync (fly hacky atp anyone? Ty fungují jenom díky tomu, že klient dělá něco jiného, než server, a server to klientovi "věří", dokud nenainstalujeme anticheat...). Desync tě necrashne (většinou), ale nedá se s tím reálně hrát
Už jenom to, že stačí změnit některý specifický nastavení v configu k některým modům znamená to, že klient se na server nepřipojí. Takže sice v teorii můžeš vytvořit něco, co se navenek bude tvářit stejně, ale v praxi to znamená, že máš prakticky shodný kód a tím to končí.
Z legislativní stránky věci je to ale jedno, takový custom server je "modifikace" jejich hry a na to mají jeden z hlavních bodů terms of use - není dovoleno. (nepleť si změněný kód a mody, mody jen přidávají a nemění původní (v toto to funguje stejně pluginy, mody, spigot, forge...všechno jen staví nad nepozměněným MC.) A užíváním produktu automaticky souhlasíš s dodržováním všech pravidel (stejně jako je to u cookies, right? Používáš web = souhlasíš), takže se to vztahuje i na všechny verze a kohokoliv. Samozřejmě vynucování je pak už další věc.
Industry 2.0 -> 1.7.10 GregTech6 server. Pro připojení stačí napsat.
Člen ligy pro aktualizaci serverů na novější verze a rozšíření modovaného MC.
Discord FH : http://discord.fakaheda.eu/ (sem psát pokud chcete poradit s MC mody akutně)
Člen ligy pro aktualizaci serverů na novější verze a rozšíření modovaného MC.
Discord FH : http://discord.fakaheda.eu/ (sem psát pokud chcete poradit s MC mody akutně)
Kdo je online
Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 82 hostů