ok. Jen pár věcí. Nemůže to být by default hráčská postava. musí to být něco, co dokáže hra vysummonit, takže musíš použít nějakýho moba nebo villagera (ale u toho nemáš, jak zablokovat, aby se s ním nedalo obchodovat).
Nicméně teoreticky můžeš zombíkovi nasadit player head a on bude pak už vypadat trochu jako hráč....

Což by asi fungovalo jen na online=true serverech, aby si hra sosala skiny hlav v pořádku. (nepředpokládám, že bys neměl!)
Kód: Vybrat vše
/summon Zombie ~0 ~1 ~0 {CustomName:Pepa,CustomNameVisible:1,Attributes:[{Name:generic.knockbackResistance,Base:1}],Invulnerable:1,NoAI:1,Silent:1,PersistenceRequired:1}Pokud chceš, aby něco držel v rukách atp, dá se to přidat.
Zkusil jsem udělat i tu hlavu a něco do ruky: V 1.9 vše fungovalo, jak se dalo.
Kód: Vybrat vše
/summon Zombie ~ ~1 ~ {CustomName:"Pepa",CustomNameVisible:1,ArmorItems:[{},{},{},{id:skull,Damage:3,Count:1,tag:{SkullOwner:hanakocz}}],HandItems:[{},{id:shield,Count:1,tag:{BlockEntityTag:{Base:15,Patterns:[{Pattern:flo,Color:1}]}}}],Attributes:[{Name:generic.knockbackResistance,Base:1}],Invulnerable:1,PersistenceRequired:1,NoAI:1,Silent:1}

- 2016-04-11_13.43.34.png (846.24 KiB) Zobrazeno 1725 x
PS: Invulnerable znamená, že normálně je nezabiješ. Takže opatrně s tím. V 1.9 sice jdou zabít v cretivu, ale pro starší MC to není samozřejmé, třeba v 1.7.10 jsem se jich zbavoval tím, že jsem jim prokopal cestu do voidu, protože tam není ještě @e selektor, přes kterej to jde dneska docela pohodlně, když si stoupneš vedle nich a: