Stránka 1 z 1

Zakázání výskytu diamantů

Napsal: 07 kvě 2016, 13:07
od TenWenca
Server: 82.208.17.19:27345

Zdravím, chtěl bych se optat, jak zabezpečit, aby se mi ve světě nespawnovali diamond ore. Jelikož se zabýváme jednou myšlenkou, ke které potřebebujeme, aby hráči neměli možnost jinak získat diamanty.

Takže opakování je matka moudrosti: hledám způsob zakázání spawnu diamantů ve světech.

Re: Zakázání výskytu diamantů

Napsal: 07 kvě 2016, 15:15
od Hanakocz
máš víc možností.
1) TerrainControl a dopsat tam , že diamond ore se nahradí stonem
2) Nebo Diamond ore nechat a pomocí worldguard blacklistu zakázat jeho ničení (troll)

Re: Zakázání výskytu diamantů

Napsal: 08 kvě 2016, 19:26
od TenWenca
No tak mam takový problém, terrain control se mi nedaří nahodit, nevěděl by někdo o podobném pluginu ?

Re: Zakázání výskytu diamantů

Napsal: 08 kvě 2016, 19:27
od pitilon@seznam.cz
v logu bude problém vypsán dolož nám ho

Re: Zakázání výskytu diamantů

Napsal: 08 kvě 2016, 20:33
od TenWenca
Nemohu ho sem vložit, je moc dlouhý, přístup k WH nemam.

Re: Zakázání výskytu diamantů

Napsal: 08 kvě 2016, 20:42
od pitilon@seznam.cz
tak to nekopíruj a vlož tu ten soubor ..

Re: Zakázání výskytu diamantů

Napsal: 08 kvě 2016, 21:12
od TenWenca
Okey, ještě jsem zkusil kompletně plugin reinstalovat a najednou běží. Jakmile někdo dá ale reload, přestane fungovat, log je tady.

Re: Zakázání výskytu diamantů

Napsal: 08 kvě 2016, 21:38
od mijo1652
Reload nikdy nedávaj, môže ti odísť server. Vždy dávaj radšej reštart celého serveru!

Re: Zakázání výskytu diamantů

Napsal: 08 kvě 2016, 22:00
od Hanakocz
Oprav si (ne vše souvisí s problémem, ale to je jedno)

Kód: Vybrat vše

[Server thread/ERROR]: [ScoreboardStats] Couldn't load the configuration
org.bukkit.configuration.InvalidConfigurationException: while scanning for the next token
found character % '%' that cannot start any token. (Do not use % for indentation)
 in 'string', line 25, column 26:
        '&9Zabito monster:': %mob%

Je zakázané používat % a ty je používáš.

Jobs:

Kód: Vybrat vše

[21:09:48] [Server thread/ERROR]: ==================== Jobs ====================
[21:09:48] [Server thread/ERROR]: Unable to load jobConfig.yml!
[21:09:48] [Server thread/ERROR]: Check your config for formatting issues!
[21:09:48] [Server thread/ERROR]: No jobs were loaded!
[21:09:48] [Server thread/ERROR]: Error: expected '<document start>', but found BlockMappingStart
 in 'string', line 13, column 1:
    Jobs:
    ^

[21:09:48] [Server thread/ERROR]: ==============================================


Kód: Vybrat vše

[Craft Scheduler Thread - 6/WARN]: org.apache.commons.lang.UnhandledException: Plugin ChestShop v3.8.12 generated an exception while executing task 80
   ...
Caused by: java.lang.NoSuchMethodError: org.bukkit.Server.getOnlinePlayers()[Lorg/bukkit/entity/Player;

Tu to vypadá, že asi nemáš správnou verzi něčeho....

Kód: Vybrat vše

[21:10:58] [Server thread/FATAL]: [TerrainControl] The server was just /reloaded! Terrain Control has problems handling this,  as old parts from before the reload have not been cleaned up.  Unexpected things may happen! Please restart the server!  In the future, instead of /reloading, please restart the server,  or reload a plugin using it's built-in command (like /tc reload),  or use a plugin managing plugin that can reload one plugin at a time.

