EULA, Mojang Blacklist a jak se mu vyhnout

Technická podpora k herním serverům Minecraft a Tekkit
Message
Autor
Uživatelský avatar
variodriver
Příspěvky: 1160
Věk: 14
Registrován: 08 lis 2015, 00:04
Reputation: 25
Bydliště: localhost
Kontaktovat uživatele:

Re: EULA, Mojang Blacklist a jak se mu vyhnout

#41 Příspěvekod variodriver » 14 čer 2018, 15:47

Navíc ono není zas tak těžké EULU dodržovat :D
Obrázek
ObrázekObrázek

NEZNAMY
Příspěvky: 717
Věk: 26
Registrován: 31 kvě 2013, 20:00
Reputation: 23
Kontaktovat uživatele:

Re: EULA, Mojang Blacklist a jak se mu vyhnout

#42 Příspěvekod NEZNAMY » 14 čer 2018, 21:02

Ťažké dodržovať ju nie je, ale je ťažké potom ten server aj uživiť.

ZiDyPL
Příspěvky: 295
Registrován: 13 dub 2015, 22:01
Reputation: 17

Re: EULA, Mojang Blacklist a jak se mu vyhnout

#43 Příspěvekod ZiDyPL » 17 čer 2018, 14:25

nejento píše:Ber to tak, že to je jejich značka, jejich vlastnictví a jim je jedno, koho zakážou nebo ne. I kdyby ses s nimi pak chtěl nějak soudit nebo dohadovat, bude ti to k prdu, protože oni budou v právu kvůli tomu, že prostě jde o jejich duševní vlastnictví a mohou s jejich klientem nakládat jak chtějí.

Dobře, chápu.
variodriver píše:Navíc ono není zas tak těžké EULU dodržovat :D

A SGčka ji dodržují?

Uživatelský avatar
variodriver
Příspěvky: 1160
Věk: 14
Registrován: 08 lis 2015, 00:04
Reputation: 25
Bydliště: localhost
Kontaktovat uživatele:

Re: EULA, Mojang Blacklist a jak se mu vyhnout

#44 Příspěvekod variodriver » 17 čer 2018, 17:05

No, na SGčkách je už jen jedno porušení EULY, a to odemčení kitů za VIP. Nicméně v nejbližší době bude dokončený nový system, takže i tohle se bude moct fixnout
Obrázek
ObrázekObrázek

Uživatelský avatar
Hanakocz
Příspěvky: 3228
Věk: 33
Registrován: 25 črc 2013, 20:53
Reputation: 7
Kontaktovat uživatele:

Re: EULA, Mojang Blacklist a jak se mu vyhnout

#45 Příspěvekod Hanakocz » 03 srp 2018, 04:39

Trochu technický stránky k tomu "custom serveru"...

Zkoušel jsi někdy už jenom takovou prkotinu, jako modované MC? Musíš mít 100% shodu klient/server co se týče všech bloků, itemů, packetů, a obojí server i klient musí při stejné akci dostat stejný výsledek. Při neshodě je automatický crash klienta nebo i serveru (ale server má větší slovo a odolnost v tomhle), při jiném výsledku server/klient dostaneš desync (fly hacky atp anyone? Ty fungují jenom díky tomu, že klient dělá něco jiného, než server, a server to klientovi "věří", dokud nenainstalujeme anticheat...). Desync tě necrashne (většinou), ale nedá se s tím reálně hrát ;-)

Už jenom to, že stačí změnit některý specifický nastavení v configu k některým modům znamená to, že klient se na server nepřipojí. Takže sice v teorii můžeš vytvořit něco, co se navenek bude tvářit stejně, ale v praxi to znamená, že máš prakticky shodný kód a tím to končí.


Z legislativní stránky věci je to ale jedno, takový custom server je "modifikace" jejich hry a na to mají jeden z hlavních bodů terms of use - není dovoleno. (nepleť si změněný kód a mody, mody jen přidávají a nemění původní (v toto to funguje stejně pluginy, mody, spigot, forge...všechno jen staví nad nepozměněným MC.) A užíváním produktu automaticky souhlasíš s dodržováním všech pravidel (stejně jako je to u cookies, right? Používáš web = souhlasíš), takže se to vztahuje i na všechny verze a kohokoliv. Samozřejmě vynucování je pak už další věc.
Industry 2.0 -> 1.7.10 GregTech6 server. Pro připojení stačí napsat.
Člen ligy pro aktualizaci serverů na novější verze a rozšíření modovaného MC.
Discord FH : http://discord.fakaheda.eu/ (sem psát pokud chcete poradit s MC mody akutně)


Zpět na „Minecraft, Tekkit“

Kdo je online

Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 72 hostů