Tu ti to křičí, proč nefunguje :))) Tak se tím řiď. :)


minor, ale je dobré o tom minimálně vědět:

Kód: Vybrat vše

[21:11:01] [Server thread/WARN]: [WorldEdit]
**********************************************
** This WorldEdit version does not fully support your version of Bukkit.
**
** When working with blocks or undoing, chests will be empty, signs
** will be blank, and so on. There will be no support for entity
** and biome-related functions.
**
** Please see http://wiki.sk89q.com/wiki/WorldEdit/Bukkit_adapters
**********************************************



Jinak, jak na to v tom terran controlu, říkáš si.
V jeho složce je složka worlds, tam bys měl najít složku jmenující se jako tvůj svět. Tu otevři.
Teď tě zajímají biomy. Každej biom totiž to má jinak. Takže budeš muset editovat každej zvlášť. Sice jich tam je as 40, ale není to náročné.
Zajímá tě tato část:

Kód: Vybrat vše

#######################################################################
# +-----------------------------------------------------------------+ #
# |                          Resource queue                         | #
# +-----------------------------------------------------------------+ #
#######################################################################

# This section control all resources spawning after terrain generation.
# The resources will be placed in this order.

# Keep in mind that a high size, frequency or rarity might slow down terrain generation.

# Possible resources:
# DoResourceInheritance(true|false)
# SmallLake(BlockName,Frequency,Rarity,MinAltitude,MaxAltitude)
# Dungeon(Frequency,Rarity,MinAltitude,MaxAltitude)
# UnderGroundLake(MinSize,MaxSize,Frequency,Rarity,MinAltitude,MaxAltitude)
# Ore(BlockName,Size,Frequency,Rarity,MinAltitude,MaxAltitude,BlockSource[,BlockSource2,BlockSource3.....])
# UnderWaterOre(BlockName,Size,Frequency,Rarity,BlockSource[,BlockSource2,BlockSource3.....])
# CustomObject(Object[,AnotherObject[,...]])
# CustomStructure([Object,Object_Chance[,AnotherObject,Object_Chance[,...]]])
# Tree(Frequency,TreeType,TreeTypeChance[,AdditionalTreeType,AdditionalTreeTypeChance.....])
# Plant(PlantType,Frequency,Rarity,MinAltitude,MaxAltitude,BlockSource[,BlockSource2,BlockSource3.....])
# Grass(PlantType,Grouped/NotGrouped,Frequency,Rarity,BlockSource[,BlockSource2,BlockSource3.....])
# Reed(BlockName,Frequency,Rarity,MinAltitude,MaxAltitude,BlockSource[,BlockSource2,BlockSource3.....])
# Cactus(BlockName,Frequency,Rarity,MinAltitude,MaxAltitude,BlockSource[,BlockSource2,BlockSource3.....])
# Liquid(BlockName,Frequency,Rarity,MinAltitude,MaxAltitude,BlockSource[,BlockSource2,BlockSource3.....])
# AboveWaterRes(BlockName,Frequency,Rarity)
# Vines(Frequency,Rarity,MinAltitude,MaxAltitude)
# Vein(BlockName,MinRadius,MaxRadius,Rarity,OreSize,OreFrequency,OreRarity,MinAltitude,MaxAltitude,BlockSource[,BlockSource2,..])
# Well(BaseBlockName,HalfSlabBlockName,WaterBlockName,Frequency,Rarity,MinAltitude,MaxAltitude,BlockSource[,BlockSource2,..])
# Boulder(BlockName,Frequency,Rarity,MinAltitude,MaxAltitude,BlockSource[,BlockSource2,..]
# IceSpike(BlockName,IceSpikeType,Frequency,Rarity,MinAltitude,MaxAltitude,Blocksource[,BlockSource2,...])

# BlockName:      must be the name of a block. May include block data, like "WOOL:1".
# BlockSource:    list of blocks the resource can spawn on/in. You can also use "Solid" or "All".
# Frequency:      number of attempts to place this resource in each chunk.
# Rarity:         chance for each attempt, Rarity:100 - mean 100% to pass, Rarity:1 - mean 1% to pass.
# MinAltitude and MaxAltitude: height limits.
# BlockSource:    mean where or whereupon resource will be placed
# TreeType:       Tree (original oak tree) - BigTree - Birch - TallBirch - SwampTree
#                 HugeMushroom (not a tree but still counts) - Taiga1 - Taiga2 - HugeTaiga1 - HugeTaiga2
#                 JungleTree (the huge jungle tree) - GroundBush - CocoaTree (smaller jungle tree)
#                 DarkOak (from the roofed forest biome) - Acacia
#                 You can also use your own custom objects, as long as they have set Tree to true in their settings.
# TreeTypeChance: similar to Rarity. Example:
#                 Tree(10,Taiga1,35,Taiga2,100) - plugin tries 10 times, for each attempt it tries to place Taiga1 (35% chance),
#                 if that fails, it attempts to place Taiga2 (100% chance).
# PlantType:      one of the plant types: Allium, AzureBluet, BlueOrchid, BrownMushroom, Dandelion, DeadBush, DoubleTallgrass, Fern, LargeFern, Lilac, OrangeTulip, OxeyeDaisy, Peony, PinkTulip, Poppy, RedMushroom, RedTulip, RoseBush, Sunflower, Tallgrass, WhiteTulip
#                 or simply a BlockName
# IceSpikeType:   one of the ice spike types: Basement,SmallSpike,HugeSpike
# Object:         can be a any kind of custom object (bo2 or bo3) but without the file extension. You can
#                 also use UseWorld to spawn one of the object in the WorldObjects folder and UseBiome to spawn
#                 one of the objects in the BiomeObjects setting. When using BO2s for UseWorld, the BO2 must have
#                 this biome in their spawnInBiome setting.

# Plant and Grass resource: both a resource of one block. Plant can place blocks underground, Grass cannot.
# Liquid resource: a one-block water or lava source
# SmallLake and UnderGroundLake resources: small lakes of about 8x8 blocks
# Vein resource: not in vanilla. Starts an area where ores will spawn. Can be slow, so use a low Rarity (smaller than 1).
# CustomStructure resource: starts a BO3 structure in the chunk.

SmallLake(WATER,4,7.0,8,120)
SmallLake(LAVA,2,1.0,8,120)
UnderGroundLake(25,60,2,5.0,0,50)
Dungeon(8,100.0,0,128)
Ore(DIRT,32,20,100.0,0,128,STONE)
Ore(GRAVEL,32,10,100.0,0,128,STONE)
Ore(COAL_ORE,16,20,100.0,0,128,STONE)
Ore(IRON_ORE,8,20,100.0,0,64,STONE)
Ore(GOLD_ORE,8,2,100.0,0,32,STONE)
Ore(REDSTONE_ORE,7,8,100.0,0,16,STONE)
Ore(DIAMOND_ORE,7,1,100.0,0,16,STONE)
Ore(LAPIS_ORE,7,1,100.0,0,16,STONE)
UnderWaterOre(SAND,7,3,100.0,DIRT,GRASS)
UnderWaterOre(CLAY,4,1,100.0,DIRT,CLAY)
UnderWaterOre(GRAVEL,6,1,100.0,DIRT,GRASS)
CustomObject(UseWorld)
Plant(Dandelion,2,100.0,0,128,GRASS,DIRT)
Grass(Tallgrass,NotGrouped,10,100.0,GRASS,DIRT)
Plant(PUMPKIN,1,3.0,0,128,GRASS)
Liquid(WATER,20,100.0,8,128,STONE)
Liquid(LAVA,10,100.0,8,128,STONE)


Jmenovitě jediné, co musíš udělat, je smazat ze všech biomů tento řádek:

Kód: Vybrat vše

Ore(DIAMOND_ORE,7,1,100.0,0,16,STONE)

Nezapomeň pak vypnout server, smazat mapu (tedy všechno v /<world jméno>/region složce), pustit server s novým nastavením, aby se svět podle toho nageneroval.

Re: Zakázání výskytu diamantů

Napsal: 08 kvě 2016, 22:07
od TenWenca
Dobře, díky zítra na to kouknu. Teď jsem moc nepochopil, jak jsi myslel to, že je zakázáno používat %

-- 08 kvě 2016, 21:15 --

A ano, o jobs vím, ty právě předěláváme.